Minua lähinnä ihmetyttää miksi uhkailevat, että ydinpommi räjähtää Euroopasssa. Miksi ei Amerikassa? Amerikkalaisethan ne "syyllisiä" ovat Bin Ladenin kuolemaan. Olisiko nyt niin, että Amerikassa on niin kovat turvatoimet, ettei sinne olisi millään pommia voinut kätkeä? Euroopan turvatoimet ilmeisesti ovat yhtä tyhjän kanssa!
Bin Laden
2
52
Vastaukset
Tiedä häntä...
Tuo binihän tapettiin tai kuoli munuaistautiin jo syksyllä 2001. Ja liian moni muukin todistaja tapettiin. Nyt on odotettavissa uusi False Flag -isku Amerikkaan kolmannen maailmansodan sytyttämiseksi, kun ei se 9.11. iskusta syttynytkään. NWO etenee...
Kovin nopeasti ne sen väitetyn DNA-näytteenkin analysoivat; muutamassa tunnissa... Minä kun olen luullut sen olevan pitempiaikainen prosessi. Tuskin olisi ehtinyt tuossa väitetyssä ajassa edes laboratorioon jos kaikki olisi totta.
Meitä kusetetaan mennen tullen.
Vapaata lehdistöä tai muuta "virallista" tiedotuskanavaa ei ole. Pieni valtaeliitti tekee mitä haluaa ja syöttää meille mitä paskaa haluaa. Näin muualla ja näin meillä.
Siinä sitä seulomista onkin, että yrittää nähdä mitä oikeasti tapahtuu. Meiltä vaaditaan ainakin yhtä hyvää rivien välistä lukutaitoa kuin ennen Pravdan ja Isvestijan teksteistä sekä TASSin uutisista.
Suunnilleen näin "Na Pravda nje Isvestija a na Isvestija nje Pravda" sanoinat jo Neukkuihantolan kansalaiset, kun kuulevia korvia oli ympärillä vähän.
Tiedän, tämäkin kirjoitus arkistoidaan käytettäväksi minua vastaan sitten kun aika on kypsä. Monia väärinajattelijoita Suomessakin katoaa joko kiven sisään tai pakko"hoitoon" mielisairaalaan. Nimiä löytyy jopa netistä... Seppo Lehto, Teemu Vehkala, Jarmo kukasenytolikaan... Ja moni muu.Jaa että ydinpommi? Minä kun olen aina luullut et ne käyttää muita räjähteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015