Mulla on Yamaha Dt 07. Mopossa on Metrakit tehoputki, pipercross, 100 suutin, ajettu vähän päälle 10t. 1 ja 2 vaiteella pystyy jotenki ajaa, mut kolmosella ja ylemmillä vaihteillä alkaa nykimään, kuulostaa silltä että tukehtuis ku piikkiä alkaa syntyyn. Mikä siinä on?? :0
Yamaha dt nykii (tukehtuu)
20
984
Vastaukset
- randomteini
itellä vm -09 ja tekee samaa , kun ottiin holkin pois ja imulla ei ole vaikutusta asiaan, onko meillä tyhjäkäynti säädöt perseellään vai ?
- willy96
Epäilen että minun välipilli kaasarista ilmanputsariin vuotaa ja että se saa liikaa ilmaa. Tain sitt mulla on vaan liian iso suutin (100)?? :P
- randomteini
en usko että suuttimessa olisi syy =/ kokeilen vaihtaa tulpan, koska vastaavia ongelmia itsälläni ollut huonon tulpan kanssa.. joku joka tietää asiasta vois ruveta neuvomaan...
- willy96
Oon vaihtanu.
- randomteini
joo se on rajottimesta kiinni... se hakkaa rajotinta vaste, hyppääkö sulla yli ? mulla aika helpostikin lämpimänä, siihen pitäis laittaa. siihen pitäs laittaa 8mm ledi (hox, ei normi ledi) sinivalkosen johdon väliin tai porata moric, kohtaa en tiedä näistä uudemmista... -07 ja vanhemmissa se on o-kohdalta, uusissa ei
- lölzi
Kyl se on kaikis mihnä on MORIC-boxi nii 5mm O:on kohalt läpi!... On muuten sama juttu -08 DT:ees kuri irti mut ei oo porattu MORIC...
- säädöt
Luultavasti käy hieman laihalla.
- ANUS.COM
ANUS.COM GO THERE AND SEEK HELP FOR YOUR PROBLEMS FROM THERE??
- -.-
Mulla taas 2011 vuoden DT tänään alkoi yhtäkkiä 4 vaihteella ja siitä ylöspäin ''nykimään'' kun kiihdyttää kovaa.....
mikä neuvoksi???
omasta mielestä jossain vaihde rattaissa vikaa kun se nykiminen on vähän kuin välivapaalle menisi ja pois....??
Apua kiitos....- Wilkuttiii
Mulla oli just sama vika, en kyllä muista enään et mikä se vika oli :DD
- nopee ny
yritäs ny vaa muistaa ni sais korjattua :D
- yritän
onko sulla vakio ilmanputsari? sen mä ainaki vaihoin piper crossiin.
- voi vitun vitun vitt
Voiko se olla ilmanputsarista kiinni kun ei se sillä lailla tukehdu vaan niin kuin sanoin tulee ihan kuin välivapaa..?
- yhfdjkdo
juu, mull just toi sama ongelma niin vaihon vaan putsarin nii alko toimiin?
- Leppis2
täytyy kokeilla
- 54541
NO ongelmahan oli siis ainakin minun tapauksessani kun nyki että ketjut piti vaan kiristää ja voidella
muute ku ite oon laittamassa yamaha dt vm 05 ei oo sit (moriiccia) nii e-noxi tehari mut en tiiä miten saa vakio ilman putsarin pois eli mitään ideoita miten sen sais otettuu ku laittaisin varmasti pipercrossin kiinni! vastatkaa nopeasti kiitos!
- yamaha
Vakio ilmanputsarin poisto on kyllä yks vittumaisimmista hommista :D sun pitää purkaa vitusti. kaasari pois. sit sun pitää löysää takahäkkii nii et pystyt liikuttaa sitä ja saat sen putsarin laatikon otettuu pois. Justii ite oon tehny näin. Nyt puhistettu kaikki ja uus putsari et enää kiinni ni pääsee menee lintassa ;)
- ootterandomei
oisko vika alakerrassa?
- Jammu R1
Kröhm... Mopopuoli on eriksee jannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289