Miten saada varattu poika itselleni?

tyttö ihastunut

Mä oon ihastunu tosi kovasti yhteen poikaan, mut se sattuu oleen varattu. Mä oon päättäny, että mä aion kuitenkin yrittää saada sen itselleni. Kertokaas mulle, että miten se onnistuisi? Mä oon omasta mielestäni ihan kaunis ja luonteeltani kiltti, rauhallinen, mukava ja hyväkäytöksinen. Kyllä mä omasta mielestäni oon kauniimpi, kun mitä sen pojan tyttöystävä on.

63

5333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopaaaaaaaaaaajo

      mutta katsoppas se ei oo aina siitä kiinni kuka/kumpi se kauniimpi on. se on se luonne, heilläkin saattaa olla omat juttunsa, omat tarinat ja muistot, ei siihen kannata mennä sörkkimään.

    • 16vpoikaaaa

      Mua ainaki kiihottaa pahat tytöt(ja kun kaupungilla kattelee niin näemmä montaa muutakin) :) Pieni pahistelu(heruttelu, vittuilu, rööki, jne.) saattaa ainaki saada sen huomion, pidemmällä tähtäimellä en osaa tuloksista luvata, ei ees välttämättä hyvä juttu, mutta kyllähän tuolla jalkovälissä alkaa tapahtua kun huomaa kauniin tytön polttamassa röökiä.

      • Lune Noire

        Joo, nimittäin jalkovälissä mahdollinen nousu alkaa laskea...

        Minä säälisin sitä tyttöä joka tuhlaa kauneutensa ja elämänsä röökiin...


    • DoctorEvil

      Lähdetään siitä että jos koitat varattua, et saa olla kiltti. Mukavuus ja hyvä käytös ei aiheuta ongelmaa kunhan et rupee liioittelemaan mutta liika rauhallisuus on aina pahasta! :)

      Pieni lunttuilu auttaa aina ;)

    • osama.

      Kaikki ihmiset jotka yrittävät varattuja/ rikkoa parisuhteita niin heille pitäisi tehdä samanlailla kuin bin ladenille :)

    • Aikamoista..

      Kerron ihan kokemuksesta varoituksen sanan. Kaverilla kävi melkeinpä aivan samanlainen tilanne. Seurusteli onnellisesti ihanan tytön kanssa. Sitten siihen tuli toinen tökkimään pesästä hunajaa ja saikin. Noh, kaveri eros siitä mukavasta tytöstä ja löyttäytyi yhteen sen luntun kanssa. Mitäpä tapahtui n. kk:n jälkeen? Se horatsu itki käytävillä kuinka mun kaveri oli pettänyt sitä jonku kolmannen kanssa.

      Homman opetus: "Jos poika pettää tyttöään sun kanssa ja eroaa siitä, se tekee sen todennäköisesti myös sulle. Jos poika ei suostu sun viereen vaikka kuinka huoraisit ja tyrkyttäisit, sulla on sitten syytä entistä enemmän olla kateellinen." tai "Kerran petturi on aina petturi."

    • olenhoomoo

      oikeesti tee mitä ikinä haluut KOSKA yhtäkkii on menny vuos ku oot haikaillu sen perään ELÄT VAAN KERRA! mieti sitä:)

    • Biologiaa

      No fakta on, että miehen kiinnostus naiseen syttyy seksillä. Sitä onko se sinun tilanteessasi järkevää en tiedä - tuskin on.

    • tyttö ihastunut

      Mä menin tässä yks päivä jutteleen tälle mun ihastukselle. Meil meni ihan hyvin. Mä oon nyt alkanu jo enemmän viettään aikaa tän mun ihastuksen kanssa. Yks päivä sen tyttöystävä näki meidät. Se alko epäileen jotain ja se sano mua hutsuksi. En oo hutsu, ei se tee ihmisestä hutsuu jos juttelee toisen kaa. Mä oon sen pojan kaa aika hyvis väleis kohta me varmasti jo ruvetaan seurusteleen.

      • LoooL

        Vai et oo hutsu? Mikähän on hutsu, jos se ei oo sellanen joka vikittelee varattua poika ja kohta "alkaa seurustelemaan" varatun pojan kanssa.,. Hanki elämä, et voi olla kovin " kaunis " jos et saa muutaku varattuja poikia..


      • joku...

        aika hutsulta vaikuttaa jos sanot että: "mä en oo hutsu mut aika varmasti kohta aletaa jo seurustelemaan" toi ei kuule oo ihan järkevää...


    • kkkkkkkkko

      jos teet nii että et yrittämäl yritä eli et flirttaa tai tämmöst, voit toki tutustua jätkää mut et oikeesti oo esillä ja sillee tunge ittees sille. jos jätkä kiinnostuu sust ite enemmä ku tyttöystävästää ni se sit tekee asialle ite jtn. on halpaa mennä varta vasten viemää jonku jätkä/tyttö.
      voit tutustua kaverillisesti, älä tyrkytä ittees kuitenkaa tai iske jätkää.
      ja jos tunnet sen jo hyvin ni sorge sitä ei sit kiinnosta ja anna olla.

    • nona93

      sanon suoraan,
      AJATTELITKO VITTUAKAAN SEN TYTÖN TUNTEITA?
      Jos niillä menee hyvin, ELÄ tunge väliin. Saat huoran maineen, rikot jonkun sydämmen ja kaiken lisäks tuhoat jonkun elämän.

      On oikeesti ihan vittumaista kun joku vie toiselta seurustelukumppanin.
      Sama on sattunu mullekkin. Seurustelin 2 ja puol vutta yhden mua vuoden vanhemman kanssa. Sitten se kiinostu yhestä siinä koko ajan kimpussa olleesta tytöstä ja jätti mut. Kuukauden jälkeen se tuli juttelee mulle ja sano että sitä kaduttaa ihan sairaasti kun jätti mut. Kertoi että älysi miten paljon mua rakasti. Viikko sen jälkeen se jätti sen tytön ja sano ettei pysty kun rakastaa mua liikaa.

      Ja pyyti mua kahville ihan juttelemaan. Pari kuukautta myöhemmin ollaan kihloissa (:

      • tyttö ihastunut

        Mutta kun mä haluun just sen pojan, koska mä oon ihastunu siihen. Mulla on aivan samanlainen oikeus rakastaa sitä poikaa, kun mitä silläkin. Jos mä oon rakastunu johonki, niin en todellakaa katso sitä, et onks se mun ihastuksen kohde varattu vai ei, vaan yritän saada sen itselleni. Kyl mä saan sen pojan aivan varmasti vielä itselleni, koska mä oon kauniimpi ja kaiken puolin parempi, kun mitä sen nykyinen tyttöystävä on.


      • HutsU! -.-
        tyttö ihastunut kirjoitti:

        Mutta kun mä haluun just sen pojan, koska mä oon ihastunu siihen. Mulla on aivan samanlainen oikeus rakastaa sitä poikaa, kun mitä silläkin. Jos mä oon rakastunu johonki, niin en todellakaa katso sitä, et onks se mun ihastuksen kohde varattu vai ei, vaan yritän saada sen itselleni. Kyl mä saan sen pojan aivan varmasti vielä itselleni, koska mä oon kauniimpi ja kaiken puolin parempi, kun mitä sen nykyinen tyttöystävä on.

        Yksi ero siihen nykyiseen tyttöystävään on.. Oot itseään tyrkyttävä hutsu


      • Anonyymi
        tyttö ihastunut kirjoitti:

        Mutta kun mä haluun just sen pojan, koska mä oon ihastunu siihen. Mulla on aivan samanlainen oikeus rakastaa sitä poikaa, kun mitä silläkin. Jos mä oon rakastunu johonki, niin en todellakaa katso sitä, et onks se mun ihastuksen kohde varattu vai ei, vaan yritän saada sen itselleni. Kyl mä saan sen pojan aivan varmasti vielä itselleni, koska mä oon kauniimpi ja kaiken puolin parempi, kun mitä sen nykyinen tyttöystävä on.

        Miks ootte muut tälle (tyttö ihastunut) tytölle ilkeitä. Mulla on toi sama ongelma mutta älkää kiusatko. Te saatte oman rakkauden. Niin antakaa olla. Teidän ei tarttee olla tollasia!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ootte muut tälle (tyttö ihastunut) tytölle ilkeitä. Mulla on toi sama ongelma mutta älkää kiusatko. Te saatte oman rakkauden. Niin antakaa olla. Teidän ei tarttee olla tollasia!!!!!

        tää on vanha mut vitut. ELIKKÄS sua ei siis häiritsis jos joku toine muidu tulis sun ja poikkikses välii vikittelemään? okei aika vitun outoo ja alat puolusteee vielä? kiusaamine ei oo oikein mut hei... Onkos varattujen vikittelykään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tää on vanha mut vitut. ELIKKÄS sua ei siis häiritsis jos joku toine muidu tulis sun ja poikkikses välii vikittelemään? okei aika vitun outoo ja alat puolusteee vielä? kiusaamine ei oo oikein mut hei... Onkos varattujen vikittelykään?

        No aijaa 💀


    • vitunläppä

      Veikkaan että olet alle 15-vuotias korjaa , jos olen väärässä. Jos oot yli 16 näytä sille tissit tai mee hipelöimää. Ois just jees

    • vitunläppä

      Vitsi vitsi. Kyllä niitä muitakin löytyy ei tarvitse juuri tuota varattua iskeä.

    • oletpaska

      Jos et itse vielä tiedä, nii mä voin sanoo sulle: Sä oot kiero ihminen, lapsellisen itserakas ja mietippä jos sä oisit se tyttö ja joku sun itses kaltanen kiero ääliö yrittäs siihen väliin..?

      Voisimpa varottaa sen pojat nykystä tyttöystävää, et pidä kiinni, varas on liikkeellä!

    • nainen19

      Hyi vittu sä oksetat mua, aloittaja.
      Kyllä mäkin olin joskus pentuna ihastunut tyyppiin joka oli varattu, mutta tajusin, ettei mun pidä mennä rikkomaan sen ja sen tyttöystävän välejä yrittämällä väliin, kun ne oli niin onnellisia.
      Nyt oon kihloissa maailman ihanimman miehen kanssa, ja oon nähnyt tätä entistä ihastustani pari kertaa. Se on edelleen saman tytön kaa, ja niillä on pieni vauva.
      Ajattele. He ovat varmasti onnellisia. Ehkä heillä on tulevaisuudessa lapsi, ehkä he elävät koko loppuelämänsä onnellisina. Haluatko todella olla niin itserakas lunttu että menet pilaamaan jotain sellaista? Etkö tajua ajatella mitään muuta kuin itseäsi?
      Ajattele, edes joskus. Pieni hetki. Ehkä tajuut, jos sulla on vähänkin sydäntä.

      • Anonyymi

        ....... Oikeest


    • Melkein_ylioppilas

      "Mä oon ihastunu tosi kovasti yhteen poikaan, mut se sattuu oleen varattu. Mä oon päättäny, että mä aion kuitenkin yrittää saada sen itselleni. Kertokaas mulle, että miten se onnistuisi? Mä oon omasta mielestäni ihan kaunis ja luonteeltani kiltti, rauhallinen, mukava ja hyväkäytöksinen. Kyllä mä omasta mielestäni oon kauniimpi, kun mitä sen pojan tyttöystävä on."

      1. Voithan sinä päättää hakea vaikka kuun taivaalta. Mutta sillä pojalla on syynsä olla _juuri_ sen tytön kanssa. Sitä paitsi, jos tämä poika jättäisi tyttönsä sun takia niin hän todennäköisesti tekee saman sinullekkin.

      2. Kauneus on katsojan silmissä ystävä hyvä. Sinulla valitettavasti on vain oma lehmä ojassa ja lauselmasi kauneudestasi on irrelevantti.

    • hoppariGANGSTAH

      kiintoisa alotus. oon hoppari ja musta kutienkin varatun iskeminen on väärin koska muutki o täällä sitä mieltä(voi myös olla muita syitä). Moikka :D

    • dggdgggdfg

      -"Mä oon omasta mielestäni ihan kaunis ja luonteeltani kiltti, rauhallinen, mukava ja hyväkäytöksinen. Kyllä mä omasta mielestäni oon kauniimpi, kun mitä sen pojan tyttöystävä on.- " Ei ole kovin kilttiä, mukavaa tai edes hyväkäytöksistä tavoitella toisen kumppania. Mitenköhän rauhallisen luonteesi laita olisi kun joutuisit tappeluun tavoittelemasi pojan tyttöystävän kanssa. Oletko kysynyt tavoittelemaltasi pojan mielipidettä ja varmistanut, että tosiaan olet kauniimpi kuin hänen nykyinen tyttönsä? Muista että kauneus ei ole tärkeintä, mutta kyllä, ymmärsin että provohan tämä oli...

    • ................

      no tän aiheen provot / trollit onkin jo nähty aiemmin.

    • ei näin!

      itse halveksun ihmisiä jotka eivän kunnioita muiden parisuhteita! olisi minusta vain parempi että etsisit poikaystävää sinkkujen joukosta! muiden parisuhteiden rikkominen on tolla törkeää. kannattaisi ehkä miettiä että jos poika tykkäisi sinusta se ei varmasti olisi oman tyttöystävänsä kanssa. joten sinulla ei luultavasti ole mahdollisuuksia. suosittelen unohtamaan pojan ja opettelemaan kunnioittamaan parisuhteita!

      • tyttö ihastunut

        Mä en aio unohtaa sitä poikaa, koska mä rakastan sitä. Mulle on ihan sama vaikka se onkin varattu, kyllä mä saan sen vielä itselleni. Se poika antsaitsee niin paljon parempaa, kun mitä sen nykyinen tyttöystävä pystyy sille tarjoomaan. Se poika olis varmasti mun kaa paljon onnellisempi kun sen nykyisen tyttöystävän kaa. Sit kun se rupee oleen mun kaa, niin sen jälkeen se ei enää muista edes et se sen nykyinen tyttöystävä on edes olemassa.


      • Noh...
        tyttö ihastunut kirjoitti:

        Mä en aio unohtaa sitä poikaa, koska mä rakastan sitä. Mulle on ihan sama vaikka se onkin varattu, kyllä mä saan sen vielä itselleni. Se poika antsaitsee niin paljon parempaa, kun mitä sen nykyinen tyttöystävä pystyy sille tarjoomaan. Se poika olis varmasti mun kaa paljon onnellisempi kun sen nykyisen tyttöystävän kaa. Sit kun se rupee oleen mun kaa, niin sen jälkeen se ei enää muista edes et se sen nykyinen tyttöystävä on edes olemassa.

        Älä sitten ihmettele, kun lopputulos on, jätkän ja tytön ero, sekä jätkä että tyttö erittäin katkeria ja vihaisia toisilleen JA ERITYISESTI SULLE ja itsellesi saat sen lisäksi lumpun maineen.

        Ja huoran maine kuule seuraa sinua, tyttö hyvä.


    • Lol eiku sori,TROLL!

      Ei tarvi trollata täällä,kiitos :))

      • Anonyymi

        Niinpä :/


    • anttionhotf

      kuuleppas tyttönen,
      jos todella aiot olla noin vittumainen ja pilata jonkun toisen onnellisen suhteen koska SINÄ haluat sen pojan. Ja ET todellakaan ole:

      luonteeltan kiltti, vain lumput tekevät toiselle noin.
      Mukava, aika vittumaista pilata toisen elämä oman onnellisuuden vuoksi
      EI OLE TODELLAKAAN hyväkäytöksistä mennä rikkomaan onnellisten ihmisten parisuhde.

      Joten pyydän, pistä nyrkki suuhun ja totu siihen ettei sinun kaltaisten hemmoteltujen kakaroiden tarvitse aina saada kaikkea.

      JA TOIVON TODELLA että se poika älyää millainen huora sä oot ja keskittyy rakastamaan omaa tyttöystäväänsä.

      Minä en ainakaan itse voisi jättää mistään hinnasta omaa kultaani, vaikkei hän ole maailman kaunein ja hänellä on välillä vähän hassuja juttuja, mutta hän on silti aito eikä tuollainen vittumainen horo.

      toivon sinulle hyvää loppuelämää ja jos käy näin että poika sinut valitsee, hän jättää pian sinutkin. Onneksi näin.

    • tyttö ihastunut

      Kohta kun koulut loppuu, niin me mennään juhliin koulun päättäjäisii. Mä meen juhliin ja se mun ihastuskin menee juhliin. Sen tyttöystävä varmaan lähtee juhlimasta kotiin ennen meitä. Sitä poikaa varmaan juhliminen kiinnostaa pitempään ja saattaapa sitä kiinnostaa sit eräs muukin asia

    • tyttö ihastunut

      Ihanaa! Kaikki menni yli odotusten!

      Me mentiin eilen sen mun ihastuksen kaa koulun jälkeen koulujen päättäjäisii. Mut sen mun ihastuksen tyttöystäväki oli siel juhlimas. Se lähti aikasemmin kotiin kun mä ja mun ihastus. Sen jälkeen mä menin jutteleen mun ihastuksen kaa. Me juteltiin kaikennäköistä. Sit oli jo melko myöhä, mä sanoin mun ihastukselle, et mennään meille yöksi. Me mentiin meille yöksi ja mä onnistuin hurmaamaan sen mun ihastuksen. Me suudeltiin pitkään ja sit nukuttiin yö yhes.

      • Ditzy Doo

        Tiesitkö et oot aika vittumaine paskiainen ku meet muitten onnellisten suhteiden väliin? Poikaparka ku lankee tämmösen tekopyhän lumpun pauloihin. Häpeaisit! Ajattele vähä. Sä pilasit muitten kauniin suhteen josta olis voinu koituu vaikka mitä et saisit ite tämän pojan omaksesi pariksi viikoksi. Mä halveksun just tälläsia ihmisiä.


    • mathewiina

      sä olet maailman iljettävin ihminen.

      toivon toivon toivon että tuo poika raiskaa sut ja sitten palaa takaisin tyttönsä luo

    • älälälälälälälä

      joo oot aika bitch jos koitat saaha sitä varattuu itelles...
      hei sun täytyy ymmärtää et se on nyt sen toisen kaa.
      ÄLÄ VAA SIT MEE RIKKOON NIITTEN VÄLEJÄ !!
      jos rikot niitten välit nii sit voi olla ainaki varma et et saa sitä poikaa, koska se alkaa inhoo sua viell enemmän.
      ootat vaa et se joskus tulee taas sinkuksi tai unoha se (:

    • missä moraali?

      aloittajalta puuttuu moraali, suurin virheeni oli kun aloin liikaa epäröimään seurustelua silloisen ihastukseni kanssa, lopulta hänen mielensä muuttui ja ilmoitti ettei halua seurustella, tavalla josta olen katkera koska hän ei millään tavalla sitä suoraan ilmoittanut.

      No nykyään tämä jo entinen ihastus seurustelee hyvän kaverini kanssa ja vaikka voisin häntä yrittää niin periaatteesta en sitä tee. Oma itsetuntokin leskenut koko episodin takia ja olen kateellinen en niinkään tytön poikaystävän saavutuksesta vaan ylipäätänsä että itse en seurustele. Koska molemmat ovat kavereitani, niin helvettisoikoon en siihen ole väliin menossa, vaikka olen ajoittain helvetin ilkeä, mutta en mene siihen väliin, annan vain heille tilaa ja tahallani otan vähän etäisyyttä ja keskityn omiin asioihini.

    • beentheredonethat

      oon ollu ite tuossa tilanteessa kaks vuotta sitten, ja erehdyin yrittämään sitä jätkää.. ÄLÄ.. TEE.. SITÄ!!

      oon joutunu kolme vuotta raatamaan mun kiltin tytön maineen takas, ja kukaan ei syty mulle koska kuulemma "yritän kaikkia", ja sain melkeen turpaanikin asianomaisilta, niin sisko hyvä, ei kannata..

      Onneks se juttu on ainaki osittain unohtunu päiväjärjestyksestä tässä kirotun pienessä paikkakunnassa, mutta kohta kun lukio päättyy, pääsen muuttamaan omilleni, ja vaihtamaan ilmapiiriä, eli toisinsanoen saan aloittaa puhtaalta pöydältä, en todellakaan enää koskaan ikinä ikinä ikinä varattuihin jätkiin koske pitkällä tikullakaan.. (sama homma, jos tiiän että jätkällä säätöä..)

    • Stadilainen_95

      Jos ei ole aloittajalla moraalia niin ei ole kyllä aloittajan bongaamallakaan. Suhteesta tulee sarjaa "Tuksu ja Arto". Sorry, ei näin.

      Toivottavasti oli trolli.

    • kljbgg98u

      Anna sille anaalia ni joha tapahtuu.

    • follow

      huhuh :) kyl mä tajuun , tilanteit on tälläsiä ihan sika monella.
      Sun vaa pitää saada sen pojan huomio nii kaikki järjestyy ,
      ajan kanssa... nuorten suhteet ( oon itekki vast 14 ) ei kestä kauaa ,
      ainakaan yleensä :) kyllä pieni odotus palkitaan aina :)

    • gergerg

      14-vuotiaat voi olla aika tyhmiä....

    • It'sNotRight!

      Heippa sinä tämän topicin aloittaja...!
      En halua haukkua tämän topicin aloittajaa tai ensimmäistä kirjoittajaa huorkasi, mutta on tuo aika tyhmää ja itsekästä touhua.
      Vaikka tämän topicin aloittaja tai ensimmäinen kirjoittaja tekee/tehnyt väärin, ei se oikeuta haukkumaan kethään huoraksi yms.. Tosi julmaa käytöstä jok.ikiseltä...! X(

      Kuten tuossa aijemmin kerrottiin, että jos tämä huoraksi haukuttu saa tämän varatun pojan, siitä saa kaupan päälliseksi huonon maineen ja tytön vihat noskoillesi..
      Kannattaa tosiaan miettiä ennen kuin alkaa toimimaan, että miltä hänestä/toisista tuntuu...? Minkälaiset seuraamukset aiheutat...?

      Ajatteleppas itse, jos olisit tämä tyttö..! Olisikohan sinusta mukavaa tai kivaa, jos toinen tyttö aikoo "varastaa" sinun onnellisuutesi ja poikaystäväsi...?
      Ei 100% varmasti olisi... ):

      Minuakin kaduttaa se kun pussasin yhtä samalla luokalla olevaa jätkää ja sekin oli silloin varattu.. :( Kannattaa ihan aidon oikeasti miettiä miltä toisesta tuntuu tai mitkä seuraamukset ajavat sinua jälkeen päin takaa, jos toteutat kieron suunitelmasi...!

    • Lune Noire

      Jos on rakastunut, niin miettisin olisiko se todella sen arvoista rikkoa nuoren parin onni? Ei sitä viedä kannata... Mutta voiha siihe tutustuu ja oottaa et jos se jätkä ite ois sitä meilt et teiän kahen kemiat kohtais paremmi ku tällä hetkellä.

      Mutta oma mielipiteeni: Hyi vittu. "Olen kaikin puolin parempi kuin sen tänhetkine"? Ja säkö oot sitte oikee stalkannu sitä kaikkialle ja ottanu muistiinpanot? Ellei se oo sun hyvä ystäväs nii mistä helvetistä sä sen luonteen tiiät? Ja jos oot sen ystävä, ei perhana ku oot paska ystävä. Toivottavasti en sinua elämäni aikana tapaa mutta eipä omalla mielipiteelläni taida väliä olla.

    • Apuja13

      Mä oon 13 vuotias ja mun luokal on yks ihana poika joka viestittelee mulle kaikkee kivaa. Se on mua 1pv vanhempi. Se on varattu yhelle toiselle joka on 1,5 vuotta siitä vanhemi. Joka ilta me vietitellään ja koulus me katotaan toisia hymyillen. Meillä on kivoja muostoja mut en tiiä miten saisisin sen itelleni apuja? :/

      • Poika1501

        Hei ei kannata yrittää iskeä sitä koska se on tosi loukkaavaa voin sano!


    • Ärsyttävää

      Hei! Mul o vähä sama tilanne ku olin ihastunu yhtee jätkää nii totta kai kerroin siitä hänelle ja hän kertoi tykkäävänsä musta, mutta mulle ja tälle henkilölle tuli seuraavana päivänä riita siitä kun hän kertoi tykkäävänsä toisesta tytöstä myös. No mä olin aika surulline jne. Mä ja hän oltais oltu täydellinen pari. Sitten parin päivän päästä huomaan että he ovatkin jo yhdessä... Sitten se joka oli ihastukseni kanssa niin tuli haukkumaan minua kauheen iljettävillä viesteillä, jotka eivät edes pitänyt paikkaansa! Riitelin taas tämän pojan kanssa tänään siitä kuin kusipäästi hän on ollut mua kohtaan...

      • 17.v.poika

        Joten opetus oli: älä riitele. Kyl nuorten pitäis pystyä neuvottelemaan asiat ilman että ne menee riitelyksi.


    • Jos olet ihastunut häneen, haluat omistaa hänet kokonaan, mutta jos rakastat häntä, et halua riistä häntä ja annat hänen olla sen kenen kanssa haluaa

    • nimimerkitön9898

      eise ole kokonaan siitä kauneudesta kiiinni! se riippuu myös paljon sun luonteesta.

    • EnPidäKäytöksestäsi

      Jos olet ihastunut, haluat omistaa ihastuksen kohteen. Jos taas rakastat, olet onnellinen hänenkin ollessa. Siispä jos oikeasti rakastat kyseistä poikaa, annat hänen olla onnellisessa suhteessa toisen kanssa etkä yritä "varastaa" häntä hänen nykyiseltä tyttöystävältä.

    • Ettäniih

      Minulla on sellanen tilanne että oon kiinnostunut jätkästä joka on varattu mutta sen muija on pettäny sen jätkää jo 2 kertaa

    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma oon pihkassa mun luokkalaisten joka on myös mu naapuri mut se sattuu oleen yhes mun bestiksen kaa hengaeilen sen Kaa ja oleen erittäin läheisiä toisin kun se ei ikinä oon se tyytiksen Kaa oo yrittänyt iskee jo sitä mut se vaan sanoo et ollaan vaan kavereita😖 ja sit se ei ikinä oo sen tyytiksen Kaa vapaa-aijalla eikä edes puhu sille melkein ikinä😏😍😍😍

    • Anonyymi

      Ongelma siis mä ihasunu kaverin poikka ystävään

      • Anonyymi

        move on. ei varattuja saa varastaa.


    • Mä ymmärrän sua. Mun luokalla on yks poika josta tykkään ihan sikana ja olin ihastunu siihen jo ennen kun se oli varattu. Haluisin kumminkin et se alkais mun kaa

    • Anonyymi

      Hei mulla on toi sama ongelma ku mä rakastan sitä niin paljon

    • Anonyymi

      Niin että sun ehkä pitäis puhuu sille

    • Anonyymi

      Kiinnostais tietää miten tää juttu päättyi. Miten aloittajalla menee nykyään? Entä ihastuksella? Ootteko yhdessä?

    • Anonyymi

      Mä oon ihan samaa tilantees mun kaveri joka on vaikka nyt "Teemu" on yhes jonku tytön kans mut ollaan oltu yhes jo kerran nii ärsyttää

    • Anonyymi

      Rizzaa se kunnolla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe