Oisi ongelma , oon homo (16v) ja ollu sängyssä jo mun poikakaverin kaa ja nyt se jätti minut ja oon ihan maassa :> Vanhemmille en aio kertoo, ne ei tiedä mun suuntautumista ja isä on semmonen homojenvihaaja ... Ooon aika maassa .
Homot
7
148
Vastaukset
- INoLikeGays
No hyi helvetti. Ei pahalla. Eikä ainakaan hyvällä!
- ykshomovaa
Tota kommentii ei ehkä olis tarvinnu...
- olenvarmaalesbo
awww söpöä:> taisiis no.. ei oo ennen tullu tällästä vastaan niin mietin et onko tää totta.. ja mun mielestä nii söpöö ku kuvittelen et kaks poikaa tykkää toisistaan:))::) ois kiva jutella sulle ihan kahdestaan tai sille emt:) lol jos tää koko juttu on jtn kusetusta mut whateverrr:) niinja btw oon tyttö:D
- ihastunut15vee
kyl mäki tykkään pojasta ja oon ite poika :D ja tää on kyl ihan totta :D
- ykshomovaa
Homot on just parhaita hei. Iteki oon. kaikki homot lisätkää mut facebook: http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000152354551.
Huom: pitää kirjautuu ennenkö laittaa ton linkin
Ois kiva jutella jonku samanhenkisen kanssa - ykshomovaa
Vähän muuten olis perseestä jos isä ois joku homovihaaja. Tai no aluks sen piti "käsitellä" asiaa mutta nyt se on kuulemma "hyväksynyt" mun homouden. Vaikka kyl se vieläkin päästelee suuttuessaan suustaan vähän mitä ei pitäis... -.-
"nyt se jätti minut ja oon ihan maassa :>"
Miksi sitten hymyilyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070