Kokemuksia kellään? Onko liikkeet ym. vaihtelevia, että jaksaako tota pitkään pelata vai onko se sitten taas vaan viikko ja sen jälkeen jää lymyilemään kaapin pohjalle..?
Zumba fitness
2
590
Vastaukset
- noh noh
Ei kyseisestä pelistä ole kokemuksia mutta jos ne muutkin pelit tuntuu siltä että kyllästyy niin varmaan saa tasoa on myös kaikki muutkin kuntopelit.
Kannattaa vilkuilla vaikka You Tubesta videoita ja arvioida itse, lue myös kommentit videoiden alta. - pettynyt2011
sain ko pelin lahjaksi ja oli suuri pettymys.. musiikki on liian hiljaisella, ohjaaja lapsellinen väriä vaihtava möykky, eikä ohjaajaa ei saa käännettyä selin (jota olisi helpompi matkia). eri tunteja on jonkin verran.
lisäksi "opetusosiossa" jankataan perus jalan siirtoa oikealle ja vasemmalle vaikka kuinka kauan, mutta vaikeat ristiin sivulle combot ohitetaan täysin, eikä jalan liikkeitä neuvota ollenkaan niiden kohdalla. opetusosiossa pitää valita joka kerta uusi tanssisessio eikä askelia voi opetella automaattisesti vaihtuvasti.
peli ei myöskään tunnista käsien liikkeitä ja ylipäätään sinne sun tänne ketkumalla saa pisteitä kasaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922825
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188