Pieni galluppi niille naisille jotka ovat tiedostaneet lesboutensa vasta hieman myöhemmällä iällä:
-oletko seurustellut miehen kanssa ennen kuin "tiesit" olevasi lesbo?
-oletko koskaan nauttinut seksistä miehen kanssa?
Gallup
11
335
Vastaukset
- Onnellinen nainen
-Olen
-Olen.Tosin nautin ainoastaan miehen antamasta suuseksistä.(Tosin sekään ei mitään loistavaa ollut, huomaan sen nyt naisen kanssa yhdessä ollessa.) - vastausq
-tavallaan joo
- homma tyssäs sitä mukaa kun vaatteet väheni itsellä. - seuraava kysymys?
MIksi kysyt tätä?
- glad to be gay?
- kyllä, silleen teinisti
- voisin kokeilla yhden hiljattain tapaamani kanssa.. mutta kylläkin enemmänkin homoseksiä ; ) mitäs siihen sanoisit?- Kaikkea ma kuulen!
Mikä lesbo se sellainen on, joka haluaa homoa panna dildolla pe***uun?
- glad to be gay?
niin tää kysymys on vähän väärällä palstalla - totta!
ja lesbot tunnetusti palstalla vihamielisiä kaikkeen - mikä ylittää aidon lesbouden rajat... - 100%:nen
Vakiovastaus kaikkiin näihin vastauksiin on, että sun täytyy kysyy siltä itseltään. Jos on 100%:nen lesbo eikä kiinnostunut susta tai miehistä tippaakaan, kyllä sanoo sen sulle suoraan. Aika moni lesbo saa iskuyrityksiä miehiltä... (että ei se nyt niin epätavallista olisi)
- ap
Kysyn tätä ihan uteliaisuuttani. Olen nainen, biseksuaali, ehkä lesbo. En ole suuntautumisestani varma.
Komppaan tuota edellistä, eli tuota täytyy kysyä sun vain itseltäsi.
Vastaukseni kuitenkin on:
-Kyllä
- En, seksi on ollut vain teknistä suorittamista, eikä tunteita ole olut mukana, silmät kun on ummistanut niin siinä kuvitteli olevansa naisen kanssa. Mutta toisaalta, seksi joidenkin naisten kanssa on myös ollut vain suorittamista, jos ei aidosti ole ollut tunteet mukana. Naistenkin kesken seksi voi toisinaan olla pelkkää sähläystä ja suorittamista..Seksistä haaveillut kuitenkin aina ja vain naisten kanssa. Eli tunteet ja haaveilut pyörii vain naisissa. - buahahaaa
oon tehnyt kaksi lihavaa lasta miehen kaa ja miestä on riittänny muille vaikka jakaa ihan teinistä asti. Mut lesbo mä oon :D
- nilsgustafssoninsisk
-oletko seurustellut miehen kanssa ennen kuin "tiesit" olevasi lesbo?
-oletko koskaan nauttinut seksistä miehen kanssa?
no kyllä silllon 70-luvulla: ensin oli Arto, sitten Jari, sittn Juhani, sitten Matti.......................
no en kun olivat pahasti impoletteja, makkara ei jököttänyt, mato ei stongannut, keppi ei seisonut....... lato painui kasaan, lumi suli, teltta romahti kuin Bodomilla ennenmuinoin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015