Homo/Bi pojat!

Boy Empire

Hello!
Elikkäs olen 14v homo/bi tästä Joensuun läheltä (En oo tuo edellinen kirjottaja:)
Etsin seurustelukumppania , iältäsi noin 13-16 . Ja toivosin , että oisit alueelta Joesuu , Lieksa , Nurmes , Valtimo , ei olisi niin kauhean kaukana(: . Luonteeltani olen iloinen ja mukava ja nauravainen , en mikään synkistelijä , mutta olen ujo(:

Jos kiinnostaa , anna meses/e-mailis nii "jutellaan" ;)

37

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bi96

juuh no mä oon kyl tosta iisalmest että ei kauheen läheltä ja oon 15 että jos halluut jutella tarkemmin laita viestii [email protected]

• dudu:P

samppaaaaa, mitäs sä tääl?

• 2kg-jytky
    • miksaus92

Oisko kiinnostuneita seuralaisia : ) ? Oon bi ja ikää on 19 :)

• plööö:D

juu anna meses:D

• --------------------

Vitun homo vedä ittes jojoon.Tiedättekö te kuinka häpeäksi te olette tälle isänmaalle?

• miksaus92
    • epeli97
    • biboy96
      • mitäs tääl?

villleeeeee

• 69
    • onko hienoo ollahomo

hinttiii

• onhienoo<-ollabi
      • friikkk

Olet ihme friikki Itä-Suomen bii.

• silakkapoika95
    • randomi11
    • diuiuiuittii

söpöä

• temee95
    • homo99
      • Minä itse

Kelpaisko 14v bi poika vantaalta :)

• Poika vaan

Minä itse: Kiinnostaisiko tutustua 16-vuotiaaseen bipoikaan Helsingistä?. Jos kiinnostaa lähetä viestii [email protected]

• Hboyyy

Oon 17-vuotias hesast voinks lisää sut? :)

• Minä itse

Ootko faces? Voitasko keskustella?

• Poika vaan

Hboyy lähetä mulle tonne viestii ([email protected]) ja pistä oma meses viestiin lniin lisään sut

• Poika vaan

Minä itse Linkki lähetetty sun sähköpostiin

• ennnikänä

hei haloo siis mä en luota netti treffailuun!

• angel-sama

moi vaaan tässä olis 14 (kohta 15) vuotias joensuulainen bi :) olis mukava tutustuu johonkin bi/homo nuoreen ;D lähettäkää viestii mun hotmailiin (ite en käy mesessä :P)
      [email protected]

• bi-96

16v bi joensuusta(: olis kiva tutustuu vähän joensuun homoihin/bisseihin joten laita vaan viestiä jos kiinnostaa :D
      [email protected]

• Juhhe

Pidettäiskö ryhmäpano kaikkien kesken?

• mojojhi

tottakai pidetää :D

• Fapperboy97
    • enricko.lehtonen

Moi kaikki!
      Olen 14v ja haluaisin poikaystävä.
      Osaan puhua :suomea,viroa,englantia,ruotsia, ja japania.
      Kirjoittakaa [email protected]

• gay 14v

Moi oon 14v homopoju ja vähä yksinäinkin,saisko täältä jutuseuraa,oon ihan hyvän näköinen painoa 59kg pituus 179,laitakaa viestii niin voitas tavata,:) [email protected]

• Juu u

Tääl ois 15v bi-kokeilunhaluinen poika vantaalta, voitas vaik edetä hommiinkin jos lähellä asut ja kiinnostusta riittäis.

• poitsu15511

Mikä sun s-posti on? Ota yhteyttä.. Mun s-posti on [email protected] ja oon myös Vantaalt ;)

• Attezzzz

16v (s.1997) bi vantaalt ettii seuraa
      Tulkaa "skypettää" : Attezzzz

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe