Kesäinen perjantai-ilta ja kumipyörät alla, mutta ei hajuakaan mihin suuntaisi. Naisystäväpuolellakin oli jo jonkin aikaa ollut hiljaista. Puhelin soi kuin tilauksesta.
Hessu, vastasin lyhyesti, kun puhelin ei soittajaa numerosta tunnistanut.
Moi, Nn:n Virve täällä. Anteeksi että häiritsen, pehmeän sensuelli aikuinen naisääni helli korvaani.
Tunsin tämän vähän alle kuusikymppisen neidin työpaikan kautta. Hän oli hieman aiemmin firman saneerauksessa saanut hyvän lähtöpaketin ja vietti nykyään vapaarouvanpäiviä vaikka neiti olikin.
No moi moi, Mitäs sinä, kysyin yllättyneenä ja pienen värähdyksen vatsassa ja jalkovälissä tuntien?
Tää on aika noloa, mutta pystyisitkö ja ehtisitkö auttamaan minua, nainen kysyi hieman vaivautuneena?
Mistäs olis kysymys, jatkoin utelua, aidosti uteliaana kun mieleeni nousi neidin rehevä aistillisuus?
Tää on tosiaan kauheen noloa vielä näin perjantai-iltana, mutta kun sinä olet sellainen autoileva nuori mies, ajattelin kysyä olisko sulla mitään mahdollisuutta lähteä heittämään minua mökilleni parinkymmenen kilometrin päähän? Mun yhden miestuttavan piti lähteä, mutta se lähti kavereidensa kanssa Tallinnaan, ja jätti minut pulaan, nainen puhisi.
Nyt kuulin äänestään hyvin, kuinka kiukkuinen hän oli.
No kyllähän se onnistuu. Suunnittelin juuri mihin tässä suuntaisin, kun olen yksin lähdössä liikkeelle. Mikäs se sun osoite on, vastasin ja kysyin?
Voi kun ihanaa. Saat tädiltä ison halin. Kuinka pian sä pääset tänne Kotikatu 100:een, nainen riemastui?
10 minuuttia, vastasin lyhyesti ja käänsin etupyörät kohti saatua osoitetta.
Olin joskus firman pippaloissa humalassa jutellut melko privaatisti Virven kanssa ja vaikka ikäeroa meillä olikin parikymmentä vuotta, välillämme oli ollut selvää flirttiä. Väistämättä nuoren miehen ajatukset mökkeilystä kahdestaan, kypsän neiti-ihmisen kanssa myös kääntyivät mahdolliseen saunomiseen ja rehevän naisen alastomaan vartaloon. Hetken päästä olin rivitalon edessä ja Virve jo kantoi iloisesti hymyillen ensimmäisiä pakaaseja ulos. Riensin auttamaan ja pakkaamaan tavaroita autoon samalla kun nainen haki lisää nyyttejä sisältä. Tervehdyshalaus vielä pikaisesti ja saatuamme kaikki tavarat pakattua, Virve lukitsi asuntonsa. Elämä oli kohdellut hellävaraisesti tätä liki äitini ikäistä naista joka oli kasvoiltaan suhteellisen hyvin säilynyt ja vartalo oli kerännyt muutaman ylimääräisen kilon sopiviin paikkoihin, lähinnä takapuoleen ja runsaisiin reisiin jotka oli nyt verhottu melko paljastaviin shortseihin.
Anteeksi nyt tämä, mutta lupaan etten ota tätä tavaksi, Virve höpötti. Maksan kyllä bensat ja keitän sulle kahvitkin.
No ei tässä mitään. Kuten sanoin mulla ei ole mitään ohjelmaa ja pähkäilin juuri mihin lähtisin, tyynnyttelin neitiä.
Minä olen niin vihainen sille äijälle, nainen puhisi. Laitoinkin sille jo viestin, ettei tarvitse enää tulla eikä soitella. Se on joskus käynyt mun luona iltakahvilla, mutta ei se ole ollut sen vakavampaa. Mutta ei käy enää! Käyköön huorissa siellä Tallinnassa, nainen kiukkusi, samalla paljastaen vierailujen perimmäisen syyn.
Kuuntelin korvat punaisina naisen vuodatusta. Virve purki kiukkuaan ja mielialansa tasaantui kun lähestyimme määränpäätä. Jutustelimme kesän epävakaisesta säästä ja mökkeilystä. Vilkuilin aika-ajoin puoleensa ja reisien tyveen. Ehkä hänkin huomasi kiinnostukseni kohteen ja valutti itseään alemmas ja levitti vähän jalkojaan, jolloin pullea häpykumpu tuli paremmin esiin hieman kertyneen vatsan alta. Vajaan puolentunnin matkan jälkeen tiesin jo melkein koko mökin historian, kuinka hänen isänsä oli sen aikanaan rakentanut ja hän oli lunastanut sen siskoltaan perinnönjaossa. Itse lähinnä vastailin lyhyesti, kun ajatukset harhailivat Virven mainitsemissa iltakahveissa ja kuinka aiemmin mainittu mies oli käydessään varmasti myös neidin kosteassa jalkovälissä vieraillut.
Nyt saat vielä sen lupaamani ison halin, Virve sanoi kannettuamme tavarat sisään.
Samassa nainen kietoi kätensä ympärilleni ja painautui tiiviisti vartalooni. Puristin itsekin häntä enemmän kuin vain tuttavallisen tervehdyshalauksen verran. Virve painoi vielä melko pitkän lämpimän suudelman korvani alapuolelle. Tämä oli jo selvää flirttiä. Lihan pala jalkovälissäni ei voinut olla reagoimatta kun vatsansa painui minua vasten ja halauksemme jatkui vielä sovinnaisuutta pidempään.
Mature Virve-neidin mökkiretki
8
7754
Vastaukset
- autoileva nuorimies
Nyt mun pitää saada heti kahvia, Virve jatkoi. Ehdithän jäädä kupilliselle, hän kysyi hymyillen irrottautuessaan halauksesta, juuri kun kaluni alkoi nousta?
No mullahan ei mitään muuta olekaan kuin aikaa, vastasin teeskennellen rentoa ja kahvitarjouksen tämän miesystävän käynteihin yhdistäen.
Mitäpä sitä muuta täysipussinen nuori mies voikaan toivoa kuin kaunis kesäilta mökillä, tyynen järven rannalla ja kahden kesken mukavan, rehevän neiti-ihmisen kanssa. On vielä sen verran kiukkuinen, todennäköiselle ex-miesystävälleen, että antaa varmasti pilluakin.
No sitten jäät saunaankin, Virve totesi samalla hetkellä, kun omatkin ajatukseni kääntyivät samaan suuntaan.
Mulla ei ole pyyhettä eikä uikkareitakaan, valittelin.
Pyyhe kyllä löytyy, eikä täällä meidän mökin saunassa kukaan uikkareita käytäkään, Virve heitti rennosti naurahtaen taas flirttiä silmäkulmassaan.
No minä lähden laittamaan sinne tulia, vastasin eleeseensä hymyillen.
Saunan avain on tuossa oven pielessä. Puita siellä varmaan on jo saunan eteisessä ja jos ei ole, niin liiterissä ainakin. Se ei ole lukossa. Ja jos viitsit kantaa vesiä järvestä lämpenemään kiukaaseen ja myös niihin kylmävesiastioihin. Minä tulen jatkamaan kun saan tämän kahvin valumaan ja tavarat purettua, mökin emäntä selitti posket hieman punehtuen mutta tomeraan sävyyn.
Tämähän etenee ihan mukavaan suuntaan, ajattelin kun lähdin saunan lämmitykseen. Sauna sijaitsi samassa rakennuksessa, erillisellä sisäänkäynnillä terassin kautta. Pesuhuonetta ei ollut erikseen, vain pieni eteispukuhuone. Tuli rätisi reippaasti kiukaan alla ja ehdin saada vesiastiatkin täyteen ennen kuin Virve ilmestyi saunan ovelle laudeliina kädessään.
Sinähän olet saanut jo kaikki kuntoon. Kahvikin alkaa olla valmiina, hän ilmoitti ja levitti liinan lauteelle.
No sitten me lähdetään kahville, vastasin.
Joimme kahvit ja jutustelimme niitä näitä neidin lähdön jälkeistä työpaikan tapahtumista. Virven tarjoaman korvauksen bensasta torjuin kohteliaasti, samalla puntaroiden mielessäni toisenlaisen korvauksen mahdollisuutta. Kävin välillä hakemassa liiteristä lisää puita kiukaaseen. Tontin rajat vielä tarkistettuamme, alkoi olla aika suunnitella saunomista. Kyselin saunomisjärjestyksestä. Virve hymyillen ehdotti että, kun selätkin pitää pestä, niin jos minulla ei ole mitään sitä vastaan, mennään vaan yhtä aikaa. Minullahan ei tietenkään ollut mitään tuota ajatusta vastaan. Tunsin tiedon valahtavan myös suoraan jalkoväliini, ja ehkä hieman punoittaen myönnyin hymyillen. Huomasin naisen hymyn katoavan hetkeksi, kun katseensa käväisi pikaisesti alavatsani tienoilla. Vaikka hän yritti pysyä tyynenä, niin tahdonvastaiset refleksit toimivat täysin luonnonmukaisesti. Hieman erilainen hymy palasi kasvoilleen kun hän punastuen vilkaisi vielä silmiini. Kumpikin tiesi jo varmasti mihin tämä oli johtamassa.
Lähdin riisuutumaan pukuhuoneeseen ja ehdin jo saunan puolelle ennen kuin emäntäni kolisteli pukuhuoneeseen. Kuvittelin mielessäni alastonta naisen vartaloa, enkä meinannut saada erektiota pysymään kurissa. Vaikka se nyt vähän olisikin paisunut, niin sehän on vaan hyvää mainosta, mutta täysi stondis olisi vähän noloa.
Toin sullekin oluen jos maistuu. Jätän tähän penkille, Virve huuteli oven takaa.
Kiitos maistuu hyvin, vastasin. Auton rattiin en enää tänään taida joutuakaan, ajattelin mielessäni.
Samassa ovi avautui ja kaunis hieman pyöreä alaston aikuinen nainen astui sisään. Vaikka lantionsa oli rehevän leveä, juuri synnyttämiseen sopiva, niin rinnat olivat melko pienet, eivätkä roikkuneet lainkaan. Nännit ja nännipihat olivat huomattavan vaaleat, ja erittäin kiihottavat nuoren miehen silmissä. Tuuhea karvoitus jalkovälissä peitti koko alavatsan. Ei hitto, kohta menee nolostelun puolelle, tiedostin kun vuorostaan minun luontaiset refleksini toimivat liiankin hyvin.
Sinä oletkin saanut jo löylyvettä, nainen totesi ja kiipesi viereeni lauteille.
Jalan noustessa alalauteelle, häpykumpu pyöristyi kauniisti ja tuuhean karvoituksen alta vilahti sen halkio. Kun Virve kääntyi istumaan viereeni, viileä pakaransa osui käsivarteeni. Värähdin ja hetken tuntui että nainenkin seisahtui vajaaksi sekunniksi. Tuuhea jalkoväli vaaleiden pakaroiden alla vilahti kasvojeni editse. Neiti istui viereeni ja nosti jalkansa ylälauteelle. Kun hän vielä kietoi kätensä polvien ympärille, suuntaani ei jäänyt näkyviin mitään kriittistä, vain hieman tissin sivua. Heitin varoen vettä kiukaalle. Pehmeä löyly ympäröi meidät ja päänsä polviin painaen aikuinen nainen vierelläni nautti mökkisaunansa lämmöstä. Emme puhuneet juuri mitään, vain jokusen sanan löylyn riittävyydestä, kun saunoimme ehkä kymmenisen minuuttia. Seksuaalinen jännite välillämme kasvoi, kuumasta saunasta huolimatta. - autoileva nuorimies
Nyt käydään ottamassa vähän olutta, nainen sanoi ja laski jalkansa alas.
Alaston naisen vartalo kiilsi hikisenä ja nännit vaikuttivat hieman suuremmilta kuin aiemmin. Olin saanut pidettyä elimeni piilossa jalkojen välissä istuessani, mutta nyt se heilui jo melkein täydessä mitassa, mutta roikkui sentään vielä alaspäin. Kun Virve kääntyi puoleeni ja ojensi minulle olutpullon, katseensa kääntyi taas silmistäni suoraan kaluun. Eikä se ollut vaan vilkaisu, vaan huomasin suupielensä värähtävän hänen noteeratessa elimeni koon. Hän käänsi katseensa takaisin silmiini ja punastui suloisesti. Ja vaikuttihan se naisen kiinnostus minuunkin. Lisää verta pakkautui kankeeni ja tunsin kuinka se sykähdellen paisui edelleen.
Virve otti hörpyn pullostaan ja vielä alavatsaani vilkaisten, lähti takaisin saunaan. Seisoin oven vieressä eikä pienessä pukuhuoneessa liikaa tilaa ollut. Virven kääntyessä poikittain ohittaakseen minut, toinen nänni hipaisi käsivarttani. Samalla lantio hipaisi terskaa. Ehkä se oli vähän tahallistakin. Seurasin perässään saunaan samalla oven avauksella, mutta viivyttelin lattialla sen verran että hän ehti kiipeämään lauteille. Jalkansa ylös nostaen, mutta jalkaterät tahallaan erilleen jättäen nainen paljasti pullean, keskeltä halki olevan kummun jalkovälissään. Hidastelin vielä sekunnin ja annoin Virvenkin ymmärtää että katselin suoraan häpyynsä. Kiipesin ylös kalun heiluessa jo hieman nousseena neidin silmien edessä. Enää en välittänyt sen asennosta. Molemmat tiesimme mikä oli homman nimi. Hiljaisuuden vallitessa otimme vielä parit löylyt.
Nyt minä käyn pesulle, nainen totesi pehmeän viettelevällä äänellä ja laskeutui alas lauteelta.
Virve sekoitti pesuvettä vatiin alalauteelle. Seurasin liikehdintäänsä kuinka pakarat pyöristyivät suurina kun nainen kauhoi vettä saavista. Rinnat roikkuivat hieman ja heiluivat kun Virve kumartuen ryhtyi pesemään hiuksiaan. Hän seisoi sen verran sivuttain että toinen tissi näkyi selvästi suuntaani ja kaunis nänni nöpötti kutsuvana. Hän pyysi minua auttamaan pesussa ja lauteella istuen kaadoin vettä hiuksilleen joita nainen samalla huuhteli. Seinältä hän otti aidon pesusienen, jolla alkoi pestä itseään.
Katselin Virven liikehtimistä kun hän rintamasuunta minuun päin saippuoi ja pesi itseään sekä erityisen huolellisesti rintojaan, nostellen ja sienellä pyöritellen. Näytti aivan kuin hän olisi hipaissut nännejä tarkoituksella. Samalla hän vilkaisi puoleeni ja kun hän seisoi alempana, jalkojeni välistä hän näki suoraan kaluni joka alkoi olla jo täydessä mitassa ja erektiossa. Siirsin jalkaani sen verran että näkymä suuntaansa parani. Mietteliäänä jalkoväliini katsoen Virve hieroen pesi alapäätään ja sulki silmänsä. Hyvänen aika tuossa aikuinen nainen hyväili itseään edessäni kaluani katsellen ja halusi minun näkevän sen. Hän kääntyi ympäri ja kumartui pesemään jalkojaan. Hän seisoi sen verran hajareisin että suurten pakaroiden välissä näin pullean, kauniisti raottuvan ja saippuavaahtoisen pillun.
Nyt voisit pestä sitten sen mun selän, nainen sanoi hiljaa hieman hengästyneellä äänellä ja olkansa yli kurkaten ojensi sienen minulle. - autoileva nuorimies
Vetäisin pari vetoa kyrvälläni saadakseni esinahan pysymään terskan takana. Siirryin alas lauteelta, mutta naisen katsellessa ovelle päin, hän ei nähnyt kaluani joka seisoi nyt jo täydessä erektiossa. Levitin saippuaa selälle ja aloitin pesun. Virve kumartui hieman eteenpäin ja iso takapuolensa osui elimeeni. Painuin lähemmäs ja asetin kalun pakaroiden väliin. Pesin kuitenkin edelleen naisen ihoa, mutta heitin sienen vatiin. Kävin paljailla käsillä läpi naisen selkää, mutta nyt pesu oli jo muuttunut hyväilyksi. Virve huokaisi painaessani kankeni vartta tiukemmin pyllyvakoon. Vetäydyin hieman irti ja käänsin terskan alemmas. Vedin hepillä ylös alas pullean pillun huulilla. Virve siirsi jalkojaan vielä enemmän erilleen odottaen sisään tuloani. Työnsinkin terskan vasten häpykumpua ja jalkojen väliseen karvoitukseen.
Virve työnsi käden alavatsalleen ja tunsin naisen sirot sormet terskan alapinnalla. Nautin sormien hellästä työskentelystä juuri oikeassa pisteessä. Miten neiti tiesikin miehen herkimmät paikat. Taitaa olla tutustunut miesten anatomiaan tarkemminkin. No minä olin aikuisen naisen taidoista tyytyväinen ja nautin täysillä. Virve hyväili terskaa ja samalla painoi sitä häpyhuulien rakoon vasten klitoristaan. Pintanussin naisen käden ja vulvan väliin ja huohotuksensa tiheni häpykielen saadessa kaipaamaansa hierontaa miehen kalulta. Vedin hieman taemmas ja kuin ajatukseni lukien Virven sormet nostivat terskan ylemmäs. Terävät kynnet painuivat herkkään terskan alapintaan naisen ohjatessa sitä vaginaansa. Yhdyin hitaasti yhdellä työnnöllä neitiin pohjaan asti. Kostea lämmin naisen elin ympäröi pehmeän suloisesti kovan kaluni.
Aaahh, Virve huokaisi hiljaa.
Laskeuduin vasten selkäänsä ja saippuasta liukkailla käsillä tartuin tisseihin. Kovat nännit painuivat kämmeniini. Vedin naista hieman pystympään. Molemmin käsin seinään nojaten ja selkäänsä notkistaen hän tarjosi takapuoltaan paremmin tarjolle. Tartuin lanteisiinsa ja aloitin kiivaan panon. Märät ihot läsähtelivät äänekkäästi ja kiihottavasti vastakkain naintiamme säestäen. Kun tiukasti puristavan pillun poimut hyväilivät terskan herkkiä reunoja, tiesin että tämä ei kestäisi kauaa. Samalla olin varma, ettei tämä ilta tähän yhteen naintiin kuitenkaan jäisi. Virve siirsi kätensä takaisin alavatsalleen. Tunsin sormenpäiden ja kynsien osuvan heiluviin kiveksiin. Samalla hän hieroi klitoristaan ja kiihotti itseään varmistaakseen orgasminsa tässä pikapanossa. Tunsin pillun tiukkenevan ja puristavan vielä ihanammin. Orgasmi räjäytti melkein tajuntani kun murahdellen, laskin paksun, parin viikon spermalastin lämpimään naisen aukkoon. Märät pakarat värähtivät kun vielä kaksi kertaa äänekkäästi läsähtäen junttasin naisen pohjaan siemensyöksyjeni tahtiin.
Huohotimme hetken yhdessä ja nostin käteni taas tisseille. Hiljaa hyväillen nautin spermani huuhteleman emättimen orgasmisykkeestä viimeisten tippojen vielä valuessa kalustani. Vihdoin vetäytyessäni ulos, paksu harmaa noro valui perässä. Siitä välittämättä Virve nousi pystyyn ja totesi hieman hengästyneellä äänellä että, nyt on sun pesun vuoro. Ihastelin tämän aikuisen naisen kypsää suhtautumista seksiin. Olimme juuri nussineet rajusti ja molemmat saaneet kovimman paineen purettua. Siitä huolimatta hän jatkoi saunomista aivan luonnollisesti. Tiesimme myös että tämä leikki todennäköisesti jatkuu rakasteluna koko seuraavan yön, kunnes nukahdamme toistemme syliin.
Virve pesi minut kokonaan ja varsinkin kalulleni hän suoritti tarkan pesun vetämällä esinahan taakse ja saippuoimalla ja hieromalla myös terskan reunoilta omat rasvansa. Uusi erektio alkoi jo nostaa päätä. Virve naurahti ja päästi otteensa. Naisen jalat olivat aivan spermassa, kun runsas lastini oli valunut hänen pestessään minua. Tarjouduin pesemään sotkuni ja siihen Virve mielihyvin suostui. Kaadoin lämmintä vettä neidin vatsalle ja pesin huolellisesti karvoituksen. Levitin häpyhuulia ja työnsin sormiani pehmeään pilluun josta enimmät nesteeni olivat jo valuneet. Huuhtelimme toisemme runsaalla vedellä. Kiedoin käteni ympärilleen ja suutelin neitiä pehmeästi. Ensimmäinen hellä suudelmamme saunan lämmössä. Jatkoimme pitkään kieltemme ja huuliemme hyväillessä toisiaan. Erektioni nousi suudellessamme taas täyteen mittaan ja Virvekin tunsi sen vatsallaan. Hän irrottautui, napsautti sormellaan terskan päähän ja naurahtaen työnsi minua ovea kohti.
Menehän siitä kuivaamaan, niin minä huutelen vielä saunan ja laudeliinan, emäntäni komensi. - autoileva nuorimies
Olisin halunnut painaa naisen alalaudetta vasten ja kumartua eteensä antamaan pari suukkoa myös toisille huulille. Eiköhän siihen tule vielä toinen mahdollisuus. Siirryin pukuhuoneeseen ja otin hörpyn olutpullosta. Kuivasin itseäni saamallani pyyhkeellä ja astuin mökin kuistille lämpimään ilta-aurinkoon. Saunan ovi avautui ja emäntäni, kaunis aikuinen nainen, naituna ja saunapuhtaana astui pukuhuoneeseen. Hänkin otti hörpyn olutta ja kietoutui pyyhkeeseen. Huokaisin pettyneenä.
No mitäs nyt, nainen kysyi?
Ei kun oli vaan niin kaunis tuo äskeinen näkymä joka peittyi pyyhkeeseen, valitin hymyillen.
No niin varmaan, hän naurahti. Tällainen vanha akka.
Ei kun sinä olet tosi ihanan kypsän ja juuri naidun näköinen, imartelin totuuden mukaisesti ja uudelleen kiihottaen.
Nainen hymyili merkitsevästi, mutta vastasi heittooni vain hymähtäen. Istuimme kuistin rapuilla olutpulloja tyhjentäen ja muutaman sanan vaihtaen. Muistin naisen luvanneen ettei häiritse minua toiste tällaisilla kyytipyynnöillä. Muistutin häntä siitä ja vaadin että hän unohtaisi tällaisen lupauksen. Hän naurahti ja lupasi unohtaa sen, mutta muistaa että minulta saa hyvän kyydin. Naurahdin hänen kaksimieliselle heitolleen. Samalla tiesin myös että tästä lähtien minulla olisi neidin kotonakin varma iltakahvipaikka ja paikka johon pusseja tyhjentää, aina tiedossa. Päivällä kun soittaisi ja kysyisi vierailulupaa, niin olisi pillu jo pehmeänä iltakahvin aikaan.
Missäs vaiheessa ajattelit että saattaisit saada panonkin, kysyin suoraan?
No silloin kun päätin soittaa sinulle, Virve vastasi nauraen. Olisin minä saanut siskontytöltäkin autokyydin.
Ai olikos tämä koko retki etukäteen suunniteltua viettelyä, kysyin hymyillen ja nousin seisomaan.
Ainakin siitä asti kun halattiin ja kysyin kahvista ja saunasta, nainen tunnusti. Tunnuit tuossa tulomatkalla siltä ettet ehkä panisi pahaksesi lähempääkään kanssakäymistä, hän jatkoi.
Astuin pari porrasta alemmas ja käännyin katsomaan Virven jalkoväliin joka hänen istuessaan pelkkään pyyhkeeseen kietoutuneena, paljastui hyvin pulleana ja tuuheana. Naisen huomatessa katseeni hän naurahtaen ensin levitti polviaan ja sitten nopeasti painoi näkymän tiukasti piiloon. Hyttysten joukkion hyökätessä, siirryimme tuvan puolelle. Pyyhkeen jätin ulos narulle ja hain vaatemyttyni pukuhuoneesta. Heitin mytyn tuolille ja jäin alastomana seisomaan keskelle tupaa naisen sytyttämän takan lämpöön. Virve oli myös jättänyt pyyhkeensä kuivumaan ja astui jo hämärtyvään tupaan alastomana. Hän katsoi minua ja hieman paisunutta kaluani hymyillen ja asettui eteeni. Virve kietoi kätensä tiukasti ympärilleni.
Kalu oli hetkessä täydessä iskussa kun se puristui alastomien vartaloidemme väliin. Suutelin vaativasti ja työntelin kieltäni rytmikkäästi naisen suuhun. Eleeseeni vastaten nainen muodosti huulistaan pillua jäljittelevän tiukan renkaan jota sain nussia. Kielensä nuolaisi kieleni kärkeä joka kerta kun painuin sisään. Enempää empimättä työnsin käteni karvoitukselle ja Virven levittäessä hieman jalkojaan sain koko häpykummun kämmeneeni. Lämpimät pehmeät häpyhuulet karkean karvoituksen alapuolella kutsuivat peremmälle.
Työnsin yhden sormen sisälleen. Virve sulki silmänsä, huokaisi ja kumartui minua vasten. Lantionsa alkoi tekemään rakasteluliikettä kättäni vasten ja käänsin toisenkin sormen lämpimään kosteuteen. Toisella kädellä puristin pakaroista ja painoin naisen alavatsaa tiukemmin toista kättäni vasten. Kumarruin kohti tissejä ja imaisin nännin suuhuni. Virve painoi toisella kädellä niskasta kasvoni tiukemmin vasten rintaansa. Toisella kädellä hän puristi vapaana olevaa rintaa ja nipisti nännin sormiensa väliin. Imaisin sen vuorostaan suuhuni. Nyt Virve tarttui kovaan kaluuni ja lypsi tiukasti. Hetken päästä hän työnsi minut irti itsestään ja käteeni tarttuen veti minua panolle kohti alkovia. - autoileva nuorimies
Nainen vetäisi päiväpeiton sivuun ja laskeutui selälleen. Vietellen hän levitti jalkojaan ja nyt näin alkovin hämyssä kauniin, tuuhean karvoituksen peittämän, aikuisen naisen vitun. Ulommat häpyhuulet odottivat paisuneina huomiotani. Kumarruin kohti neidin alavatsaa. Kuin ajatukseni lukien, hän nosti polvensa koukkuun ja levittäytyi vielä enemmän. Painoin kasvot aikuisen naisen karvoitukseen jonka alta löysin makean lähteen. Levitin karvat ja ulommat häpyhuulet. Työnsin kieleni niin syvälle sisäänsä kuin yletin ja nussin kielelläni jo toisten huulien väliin. Hetken aikaa naituani siirryin klitorikselle. Painoin leveän kielen vasten vaaleanpunaista sileää naisen vulvaa. Nuolin pitkillä lipaisuilla yli koko pillunaukon aina peppureiälle asti. Siitä Virve tuntui sekoavan aivan täysin.
Kiipesin 69-asentoon naisen päälle ja käänsin jalkansa kainaloihin. Nyt naisen alapää oli hyvin edessäni tarjolla ja jatkoin herkuttelemista. Leveällä kielellä nuolin klitorikselta pillunaukon ja välilihan yli. Painoin tiukan kielen kärjen ryppyreiälle. Pyöritin välillä sen ympäri ja painoin taas keskelle tiukasti. Neidin saunapuhdas aukko sykki kieleni kärjellä. Tunsin Virven käden kalun varrella ja lämpimien kosteiden huulien kietoutuvan terskan ympärille. Pehmeä kieli kiersi ympäri heppiä ja minun oli pakko nousta käsieni varaan ihailemaan fellaatiotaan. Nussin hetken aikaa ylempien huulien väliin mutta halusin paremman näkymän ja vedin kalun naisen suusta. Käännyin ympäri ja kävin hajareisin neidin rintojen päälle. Työnsin kyrvän takaisin punaisten huulien väliin ja alkovin seinään nojaten nussin Virveä suuhun.
Virve veti esinahan taakse ja kun jätin terskan huulilleen, nainen jatkoi hyväilyäni nuoleskellen. Nainen käänsi kalun sivuun ja katsellaan antoi ymmärtää että, nyt hän haluaa muuta. Siirryin alemmas ja asetuin jalkojensa väliin. Virve ohjasi aisani häpyynsä. Hitaasti nautiskelleen työnnyin sisään ja laskeuduin lämpimän naisen päälle makaamaan. Ihot nauttivat toisen ihmisen ihon kosketuksesta ja suutelin Virveä pitkään. Tissien pehmeys hyväili rintaani. Nainen puristi kätensä ympärilleni ja kietoi myös jalkansa lanteilleni. Kova kohdunsuu painui vasten terskaa ja nainen puristeli hyvin treenatulla pillullaan kalun vartta.
Voiko näin ihanalta tuntuakaan, nainen voihkaisi suudelmamme jälkeen.
No olethan sinä nyt ennenkin miehen alla maannut, totesin.
Mutta tämä tuntuu vaan nyt niin hyvältä. Sun kalu on ihanan iso ja ihosi tuntuu hyvältä. On turvallisen tuntuista maata tässä kun olet sisälläni. Olet varmaan paras mies jonka kanssa olen ollut sängyssä, Virve ylisti minua.
Noh noh, älä nyt liikaa kehu. Enhän minä vielä ole sinua edes kunnolla nainutkaan, vastasin imarteluun.
No nai sitten, niin minä arvioin sitten uudestaan, nainen naurahti. Minä tarvin nyt kunnon panoa.
Siitä alkoi tunnin tai kaksi kestänyt rakastelu jossa olimme sisäkkäin välillä päällekkäin ja välillä allekkain. Käytiin läpi varmaan kaikki asennot jotka tiesin ja Virve neuvoi lisää. Meritähteä, lusikkaa ja doggya. Pääasia kuitenkin oli että ihomme tunsivat toisensa ja kaluni oli sisällä lämpimässä naisen pillussa. Välillä huilasin ja hain tuvan puolelta paperia johon kuivasimme Virven märkiä orgasmeja. Sitten kiipesin taas uudestaan naisen päälle. Tuntui etten saa kyllikseni tästä ihanasta rehevästä naisesta. Lähetyssaarnaaja-asennossa sormetin peppua varovasti samalla kun nussin pillun pohjaan asti. Pyöritin lantiota ja terska kiersi kohdunsuuta. Hyväilin terskan reunaa sormella välilihan läpi ja tunsin että nyt en voi enää pidätellä.
Vetäisin sormen naisen pyllystä ja tartuin nilkkoihinsa. Nostin jalat kohti kattoa ja painoin hänet tiukasti kaksinkerroin. Panin aivan mielettömässä kiimassa. Virve sulki tiukasti silmänsä ja ilmeensä muuttui tuskaiseksi. Kyyneleet valuivat silmistään, mutta en antanut tippaakaan periksi. Karvoituksemme sekoittuivat toisiinsa ja lantioni läsähteli rytmikkäästi vasten Virven paljaita pakaroita. Viimein helpottava orgasmini räjähti. Sykin syvällä naisessa ja spermani täytti kiimaisen vitun syvimmätkin sopukat. Jalkansa alas laskien laskeuduin makaamaan kuumien tissien päälle. Nukahdin varmaan heti. - ihan okei...
tarina hyvin kerrottu ym ja aika kiihottavakin. Mulle on vaan totaalinen turnOff toi sun tyyli kirjoittaa ilman persoonapronominia, esim: "...Virve sulki tiukasti silmänsä ja ilmeensä muuttui tuskaiseksi. Kyyneleet valuivat silmistään..." tai "..Vetäisin sormen naisen pyllystä ja tartuin nilkkoihinsa.."
eläytyminen tarinaan loppuu kuin seinään em kohdissa ja parin moisen jälkeen on lukeminen turhana(ei kiihotra) lopetettava.
Toivottavasti muut tykkää..- ihan okei..
sori typo "ei kiihotra" -> "ei kiihota"
- nakw
mahtava! välillä tosin, varsinkin alussa vähän liikaa turhaa kuvailua ja mielenkiinto lopahtaa. välillä piti lopettaa lukeminen kun sain pitkän, vapisuttavan orgasmin oman käden kautta... säästän loput huomisiltaan, varmasti viihdyttää silloin yhtä paljon ;) mua ei kauheasti häirinnyt toi ilman persoonapronominia kirjoittaminen, mutta kyllä sihen voisi vähän kiinnittää huomiota. mutta jatka ihmeessä, todella onnistunut kertomus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751