Tietaako kukaan taalla etta mitenkahan kauan menee siihen etta saan alkaa hakea toita jne USAssa sen jalkeen kun minut on vihitty USAlaisen miehen kanssa? Onko kellaan omakohtaisia kokemuksia? Ollaan jonkun verran selvitelty asiaa mutta aika ristiriitaista tietoa. Mahd. pian ollaan menossa naimisiin ja mun ois saatava pian toita myos, miehen palkalla ei herroiksi eleta kun han soittelee satunnaisia keikkoja Whiskeyssa ym. Californiassa asutaan ja taalla myos pidetaan haat..
Naimisiin Usalaisen kanssa
bellanina
3
162
Vastaukset
- Helu8
Mistä löytäis miehen ?
- bellanina
No kylla taalla miehia riittaa, senkun vaan valkkaamaan ;) Mutta naimisiin ei kannata menna pelkastaan oleskeluluvan vuoksi, siita jaa helposti kiinni.. Pitaa olla True Love.. Monet miehet ja ihmiset yleensakin on kylla tosi pinnallisia varsinkin taalla L.A.n alueella mutta loytyy niita helmiakin joukosta.. Oma mieskin kotoisin muualta kuin taalta Californiasta.
- matkailijaz
Väärä palsta. Kannattaiskohan mennä tänne keskustelemaan suhdeasioista.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4112
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428