Hinta on siis yhteensä kahdelta ja viikonloppuna PE-SU. Hotellina oli Riga (4 tähteä) vanhassa kaupungissa. Lennot air balticilla ja samasta paikasta myös hotelli. Heillä on hyvät sopimukset paikallisiin hotelleihin, suosittelen.
330€ / 2hlöä / 2vrk
3
253
Vastaukset
- että näin :)
meidän matka heinäkuussa yhteensä 250e (2 aikuista) lennot ryanairilla yht 120e, hotelli 130e, kolmen tähden hotelli :) hyvä toi hintasi on, mut vieläkin edullisemmin pääsee (jos tinkii hotellin sijainnista niin pääsee vielä tuota meidänkin hintaa halvemmalla, meillä on keskellä vanhaa kaupunkia)
- unohtui mainita
ainiin, vielä maininta että matka on siis 3 yöltä :)
- bööä'Ä*%
halpaa???ryynäril viimekesänä jäähdytys ilmastoidus hotellis heinäkuun 30astetta helteil kustansi 2hlö lennot 60e yht ja hotelli 75 kaks yötä.Ja la-ma väli siis oli(tuos riga hotellis ei ole ilm aina´kaan perus huoneis)ny mennään skanste hotelliin(ei ilmastointia)mut maksaa kaks yötä kahdelle 39,90(by booking)lennot ny ei ollu super halpoja(80e meno paluu la-ma)ja siis kaks henkeä.Ja baltti lentää mun makunn huonoihin aikoihin,meno ennen 9 ja paluu n 22.ryynäri taasen 12.40 ja paluu 15.15
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892