Koiranpaskavero

Koirankakkatehdas

Jokaisesta koiran paskakasasta vero, se voisi olla vaikka 50 snt/paska - löysästä paskasta pitäisi kyllä ottaa vähän enemmän ja jättipaskasta kaksinkertainen maksu. Niin ja vuoden jokaiselta päivältä tietty siis 50 snt x 2.

14

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23423432rfvsgseges

      Lisäksi jokaisesta autokatoksista ja kukkapenkeistä haisevist kissankusista ja lasten hiekkalaatikoista löydetyistä kissanpaskoista on kannettava kissanjätösvero. 50snt / kusilaaki ja euro per paskalaaki.

      Eikös näin?

    • kaksijalaiselta

      piskiltä pitäisi kanssa kerätä roskaamis- ja lasivero

    • 2 koiran omistaja

      Ja ihmisltä roskaamisvero.Kumpi nyt oikeesti on pahempi koiran paska vai esim lasinsirut??Ja millä keinolla sen löysän paskan siivoat pois??Ei sitä ole helppo korhata paskapussilla.

    • ohi on

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Koiravero

      "Koiraveroa enää lainkaan perivien kuntien lukumäärä onkin romahtanut vuodesta 1991 jolloin kunnat saivat oikeuden päättää itsenäisesti sen perimättä jättämisestä. Vuonna 2011 Suomessa on 336 kuntaa joista enää 3 viimeistä perii koiraveroa. Helsinki (50e/2011), Järvenpää (50e/2011) ja Tampere (34e/2011). Myös näiden kuntien odotetaan luopuvan verosta seuraavina vuosina. Nähtäväksi jääkin mikä kunta saa, kyseenalaisen, kunnian olla viimeinen verosta luopuva."

      Sorry, kukaan muu ei ole kanssasi samaa mieltä. Koiravero jää historiaan.

    • lintuuuuu

      entas linnun paskaaaaa.........??????????

    • Imekää tätä!

      Se et ihmisilt otettais koira kakka veroo ni tuntuis samalt ku et omast kakkastaa joutuis maksaa veroo :D!

    • sopii minulle

      Minä voisin ilomielin maksaa koiranpaskaveroa, jos sillä saisi valittajat ja urputtajat hiljaisiksi. 365 euroa olisi pikkuraha siitä, vero voisi olla enemmänkin.

      Olen muutenkin sitä mieltä, että veroa pitäisi periä, koska uskon, että se voisi ehkäistä myös pentutehtailua. Ketkä ostaa koiran pentutehtaasta? Köyhät, joilla ei ole varaa täysihintaiseen rotukoiraan. Jos koirasta olisi maksettava huomattava summa veroa joka vuosi, ei köyhillä olisi varaa ottaa koiraa ylipäätään. Vähän kärjistettyä, tiedetään, mutta tätä mieltä pohjimmiltani olen.

    • Jebulis

      Köyhät jättävät verot maksamatta. Seropiskit eivät ole missään reksiterissä. Seropiskejä ei välttämättä edes rokoteta. Eli pentutehtailua vero tuskin hillitsee.

      Mutta juu, jos maksan koirasta koirankakkaveroa, jätän kakat maahan ja oletan, että maksullani kustannan kakkojen siivouksen. Sopii mulle. Säästänpä ainakin pussirahat, eipä nekään ilmaisia ole.

      Joissain maissa muuten on koirankakkojen keruuta varten ilmaisia keräysvälineitä!!! Täällä sellainen tuskin toimisi, kun ihmiset ovat niin ilkivaltaisia, että ne varmaankin leviteltäisiin pitkin katuja.

    • 2222222222222

      2 koiran omistaja,.
      Et voi tosissasi kysyä tuota, miten koiran paskat kerätään????
      Täti neuvoo lasta. Käsi pussiin, sitten otat maasta paskan, käännät reunat alas, solmit pussin, ja viet sen roskiin.
      Nopeaa , siistiä, vastuullista koiran omistamista.

      Jos kuljet 2 koiran kanssa ja et kerää jätöksiä, teet melkoista myyräntyötä muille koiranomistajille.
      Sinulle kuuluisi koiravero korkeimman jälkeen.
      Naurettavaa puhetta että siihen tarvitaan välineitä, normaali pussi riittää.

      *Uusavuttomat* tosiasia
      *Aivottomat* lisääntyvä ympäristöhaitta ?

      • 22222222222222222222

        Jatkoa edelliseen.
        Löysät koiranpaskat, pakkasessa se jäähtyy pian, sulalla kelillä lehtiä, hiekkaa päälle. nurmikin käy ja sitten vaan edelläkerrottuun tapaan.


      • burninghearts

        2222222222222: Mun koirat eivät pasko mihin sattuun,vaan aina ojan pohjalle tai metikköön (eivät pasko koskaan polulle) Jaa-a.Aika haasteellista kerätä ripulipaskaa joka on kuin vettä.Empä ole tähän asti saanu kerättyä ripulipaskaa pussiin

        Ent.nimim 2 koiran omistaja


    • polttaa polttaa

      Höpö höpö. Onneksi koirani ei ole ripulilla usein, mutta tässä kun rivitalossa asun, ja koirallaoli maha sekaisin, teki hätäasiat takapihalle.. se oli kuin vettä. Pistin päälle hiekkaa ja lehtiä, ja sitten vaan pussiin. Hyvä tuli.

      suotta kerrot minne koirasi asiat tekevät, siitä ei olekaan kyse, vaan siitä että jos koirat jalkakäytävlle tai polulle tekevät, ja kyll kaupungissa ihan jalkakäyvän vierestäkin ne in kerättävä pois. Metiköstä niitä ei tietty kukaan odotakaan pois kerättävän.

      • burninghearts

        polttaa polttaa: Edelleen mun koirat eivät pasko jalkakäytäville,eivätkä poluille.Ja en asu kaupungissa.Kaupungilla toki käydään useasti,mutta tottakai mä sieltä koirani paskat kerään.Mutta jos koira paskoo ripulipaskan,joka on kuin vettä jalkakäytävälle,niin mites korjaat sen??Mistäs saat siihen hiekkaa & lehtiä??Onneks meidän koirilla ei kuiteskaan joka päivä ole ripulilla maha,joten ei jää paskat keräämättä muualta kuin ojanpohjilta & metiköstä


    • siitä keskustellaan

      johon älykkysosamäärä riittää eli koiran jätöksistä koittakaan ensin siivota ne omat rappustenaluset sitten vasta huudelkaa toisten tekemisistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe