Maksaako se ja tuoko leikkaus mitään haittoja:
Esim. väheneekö naishormonit radikaalisti niin että naisella alkaa rajumpi karvankasvu tai vartalo muuttuu miesmäisemmäksi?
Voiko sen saada kuka vain?
Naisen sterilisaation haitat?
4
1040
Vastaukset
- muu ehkäisy
Sterilisaatio ei poista hormonitoimintaa eikä kuukautisia.
Haitta on se, ettei voi saada lapsia. Sterilisaation purku on vaikeaa. Nuori nainen ei välttämättä tiedä, mitä haluaa 40-vuotiaana. Kierukka on pitkäaikainen ehkäisykeino.
Sterilisaatio on laissa säädelty. Pääsäännöt ovat, että on vähintään 30-vuotias tai on vähintään kolme lasta. Lisäksi jotkut vakavat sairaudet voivat syy sterilisaatioon. - sterilisoitu
Mitään mainitsemiasi haittoja sterilisaatiosta ei ole.
Sen voi saada 30 vuotta täyttänyt tai kolme lasta synnyttänyt nainen.
Minulle on tehty sterilisaatio 31-vuotiaana, ja olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun.
Nyt ei tarvi enää kantaa huolta ehkäisystä, kun lapsilukummekin on täynnä. - Nainen 46
Ei mitään haittaa!
Minä kun olin 40v sain vihdoinkin sterilisaation, aiemmin oma lääkäri ei halunnut lähettää minua sairaalaan, koska minulla oli vain 2 lasta. Olisin kuulemma jo aiemmin saanut sterilisaation, mutta sitä en silloin tiennyt.
Nyt tästä on yli 6v ja mitään haittaa ei ole ollut.
Minulla pillerit kasvatti karvoja ja sain pienet viiksetkin joita joudun usein nyppimään pois.
Vartalo ei ole muuttunut mitenkään ja voisin sanoa, että naisellinen vartalo minulla on. ;)
Minulla ainakin maksoi päiväkirurgin verran.
Päiväkirurgia on poliklinikan ja vuodeosastotoiminnan välimuoto, jossa toiminta on nopeatempoista. Siihen liittyy suunniteltu, anestesiassa tehtävä toimenpide leikkaussalissa. Potilas ei ole toiminnan tai hoidon takia sairaalassa yli 12 tuntia, eikä yövy sairaalassa. Päiväkirurgia ei ole päivystystoimintaa.
Päiväkirurgiset potilaat tarvitsevat seurakseen kotiin vastuullisen aikuisen, jonka kanssa ottavat vastuun jälkihoidosta (haava-, kipu-, perushoito, infektioiden ehkäisy) ja turvallisuudesta.
Päiväkirurgian maksu potilaalle on n. 89,90 €.- Nainen 46
Vielä lisää:
Leikkaus tehdään tähystyksessä. Ilmaa kertyy ihon alle ja se voi olla kivuliasta, joten määrätyt jumappaliikeet poistavat ilman pois. Huom! Sairaslomaa voi saada, jos kipu on kovaa.
Kannattee ottaa löysät housut mukaan, koska alamassu on turvoksissa leikkauksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992