Keuruun terveyasema

HellariPower

8

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntematon potilas

Soitin muutama viikko sitten terveyskeskuksen ajanvaraukseen 5-6 kertaa päivässä yhden viikon ajan. Olin koko viikon jonossa. Kukaan ei vastannut puheluihini eikä soittopyyntöihini. Minun oli mentävä Jyväskylään yksityislääkärille. Se oli yhden työpäivän reissu linja-autokyyteineen. Lisäksi Sonera korjasi viikon ajalta täyden potin puhelimessa roikkumisestani.

• Apu toisestakunnasta

Tämä asia pitää tutkia ,ei verorahojen tuhlaamisella ole mitään tolkkua .Mitä siellä tk tehdään .Minä itse menin kerran tk aulaan ja soitin siitä aikaa itselleni,hoitajia puhui vaan keskenään ja naureskelivat vertailivat hajuvesiään kekenään.puhe kuuluu lasisenän lyli .Ei vielä anneta aikoja ,ensiviikolla sanottiin,olin särkypotilas (polvi) ja vaikea kävellä.Mitä tämmöisellä tk on virkaa.

• etpä taida

itsekään uskoa tuota tarinaasi? (nimimerkille Apu toisestakunnasta).

• Minun kohtaloni

tosi tarina, täytyykö aina olla todistaja mukana

• Taapani
        Minun kohtaloni kirjoitti:

tosi tarina, täytyykö aina olla todistaja mukana

Kiiminkinen Keuruulle!!!
        Purkais nää Lapusen solut ensimmäiseksi!!!
        Ja kertois että kun puhelin soi nostetaan luuri ja vastataan...

• leinikki67
        Taapani kirjoitti:

Kiiminkinen Keuruulle!!!
        Purkais nää Lapusen solut ensimmäiseksi!!!
        Ja kertois että kun puhelin soi nostetaan luuri ja vastataan...

Erinomainen idea ja mä luulen et homma lähtis keuruullakin hoituu oikeille linjoille.Kiminkinen vaik ostolääkärinä Keuruulle, niin saatas asianmukaista ja selkokielistä hoitoa tarvitsiville.
        Joo puhelimeen vastaaminen on melko helppo jos ei muuta niin , nostaa luurin ja sanoo haloo, asiakkat kyllä kertoo asiansa.Vastaan otolle pääsy on tietty jo toinen asia.

• Taapani
        leinikki67 kirjoitti:

Erinomainen idea ja mä luulen et homma lähtis keuruullakin hoituu oikeille linjoille.Kiminkinen vaik ostolääkärinä Keuruulle, niin saatas asianmukaista ja selkokielistä hoitoa tarvitsiville.
        Joo puhelimeen vastaaminen on melko helppo jos ei muuta niin , nostaa luurin ja sanoo haloo, asiakkat kyllä kertoo asiansa.Vastaan otolle pääsy on tietty jo toinen asia.

Kiitos.
        Tapsa näyttää hoitavan potilaitaan ammattitaidolla ilman lääkäritautia.
        Maalaisjärkeäkin mukana!!!

• PARANNUSTA ODOTTAVA

Ei Kiminkinen tule tämmöseen tuppu kylään uskokaa se jo. Tuohon malliin kun on asiat ajettu. Ei muuta kun vanhat eläkkeellä olevat konitohtorit jatkaa puoskarointiaan. MENNÄÄN YKSITYIS LÄÄKÄRILLE JA JYVÄSKYLÄÄN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe