Ajattelin paneloida sisäkaton uudestaan, hommana tuntuis aika helpolta itsekkin tehdä mutta mitenkäs sähkörasioiden reiät tehdään? Mitataanko reiän kohta vaan edellisen paneelin reunasta ja tehdään sitten paneelit irrallaan vai onnistuuko reikäporalla suoraan kattoon jos paneelit on jo paikallaan? Tuntuis tuo paikallaan poraaminen tarkemmalta.
Koitin kirjaston oppaista lukea tuosta mutta missään ei puhuta rasioista, varmaan kaikki sähköt pitäisi pintavetona vetää.
Rasioiden poraaminen
4
1458
Vastaukset
- .........
Itse poraan irrallaan aina irrallaan, mitan kanssa tai rasiamagneettien avulla, aina millelleen kohdalleen ilman mitään mittaamista...
Yhtä tarkkaa se on irrallaan poratessakin. - kari789
Jos rasioissa on jo johdot sisällä, niin mitenkä niitä voi paikallaan porata. Silloinhan pitäisi porata ilman keskiöterää ?
Minä poraan reikäsahalla irrallaan. Mittaan katossa seinästä ja edellisestä paneelista. Jos reikä osuu kahteen paneeliin, niin poraan molemman samalla kertaa. Jos poraa samalla kertaa kahteen paneeliin, niin ne kannattaa kiinnittää vaikka vinkoilla ja panelin pätkillä toisiinsa, koska reikäsaha pyrkiin kampeamaan niitä erilleen.- Anonyymi
Ite tuli just opittua tuo kampeeminen kantapään kautta
- Anonyymi
Oli jo aika kammeta ylös tämäkin aloitus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998