Hei, ostan minkä tähänsa merrkkisen tai mallisen haulikon joka on toimintakuntoinen ja enintää 130e maksava. yhteydenotot [email protected]
haulikko 130e
11
433
Vastaukset
- Luvat on
Oisko sulla tohon ostolupaa?
- hunters life
Baikal IJ-18 - 20/76 maksaa 100€ uutena.
- ostaja22
Ei lupaa... mökille vaan tussareiks.viestiö jos ootta valmis silti kauoppoihin,, myös pistooli alle 250e käy yhteydenotot [email protected]
- F0BBA
Mulla ois .50 Dessu, hintaa 1500€. Lupia en kysele. Mukaan n.40 kutia.
- Lucky Luke
Baikal ilmapistooli löytyy, 249e lähtis.
Soittele.
- ostaja22
no eikö kellää oo mitää vanhaa tussaria kaupan et saa räkättirastaat rtuotuun.. maili sama kuin ylhäällä.
- Kaukou
Ehkäpä kukaan ei ole niin tyhmä että lähtisi 130 euron takia tekemään ampuma-ase rikosta, laittoman aseen myyntiä; josta mahdollisena tuomiona olisi pallo jalkaan, tai ainakin muutama kuukausi ehdollista kaikkien luvilla olevien ampuma-aseiden menetys valtiolle kaikkien tulevien aselupahakemusten automaattinen hylkäyspäätös poliisilaitoksella.
Sinulle itsellesi napsahtaisi sitten tuomio ampuma-aseen luvattomasta hankinnasta ja hallussapidosta, josta samat yllämainitut tuomiot. Sitten jos vielä hankkisit aseeseen patruunoita (luvatonta kautta tietenkin, koska hallussapitolupaa ei olisi) tulisi siitä vielä hieman ylimääräistä kakkua.
- Dussari
TUSSARI on itse tehty (yleensä ampujalle vaarallisempi kuin kohteelle) ampuma-aseeksi tarkoitettu tekele...
Aihioksi kelpaa hyvin vesijohtoputken pätkä joka on suljettu / saa suljettua toisesta päästä (se pää suljettu kumpi on ampujaa kohti).
Toistaiseksi muuten on räkätirastaskin vielä rauhoitettu kesän aikana... - laiton rastas
ritsat saat toistaiseksi ostaa ilman lupia..ja joulet rittää räkättirastaallekkin...
mutta taitaa seki olla laitonta..räkättirastaitten mielestä ainakin.. - tarkkana nyt
juu mutta paha puoli on,kun ampumisen jäkeen saattaa vesijohtoputken pätkä joka on suljettu olla auki molemmista päistä... ja sitten tarvitaan tuota pii-paa autoa..
tai sitten sitä pitkää ja mustaa autoa joka ei huuda pii-paa..vaan kulkee arvokkaasti hiljaa,kun kiirutta ei ole..- tarkkuus turhaa
Mutta TUSSARIA toi tyyppi kaipasikin. Siinähän saa kätevästi jännitystä elämään kun arvailee mikä toteutuu :
1. osuu rastaaseen
2. ei osu rastaaseen
3. kestääkö ampumalaite
4. hajoaako ampumalaite
5. jos hajoaa, niin käykö pahasti
6. kuuleeko naapurit
7. hälyttääkö naapuri poliisit
8. pystyykö keksimään poliisille uskottavan selityksen äänestä / mustuneesta naamasta yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993