Homot

....

Oisi ongelma , oon homo (16v) ja ollu sängyssä jo mun poikakaverin kaa ja nyt se jätti minut ja oon ihan maassa :> Vanhemmille en aio kertoo, ne ei tiedä mun suuntautumista ja isä on semmonen homojenvihaaja ... Ooon aika maassa .

7

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • INoLikeGays

No hyi helvetti. Ei pahalla. Eikä ainakaan hyvällä!

• ykshomovaa

Tota kommentii ei ehkä olis tarvinnu...

• olenvarmaalesbo

awww söpöä:> taisiis no.. ei oo ennen tullu tällästä vastaan niin mietin et onko tää totta.. ja mun mielestä nii söpöö ku kuvittelen et kaks poikaa tykkää toisistaan:))::) ois kiva jutella sulle ihan kahdestaan tai sille emt:) lol jos tää koko juttu on jtn kusetusta mut whateverrr:) niinja btw oon tyttö:D

• ihastunut15vee

kyl mäki tykkään pojasta ja oon ite poika :D ja tää on kyl ihan totta :D

• ykshomovaa

Homot on just parhaita hei. Iteki oon. kaikki homot lisätkää mut facebook: http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000152354551.
      Huom: pitää kirjautuu ennenkö laittaa ton linkin
      Ois kiva jutella jonku samanhenkisen kanssa

• ykshomovaa

Vähän muuten olis perseestä jos isä ois joku homovihaaja. Tai no aluks sen piti "käsitellä" asiaa mutta nyt se on kuulemma "hyväksynyt" mun homouden. Vaikka kyl se vieläkin päästelee suuttuessaan suustaan vähän mitä ei pitäis... -.-

• "nyt se jätti minut ja oon ihan maassa :>"

Miksi sitten hymyilyttää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe