Hello!
Elikkäs olen 14v homo/bi tästä Joensuun läheltä (En oo tuo edellinen kirjottaja:)
Etsin seurustelukumppania , iältäsi noin 13-16 . Ja toivosin , että oisit alueelta Joesuu , Lieksa , Nurmes , Valtimo , ei olisi niin kauhean kaukana(: . Luonteeltani olen iloinen ja mukava ja nauravainen , en mikään synkistelijä , mutta olen ujo(:
Jos kiinnostaa , anna meses/e-mailis nii "jutellaan" ;)
Homo/Bi pojat!
37
1033
Vastaukset
- bi96
juuh no mä oon kyl tosta iisalmest että ei kauheen läheltä ja oon 15 että jos halluut jutella tarkemmin laita viestii [email protected]
- dudu:P
samppaaaaa, mitäs sä tääl?
- 2kg-jytky
tota mä oon joensuusta et jos kiinnostuit nii lisää ainakin [email protected]
- miksaus92
Oisko kiinnostuneita seuralaisia : ) ? Oon bi ja ikää on 19 :)
- plööö:D
juu anna meses:D
- --------------------
Vitun homo vedä ittes jojoon.Tiedättekö te kuinka häpeäksi te olette tälle isänmaalle?
- miksaus92
- epeli97
Juttuseuraa vailla..
[email protected] - biboy96
15v poju etelä-suomesta juttuseuraa vailla ;)
[email protected]- mitäs tääl?
villleeeeee
- 69
juttu seuraa kaipais mese ois tos [email protected] muutki saa lisätä =)
- onko hienoo ollahomo
hinttiii
- onhienoo<-ollabi
mutkin saa lisätä oon 16v itä-Suomesta ja [email protected] (8
- friikkk
Olet ihme friikki Itä-Suomen bii.
- silakkapoika95
[email protected] 16 v pohjois-savosta :)
- randomi11
17v tampereelta
pistelkää viestejä tulemaan jos kiinnostaa
[email protected] oon 14v bi ja meseni on [email protected]
- diuiuiuittii
söpöä
- temee95
[email protected] 16v bi :)
- homo99
13v poika uusimaalta..
[email protected]
jos oot homo/bi 12-15v lähetä vaa viestii (:- Minä itse
Kelpaisko 14v bi poika vantaalta :)
- Poika vaan
Minä itse: Kiinnostaisiko tutustua 16-vuotiaaseen bipoikaan Helsingistä?. Jos kiinnostaa lähetä viestii [email protected]
- Hboyyy
Oon 17-vuotias hesast voinks lisää sut? :)
- Minä itse
Ootko faces? Voitasko keskustella?
- Poika vaan
Hboyy lähetä mulle tonne viestii ([email protected]) ja pistä oma meses viestiin lniin lisään sut
- Poika vaan
Minä itse Linkki lähetetty sun sähköpostiin
- ennnikänä
hei haloo siis mä en luota netti treffailuun!
- angel-sama
moi vaaan tässä olis 14 (kohta 15) vuotias joensuulainen bi :) olis mukava tutustuu johonkin bi/homo nuoreen ;D lähettäkää viestii mun hotmailiin (ite en käy mesessä :P)
[email protected] - bi-96
16v bi joensuusta(: olis kiva tutustuu vähän joensuun homoihin/bisseihin joten laita vaan viestiä jos kiinnostaa :D
[email protected] - Juhhe
Pidettäiskö ryhmäpano kaikkien kesken?
- mojojhi
tottakai pidetää :D
- Fapperboy97
Lisätkää [email protected] oon 15v poika Savosta!
- enricko.lehtonen
Moi kaikki!
Olen 14v ja haluaisin poikaystävä.
Osaan puhua :suomea,viroa,englantia,ruotsia, ja japania.
Kirjoittakaa [email protected] - gay 14v
Moi oon 14v homopoju ja vähä yksinäinkin,saisko täältä jutuseuraa,oon ihan hyvän näköinen painoa 59kg pituus 179,laitakaa viestii niin voitas tavata,:) [email protected]
- Juu u
Tääl ois 15v bi-kokeilunhaluinen poika vantaalta, voitas vaik edetä hommiinkin jos lähellä asut ja kiinnostusta riittäis.
- poitsu15511
Mikä sun s-posti on? Ota yhteyttä.. Mun s-posti on [email protected] ja oon myös Vantaalt ;)
- Attezzzz
16v (s.1997) bi vantaalt ettii seuraa
Tulkaa "skypettää" : Attezzzz
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446