stressi

hgfdsdfgfrdeswfrg

Hiki hatussa opiskellen saan kasaan 60 opintopistettä ekana vuonna. Tai siis hiki hatussa siten, että välillä on viikkoja jolloin en tee muutakun viikkoharkat ja käyn luennoilla (~30h/vko), mutta sitten välillä on näitä "laitetaan ne 10h harkkatyöt sinne kurssin loppuun" -kursseja 3 kappaletta yhtä aikaa. Ja viikkoharkatkin pitäis vääntää. Ja tentteihin lukea. Ei saatana. Järkyttävä stressi tämän työmäärän takia. Ohjelmoinnin harkkatyöhön meni 30 tuntia 10 eri päivänä. Ja se oli vielä tosi suppea työ! Helvetti soikoon, mitä paskaa! Ja pc-työ tänään, ei tule mitään, luovutin, lannistuin, masennuin. Järkyttävä stressi myös siitä, etten saa kesätöitä. Joutuu kesänkin puurtamaan vielä työläämpien kurssien parissa. Motivaatio kateissa puolen vuoden kuluttua ihan täysin. Ja kun ei tule kesätöitä, niin kaikki työnantajat jatkossa vaan kummastelee kun ei ole työ kelvannut. Ei tule töitä jatkossakaan. Vittu.

Ensin hiki hatussa puurtaa sen 5 vuotta ja sitten ei saa töitä. Tätäkö tää on? Muut vaan naureskelee ja kummastelee että onpa ihme sälli, antaa sen vaan tappaa ittensä 10 vuoden päästä, siihen suuntaanhan se on menossa kun ei ole parisuhdettakaan saanut vielä tähän ikään aikaiseksi. Osasyy vanhempien, jotka antavat jatkuvasti rahaa pyytämättä ja passasivat lapsena ja vieläkin. Tuli ihmisten kanssa saamaton mies minusta. Nykyään vaan tiuskin mielessäni kun joku tulee kadulla eteeni, ajattelen kuinka itsekkäitä kaikki ovat. Vaikka itse vaan olen niin solmussa, että nyt tarvitsisi jo ammattiapua.

2

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 523543354354

Suunnittele opinnot siten, että useita työläitä kursseja ei ole samaan aikaan.

Älä valmistu ennen kuin on työkokemusta, hae töitä (harjoittelua) muullekin ajalle kuin kesäksi niin saat helpommin.

Etsi naista suomi24.fi.

• kuppa ja 6 kumppania

Muuten meni täydestä mutta tajusin trolliksi tässä vaiheessa:
      "Etsi naista suomi24.fi. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      103
      8288
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5084
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3334
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      29
      1883
    5. 57
      1510
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      109
      1478
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1357
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      175
      1326
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1099
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      933
    Aihe