Lääkärin pöydällä

spermaa ja neuloja

Istuin odotus huoneessa lukien lehtiä ajankuluksi. Minua käytettiin oppiaineksena niille jotka opiskelivat sukupuolielin tiedettä. Minua hermostutti hieman, koska en tiennyt mitä minulle tehtäisiin. Silloin ovi avautui ja sisälle tuli nainen joka kutsui minut sisään. Nousin ehkä hieman vapisten sillä nainen sanoi minulle
- Älä pelkää, ei se nyt niin kamalaa ole, ja hymyili minulle. Seurasin naista huoneeseen jossa oli hammaslääkäri tuolia muistuttava istuin. Nainen käski riisuutumaan sermin takana ja istumaan sen jälkeen tuoliin. Riisuuduin nopeasti ja istuin tuoliin ja nainen laski sen makuuasentoon. Ensin hän sitoi käteni kiinni tuoliin ja sitten jalat, sain myös suuhuni suukapulan joka maistui jotenkin kumiselta... Hän asetti pääni luultavasti ääni eristetyn kopan jotta en nähnyt mitään. Seuraavaksi huomasin että jokin kylmä nauha sitoi vartaloni enkä voinut liikkua mihinkään suuntaan. Nainen mutisi jotain oppilaiden myöhästelystä ja lähti huoneesta pois.
Kuulin oven narahtavan ja kuulin puhetta sekä naurua. Kuulin opettajan äänen joka käski oppilaita asettumaan pöydän ympärille. Kuulin hiljaista supinaa ja tunsin kuinka opettaja otti lerpahtaneesta peniksestäni kiinni ja alkoi selittää:" Tämä on peniksen varsi. Sen päällä on esinahka jonka voi vetää taakse näin" opettaja veti esinahan taakse ja kysyi haluaisiko joku koittaa. Tunsin pian kylmät kädet peniksen ympärillä ja taas esinahkaani vedettiin taakse ja eteen. Kun kaikki olivat kokeilleet, opettaja jatkoi luennointia: " Miehet pitävät siitä, kun hierotte hellästi penistä. Sen jälkeen voitte maistaa siemen-nestettä eli spermaa. Mies saa usein kiihottuessaan siemen syöksyn ja, koska hän ei kiihotu tarpeeksi nopeasti käytämme rokote menetelmää. Penikseen annetaan 3 eri ainetta jotta se saa siemensyöksyn"
Aloin hikoilla sillä en haluaisi, että penikseni tungettaisiin täyteen neuloja.
Opettaja esitteli neulaa kaikille ja asetti sen peniksen pinnalle. Ähkäisin, kun neula työntyi penikseni sisään. " Tämä voi jonkin verran sattua, mutta haluamme näytteen. Antaisitko toisen ja kolmannenkin rokotteen Minna?" ,opettaja jatkoi. Minna toi neulat ja opettaja kysyi :" Haluaako joku pistää nämä neulat?" Hento-otteinen tyttö työnsi kaksi muuta neulaa penikseeni mikä sattui hieman. Tunsin hetken kuluttua, että siemensyöksy oli tulossa. Spermaa lensi joka suuntaan ja moni maisteli sitä. Pian jokainen oli lähtenyt, mutta Minna jäi luokkaan. Hän avasi siteet ja poisti pääkopan. Minna oli kaunis nuori nainen. Hän alkoi avata housujaan hymyillen minulle ja alkoi puristella penistäni. Nousin ja kaadoin tytön tuoliin. Minna kikatti ja antoi minun panna itseään. 15 minuutin panon jälkeen molemmat lähdimme kotiin.

7

11255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexy women

      Mahtava! Lisää tollaisia kertomuksia tänne!
      Mutta olisi voinut kertoa hiukan enemmän seksistä

    • hhhhhhhhaaaaaaa

      Ei huikaise mitenkään

    • nhdhrhrshrsh

      "Hän asetti pääni luultavasti ääni eristetyn kopan jotta en nähnyt mitään." Silti kuulee muiden puheen ja näkee mitä siel ympärillä tehään. Kopio(hko) vastaavanlaisesta. Neulat ei innosta. Toi pano Minnan kanssa olis voinu pelastaa, mut ei sittenkää.

    • Mahtava tarina !! kiihotuin 100% ;) LISÄÄ TÄLLÄSTÄ TEE BLOGGARIIN SIVUSTO JONNE KIRJOTAT plliiz

    • -Minni69-

      Tota Minnan pano juttua olis voinu jatkua pidemmälle, aloin siin jo kiihottuu, mutta sitten se loppui kuin seinään. Aika pliisu. Läpiluettavaa juttua ei napannu.

    • Juha822222

      mua nolottaa noi puheet, nolottaa mutta nii luonnollista
      NOLOTTAA

    • portaat

      p
      po
      por
      port
      porta
      portaa
      portaat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe