Hello!
Elikkäs olen 14v homo/bi tästä Joensuun läheltä (En oo tuo edellinen kirjottaja:)
Etsin seurustelukumppania , iältäsi noin 13-16 . Ja toivosin , että oisit alueelta Joesuu , Lieksa , Nurmes , Valtimo , ei olisi niin kauhean kaukana(: . Luonteeltani olen iloinen ja mukava ja nauravainen , en mikään synkistelijä , mutta olen ujo(:
Jos kiinnostaa , anna meses/e-mailis nii "jutellaan" ;)
Homo/Bi pojat!
37
1063
Vastaukset
- bi96
juuh no mä oon kyl tosta iisalmest että ei kauheen läheltä ja oon 15 että jos halluut jutella tarkemmin laita viestii aaron@live.fi
- dudu:P
samppaaaaa, mitäs sä tääl?
- 2kg-jytky
tota mä oon joensuusta et jos kiinnostuit nii lisää ainakin redbull-antaa-siivet@hotmail.fi
- miksaus92
Oisko kiinnostuneita seuralaisia : ) ? Oon bi ja ikää on 19 :)
- plööö:D
juu anna meses:D
- --------------------
Vitun homo vedä ittes jojoon.Tiedättekö te kuinka häpeäksi te olette tälle isänmaalle?
- miksaus92
puni5her@hotmail.fi
- epeli97
Juttuseuraa vailla..
epeli97@hotmail.fi - biboy96
15v poju etelä-suomesta juttuseuraa vailla ;)
softaajatyyppi@windowslive.com- mitäs tääl?
villleeeeee
- 69
juttu seuraa kaipais mese ois tos jammee05@hotmail.com muutki saa lisätä =)
- onko hienoo ollahomo
hinttiii
- onhienoo<-ollabi
mutkin saa lisätä oon 16v itä-Suomesta ja kwercvaq@hotmail.com (8
- friikkk
Olet ihme friikki Itä-Suomen bii.
- silakkapoika95
heiihei@hotmail.com 16 v pohjois-savosta :)
- randomi11
17v tampereelta
pistelkää viestejä tulemaan jos kiinnostaa
randomi11@hotmail.com - poikaaa@hotmail.fi
oon 14v bi ja meseni on poikaaa@hotmail.fi
- diuiuiuittii
söpöä
- temee95
teemuu888@hotmail.com 16v bi :)
- homo99
13v poika uusimaalta..
poikaa99@hotmail.com
jos oot homo/bi 12-15v lähetä vaa viestii (:- Minä itse
Kelpaisko 14v bi poika vantaalta :)
- Poika vaan
Minä itse: Kiinnostaisiko tutustua 16-vuotiaaseen bipoikaan Helsingistä?. Jos kiinnostaa lähetä viestii jaapero@yahoo.com
- Hboyyy
Oon 17-vuotias hesast voinks lisää sut? :)
- Minä itse
Ootko faces? Voitasko keskustella?
- Poika vaan
Hboyy lähetä mulle tonne viestii (jaapero@yahoo.com) ja pistä oma meses viestiin lniin lisään sut
- Poika vaan
Minä itse Linkki lähetetty sun sähköpostiin
- ennnikänä
hei haloo siis mä en luota netti treffailuun!
- angel-sama
moi vaaan tässä olis 14 (kohta 15) vuotias joensuulainen bi :) olis mukava tutustuu johonkin bi/homo nuoreen ;D lähettäkää viestii mun hotmailiin (ite en käy mesessä :P)
mirkuli_7@hotmail.com - bi-96
16v bi joensuusta(: olis kiva tutustuu vähän joensuun homoihin/bisseihin joten laita vaan viestiä jos kiinnostaa :D
janigoesrawr@hotmail.com - Juhhe
Pidettäiskö ryhmäpano kaikkien kesken?
- mojojhi
tottakai pidetää :D
- Fapperboy97
Lisätkää fapperboy97@hotmail.com oon 15v poika Savosta!
- enricko.lehtonen
Moi kaikki!
Olen 14v ja haluaisin poikaystävä.
Osaan puhua :suomea,viroa,englantia,ruotsia, ja japania.
Kirjoittakaa Boy1998@hot.ee - gay 14v
Moi oon 14v homopoju ja vähä yksinäinkin,saisko täältä jutuseuraa,oon ihan hyvän näköinen painoa 59kg pituus 179,laitakaa viestii niin voitas tavata,:) olavir1850@gmail.com
- Juu u
Tääl ois 15v bi-kokeilunhaluinen poika vantaalta, voitas vaik edetä hommiinkin jos lähellä asut ja kiinnostusta riittäis.
- poitsu15511
Mikä sun s-posti on? Ota yhteyttä.. Mun s-posti on koleet100@hotmail.com ja oon myös Vantaalt ;)
- Attezzzz
16v (s.1997) bi vantaalt ettii seuraa
Tulkaa "skypettää" : Attezzzz
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927