iPhone 4 +Bluetooth?

Teemu.

Eli saako iPhone 4:een siirrettyä musiikkia bluetoothin avulla tietokoneen kovolta? Itse en juuri diggaile iTunesista ja jos se musan siirto on pakko tehdä tuohon iPhoneen iTunesin välityksellä niin silloin katselen muiden kännykkä valmistajien perään. Ei ole vielä tullut vastaan kännykkä merkkiä missä ei pystyisi siirtämään musaa bluetoothin avulla.

24

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohsin briatna

Njet.

Mitä vikaa on letkussa? Se on sikana nopeempiki.

• Teemu.

Ei letkussa vikaa ole jos sen musan saa sen avulla iPhoneen ilman iTunesia. Pitihän tämä nyt sitten arvata taas kun kyseessä on Apple niin eihän sieltä löydy muita tiedostojen siirto tapoja vaikka muilla valmistajilla vaihtoehdot löytyy.

• Määä.

Miksi et voi siirtää musiikkia iTunesilla. Onko kyse jostain periaatteista vai etkö osaa käyttää iTunesia? Onhan noita muitakin ohjelmia millä musiikia voi siirtää puhelimeen esim. Floola. Bluetoothilla musiikin siirto ei onnistu mutta se on niin hidas siirtotapa ettei sitä kannattaisi käyttää vaikka sellainen vaihtoehto olisikin käytettävissä. Mut edelleen miksi iTunesia ei voi käyttää?

• Teemu.

En pidä iTunesista ollenkaan. Miksi siihen musiikin siirtoon on pakko edes käyttää mitään ohjelmaa kun laite on kytketty usb:llä kompuutteriin? Nopeampi tapa on vain vetää se sinne. Ja mitä itse olen Samsungin ja Nokian kännyköihin siirrellyt esim. itse kappaleista muokkaamiani soittoääniä bluetoothin avulla niin ei siinä ikinä ole kauaa mennyt. Puhutaan varmasti alle 10 sekunnista. Ei tuo mun mielestä ole mikään hidas tapa siirtää kappaleita. Itse siirtelen muutenkin suhteelisen harvoin musiikkia puhelimeen sillöin tällöin kappaleen tai kaksi ja kyllä omasta mielestäni Bluetooth on tällöin erittäin kätevä tapa. Ei tarvitse mitään softia eikä johtoja liitellä koneeseen.

Miksi Applelle ei käy mikään muu tapa ikinä kuin iTunes tai väkisinkin joku softa kun muille valmistajille se ei ole koskaan mikään este? iPodeissa on tuota iTunes paskaa pakkosyötetty alusta lähtien ja sama meininki näköjään jatkuu puhelin puolella. Tuon BT ominaisuuden puute pelkästään kyllä sitten ratkaisi sen, että meikäläinen ei rahojaan Applen puhelimeen tule laittamaan. HTC:stä ei ole kokemuksia vielä, mutta villi veikkaus on, että myös HTC:n puhelimissa pystyy siirrellä kappaleita Bluetoothilla.

• Kartsa?......
        Teemu. kirjoitti:

En pidä iTunesista ollenkaan. Miksi siihen musiikin siirtoon on pakko edes käyttää mitään ohjelmaa kun laite on kytketty usb:llä kompuutteriin? Nopeampi tapa on vain vetää se sinne. Ja mitä itse olen Samsungin ja Nokian kännyköihin siirrellyt esim. itse kappaleista muokkaamiani soittoääniä bluetoothin avulla niin ei siinä ikinä ole kauaa mennyt. Puhutaan varmasti alle 10 sekunnista. Ei tuo mun mielestä ole mikään hidas tapa siirtää kappaleita. Itse siirtelen muutenkin suhteelisen harvoin musiikkia puhelimeen sillöin tällöin kappaleen tai kaksi ja kyllä omasta mielestäni Bluetooth on tällöin erittäin kätevä tapa. Ei tarvitse mitään softia eikä johtoja liitellä koneeseen.

Miksi Applelle ei käy mikään muu tapa ikinä kuin iTunes tai väkisinkin joku softa kun muille valmistajille se ei ole koskaan mikään este? iPodeissa on tuota iTunes paskaa pakkosyötetty alusta lähtien ja sama meininki näköjään jatkuu puhelin puolella. Tuon BT ominaisuuden puute pelkästään kyllä sitten ratkaisi sen, että meikäläinen ei rahojaan Applen puhelimeen tule laittamaan. HTC:stä ei ole kokemuksia vielä, mutta villi veikkaus on, että myös HTC:n puhelimissa pystyy siirrellä kappaleita Bluetoothilla.

Vapaa maa. Ei ole pakko laittaa fyrkkaa Applen laitteisiin, jos ei taho. Jos ei tykkää iTunesista, osta laite, joka ei iTunesia tarvi. Vaan jos haluat helpoimman tavan musan siirtelyyn, niin osta Apple. Tai sitten et. Oma päätös ja omarhan on rahasi.....;)

• njet bonimaiju
        Teemu. kirjoitti:

Jaa nyt ymmärrän Teemua.
        Sinnuu vituuttaa, ku aple markkinoipi väkisellää kauppapaeikkaa.

Minusta itunesista ei ole varsinaisesti haittaa.

• Teemu.

"Vaan jos haluat helpoimman tavan musan siirtelyyn, niin osta Apple"

Väärin meni. Se menee juurikin toisinpäin eli jos haluat heloimman ja nopeimman tavan musan siirtelyyn niin silloin ei todellakaan puhuta Applen laitteista. Tuolta aikaisemmasta viestistä kyllä käy ilmi se nopein ja yksinkertaisin tapa jota myöskään ei pysty käyttämään kun puhutaan Applen laitteista, Bluetoothista nyt puhumattakaan.

• ituneh8er

mäkin inhoan iTunesia..ärsyttävä ohjelma imo

• 4 best

Pysykää vitussa Noksupojat me ladataan vaikka 10 kertaa kallimpaa musaa ja karttoja mut me meil on maailman makein kännykkä !

• Ja kiitos

Olkaa hyvä..

• iPhone 3G

Joo, kyllä toi iTunes on tosiaankin syvältä.

En ole vielä keksinyt luutuutille mitään järkevää käyttöä tuossa luurissa, kun en käytä edes typerää handsfreetä korvassa. Jotkut taitaa jopa nukkuakin ne korvissaan.

Ja kyllä toi flashin puute korpeaa myös. Ja juutuubissa suurin osa materiaalista ei suostu näkymään.

Ainoat hyvät: Ampparit, Areena ja BooxTV

• 10+5

Kaikki YouTuben materiaali näkyy YouTube-sovelluksella. Se on muuten vakiona ja ensimmäisellä näyttösivulla.

• iPhone 3G
        10+5 kirjoitti:

Kaikki YouTuben materiaali näkyy YouTube-sovelluksella. Se on muuten vakiona ja ensimmäisellä näyttösivulla.

Eipä näy kaikki. Varsinkin suurin osa musiikkivideoista kieltäytyy näkymästä.

"Video ei ole saatavilla"
        "Videon tekijä ei salli videon toistoa iPhonessa"

että semmosta lystiä...ja politiikkaa tällä kertaa.

• dfsfsfds
        iPhone 3G kirjoitti:

Eipä näy kaikki. Varsinkin suurin osa musiikkivideoista kieltäytyy näkymästä.

"Video ei ole saatavilla"
        "Videon tekijä ei salli videon toistoa iPhonessa"

että semmosta lystiä...ja politiikkaa tällä kertaa.

Pistäs joku video mikä ei muka näy niin kokeillaan

• iPhone 3G

• dfsfsfds

• Tube You
        dfsfsfds kirjoitti:

Oho, en ole huomannutkaan, näimpä tuntuu olevan, täytyypä hakea se maksullinen YouTube ohjelma, sillä kai sit näkyy kaikki ?

Maksullisella näkyy kaikki, ohjelma on hieman raskas, eli sulje muut ohjelmat katselun ajaksi niin ei pätki.
        Hauskoja katseluhetkiä !

• iphon 4

• itunes on anaalista

siis iphone 4 s:llä ei pysty lähettää musiikkia muihi puhelimii?

• katkoo pätkii..

Jos saa sen yhteyden toimiin, kun kysessä on iphone, se ei olekkaan niin mutkaton juttu kuin olisi muilla puhelimilla.

• -

Ei tietenkään

• anal Apple

oon pettyny iphoneen. vekottimessa on liikaa estoja.. typerät sovellukset ei ikinä toimi niinkuin pitäs.. hamittaa kun tuli hankittua

• iphone 4

voiko i phone 4 lähettää bluutuut viestejä ei oo onnistunu en tiiä oonko tyhmä mut kysyn nyt ?? :DD((ja mite se sitte onnistuu??)))

• lol

lollllllllllllllllllllllllll

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe