Laita blondi tilaamaan kyytiä niin ei tule mitään =)
Mun aivot ei suostu nyt ymmärtämään sitä kyydin tilauslomaketta, ja juu soitin jo firmaan mutta ei auta. En edelleenkään ymmärrä.
Eli tarvitsen kyydin Istanbulin kentältä hotelliin ja takaisin. Ongelma tulee siinä vaiheessa, kun kysellään departure airport codea ja arrival airport codea. Ymmärrän kyllä englantia ja sanojen merkityksen mutta en sitä, mitä ne tuohon lomakkeeseen tahtovat. Lennän Helsingistä Riikan kautta Istanbuliin.
Varauksen kohdassa lentokentältä hotellille tulee eteen tuo departure airport code. Sen älyni sanoo, että on Riikan kentän koodi, koska sieltä lähdin. Eikö?
Sitten kohdassa hotellilta lentokentälle pitäisi laittaa "arrival airport code". Mikä ihme siihen tulee?!? Ei kai Istanbulin koodi, kun siihen kohtaan tulee jo lennon Ist-Ant lentonumero ja lentoyhtiö. Istanbulin käski firman edustaja laittaa ja oma järki laittaisi sen, mihin meinaan laskeutua (Antalya), kun lentokentältä lähden. Eli mikä? Apua?
Ja jos vaan ihan asiallisia vastauksia, kiitos =) Yksinkertainen ymmärrän itsekin olevani...
724transferia käyttäneet
8
130
Vastaukset
- istanbuuulsekaisin
eiköhän siihen tule saapuvan lennon numero ja lähtevän lennon numero. Ketään tuskin kiinnostaa sun koneen lähtöpaikka, jos kuljetuksista puhutaan.
- tippaleipäaivot
Mutta nepä kysyvät lentoyhtiötä, lennon nroa ja sitä departure/arrival airport codea ja sehän tässä hämää. Sinä nyt et osannut minua auttaa mutta kiitos kaunis...
- Olet vain
niin totttunut kysymään Mehmeteiltä: "can I fondle your cock?", että kuvittelet kaiken olevan yhtä helppoa.
- tippaleipäaivot
No sinäpä se vasta osasit hyvin neuvoa! Kiitos...
- näin se menee
Istanbul laitat molempiin kohtiin, sinua tullaan hakemaan Istanbulin kentältä ja sinut viedään Istanbulin kentälle jos mä nyt oikein matkasuunnitelmasi ymmärsin
- näin se menee
ja jatkoa vielä edelliseen jos Istanbulissa on useampi kenttä niin tietysti sen kentän nimi jonne tulet ja josta lähdet
- tippaleipäaivot
näin se menee kirjoitti:
ja jatkoa vielä edelliseen jos Istanbulissa on useampi kenttä niin tietysti sen kentän nimi jonne tulet ja josta lähdet
Kiitos =)
- tippaleipäaivot
näin se menee kirjoitti:
Kokeilen tällä. Kiitos vielä kerran. Se kaupunki kenttä on tosin valittu jo edellisessä vaiheessa... siksi tuo kysely hämääkin, että onko se sen transferin departure/arrival vai lennon departure/arrival. Jos ei onnistu niin ajan taksilla =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47634Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510