Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yamaha dt nykii (tukehtuu)

willy96

Mulla on Yamaha Dt 07. Mopossa on Metrakit tehoputki, pipercross, 100 suutin, ajettu vähän päälle 10t. 1 ja 2 vaiteella pystyy jotenki ajaa, mut kolmosella ja ylemmillä vaihteillä alkaa nykimään, kuulostaa silltä että tukehtuis ku piikkiä alkaa syntyyn. Mikä siinä on?? :0

20

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randomteini

      itellä vm -09 ja tekee samaa , kun ottiin holkin pois ja imulla ei ole vaikutusta asiaan, onko meillä tyhjäkäynti säädöt perseellään vai ?

    • willy96

      Epäilen että minun välipilli kaasarista ilmanputsariin vuotaa ja että se saa liikaa ilmaa. Tain sitt mulla on vaan liian iso suutin (100)?? :P

    • randomteini

      en usko että suuttimessa olisi syy =/ kokeilen vaihtaa tulpan, koska vastaavia ongelmia itsälläni ollut huonon tulpan kanssa.. joku joka tietää asiasta vois ruveta neuvomaan...

    • willy96

      Oon vaihtanu.

    • randomteini

      joo se on rajottimesta kiinni... se hakkaa rajotinta vaste, hyppääkö sulla yli ? mulla aika helpostikin lämpimänä, siihen pitäis laittaa. siihen pitäs laittaa 8mm ledi (hox, ei normi ledi) sinivalkosen johdon väliin tai porata moric, kohtaa en tiedä näistä uudemmista... -07 ja vanhemmissa se on o-kohdalta, uusissa ei

    • lölzi

      Kyl se on kaikis mihnä on MORIC-boxi nii 5mm O:on kohalt läpi!... On muuten sama juttu -08 DT:ees kuri irti mut ei oo porattu MORIC...

    • säädöt

      Luultavasti käy hieman laihalla.

    • ANUS.COM

      ANUS.COM GO THERE AND SEEK HELP FOR YOUR PROBLEMS FROM THERE??

    • -.-

      Mulla taas 2011 vuoden DT tänään alkoi yhtäkkiä 4 vaihteella ja siitä ylöspäin ''nykimään'' kun kiihdyttää kovaa.....

      mikä neuvoksi???

      omasta mielestä jossain vaihde rattaissa vikaa kun se nykiminen on vähän kuin välivapaalle menisi ja pois....??

      Apua kiitos....

      • Wilkuttiii

        Mulla oli just sama vika, en kyllä muista enään et mikä se vika oli :DD


    • nopee ny

      yritäs ny vaa muistaa ni sais korjattua :D

    • yritän

      onko sulla vakio ilmanputsari? sen mä ainaki vaihoin piper crossiin.

    • voi vitun vitun vitt

      Voiko se olla ilmanputsarista kiinni kun ei se sillä lailla tukehdu vaan niin kuin sanoin tulee ihan kuin välivapaa..?

    • yhfdjkdo

      juu, mull just toi sama ongelma niin vaihon vaan putsarin nii alko toimiin?

    • Leppis2

      täytyy kokeilla

    • 54541

      NO ongelmahan oli siis ainakin minun tapauksessani kun nyki että ketjut piti vaan kiristää ja voidella

    • muute ku ite oon laittamassa yamaha dt vm 05 ei oo sit (moriiccia) nii e-noxi tehari mut en tiiä miten saa vakio ilman putsarin pois eli mitään ideoita miten sen sais otettuu ku laittaisin varmasti pipercrossin kiinni! vastatkaa nopeasti kiitos!

    • yamaha

      Vakio ilmanputsarin poisto on kyllä yks vittumaisimmista hommista :D sun pitää purkaa vitusti. kaasari pois. sit sun pitää löysää takahäkkii nii et pystyt liikuttaa sitä ja saat sen putsarin laatikon otettuu pois. Justii ite oon tehny näin. Nyt puhistettu kaikki ja uus putsari et enää kiinni ni pääsee menee lintassa ;)

    • ootterandomei

      oisko vika alakerrassa?

    • Jammu R1

      Kröhm... Mopopuoli on eriksee jannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe