Taas Jeesus ilmestyi Taivanilla.

Uusi ilmestys 3.5.

Jeesus ilmestyi Taivanissa.

Kesken suuren, satatuhatpäisen kuuliakunnan Jeesus ilmestyi puhujan Dan An Anin viereen valkeissa vaatteissaan ja alkoi puhumaan sanoen: " Rauha teille te minun lapseni. Minun aikani on tullut ilmoittaakseni itseni seurakunnalleni ja todistaakseni teille; " katso minä elän ja minä olin kuollut ja minä elän aina ja iankaikkisesti". Sitten hän poistui, niin kuin oli tullutkin.

Tällaisia ilmestymisiä on helppo kirjoittaa ja niin todentuntuisilta ne vaikuttavat.
Aina ne tapahtuvat kaukana ja ovat niin uskottavia suomessa.
Olipa eräskin mies tappanut pääsiäisenä lampaan ja sen sisärasvoissa luki, Jeesus tulee pian! Olipa uskon ihmettä kerrakseen.

Amerikkalaiset rahasaarnaajat tekevät parantumisihmeitä rahalla ja suuret rahat virtaavat puhujille. Näytteliöitä kyllä riittää parantumisihmeisiin.
Suomalaisraukat uskovat kaiken!!!

Ole vain kiitollinen kulkiessasi luonnossa ja ihmetellessäsi kaiken olevaista.
Luonto on luonut ihmeensä ihan itse, ei siihen jumalaa tarvita.

Mitä tulee Jeesukseen niin tiedä se, että miltei kaikki sen ihmemiehen teot ovat vain kirjoituksia. Ajattele järkevästi! Voiko muka yhden kirjoitusmiehen takia saada synnit anteeksi?

Jeesus on fiktio kirjoituksellinen olento. Ristin tapahtumat ovat tapahtuneet Taivaan puoleisella alueella, eivät suinkaan lihan alueella, niin kuin Paavali luuli! Paavali kulki ilmestyksissä, unissaaan.
Kauheilla uhkauksilla, Helvetin kauhuilla ihmiset ovat pakotetut uskomaan!

Papit:
Niinhän sinun raukan pitää uskoa, virkasi puolesta, ymmärrän sen hyvin ja muutenkin olin nimittäin itsekin sinun kaltaisesi, lapsi uskovainen, ehkä enemmänkin, äärimmäisuskovainen ennen, mutta sitten huomasin, avattuani silmäni so. henkeni ymmärrtämään elämän tosiasiat, että usko on huumetta aivoille.

Täydessä järjessä lukiessa ja tutkiessa Raamattussa on paljon valheita ja vääristeltyjä kirjoituksia. Erittäin raakoja menettelytapoja, jotka siellä on hyväksyttyjä totuuksia.

Olemme kuulleet Jeesuksen ilmestynee kaukomailla ja puhuneen ja parantaneen. Kaikki tuo on valhetta ja kuuluisuuden tavottelua. Sillä Jeesukselta oli kielletty kaikki toiminta kaikkina aikoina, jotta isä Jahin ( Jahven) kunnia ei menisi. Isä Jahi oli näet Golgathalla risteillä käymässä hengen tilassa ja halusi kaiken kunnian itselleen, sivuuttaen poikansa Jesn`in ( Jeesuksen) niin on ollut tähän päivään asti!

Älkää ikinä luulko, että ihmisen lihat ja luut katoavat kalliohaudasta 2-3 pv`n aikana. Täysin typerä ajatuskin! Kirjoittamalla se kyllä on mahdollista, mutta käytännössä lapsellista edes ajatellakin niin, TYPERYYKSIÄ!

Lihassa oleva ihminenkö voisi kävellä Genessaretin järven yli vettä pitkin?
( Vertauskuvannollisesti se on vain ymmärrettävä) Muuten se on vain valhetta!
KIRJOITTAMALLA SAA TEHTYÄ IHMEITÄ ILMAN MÄÄRÄÄ!

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärtäväinen.

Jeesus kirjoitus sanoo: " Minun valtakuntani ei ole tästä maasta".
      Miksi ei ole? Siksi että kirjoitus Jeesus ei ole todellinen, fyysinen henkilö.
      Taivaan valtakunnan Kuninkaana oleminen tarkoittaa: " Hengellistä opetusta"!!!!

Ei Jeesusta koskaan tule fyysisenä henkilönä, muuta kuin henkenä, opetuksena.

Tämä on totuus!

Nykyihminen ei vaan käsitä vertauskuvannollisia asioita ja yrittää saada niistä esiin fyysisiä tapahtumia!

Tuliko pettymys teille fyysisesti ajatteleville?

• Uusi ilmestys, aloittaja, kertoo asiat kuten itsekin oon ne kokenut. Vahingossa laitoin sulle miinusta, kun piti laittaa plussaa.

Mun epäilykset pitkän uskomisen (tai luulottelun) jälkeen heräsivät. kun aloin miettiä miksi niitä parantumisia ei näytä tapahtuvan omakohtaisesti eikä muillekaan. Raamatun lukeminen selvitti mulle lopullisesti, että siellä on paljon mitä omituisimpia juttuja kerrottuna Jumalasta. Ja kun uskovat eivät kykene tekemään niitä asioita, joita Jeesus edellytti, niin koko kristinuskolta putosi mielessäni pohja pois.

Siksi ei ole yllätys. että uskovat eivät pysy todistamaan Jumalaansa eikä Jeesusta todellisiksi sen kummemin kuin muslimit Allahiaan.
        Uskottelua kyllä on ja paljon! Miksi Jumala toimii aktiivisesti vain Raamatun lehdillä? Helppohan sitä on kirjoittaa vaikka Harry Potterista.

• haw.

helsinkijokkeri olet ymmärtänyt asian ytimen, onnittelen sinua.

• Todistaja.

JEESUS OPIN RAKENSI JAHWE!

JAHWE OLI OPIN KIRJOITTAJA. Hänen tarkoituksenaan oli luoda luja valta itselleen ja saada ihmismielet antautumaan primitiivisen kansan kautta paremmin sopiviksi omaan käyttöönsä. Naisia hän rakasti, jopa niinkin paljon, että katsoi miestenkin olevan naisia, jotta oli helpompi hallita ja käyttää hyväkseen fyysisesti Taivaan asunnoissa.

Todellisuudessa Jahwe pani poikahengen, fyysisessä kehossa ristille, joka oli herkkä ja ylistyksellinen henkilö, antamatta mitään arvoa, kuin " Ristin raadon" arvion. Jahwe itse esiintyi aitona Jeesuksena, kun oli käynyt lyhyelti ristillä 2 min 12 sekunttia

Kaikki tapahtui taivaan ulottuvaisuudessa Jerusalemissa Morian maassa, Golgathan ylängöllä.

• pakana vaan ei lakan

Juu tutkijat ovat sitä mieltä että järvi oli jäässä vaikka tuntuu kummalliselta. Niin totta saattaahan espanjassa sataa lunta jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1988
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1417
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      205
      1240
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1152
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1102
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1037
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      957
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      893
    10. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      95
      868
    Aihe