35 nopeimmalla kierroksella Räikkönen on F1-historian kolmanneksi eniten nopeimpia kierroksia ajanut kuljettaja.
Tämmönen vaan pisti silmää.. ei paha
10
220
Vastaukset
- Nopee kaveri.
Eniten kisojen nopeimpia kierroksia yhden kauden aikana (10): Räikkönen 2005, 2008 ja Michael Schumacher 2004
- hoh!!
Entäpä voittoja, paalupaikkoja ja mestaruuksia?
- hyvi menee mut menkö
Paljon on voittoja eli 18kpl ja mestaruuskin on tullut.Ei oo häpee olla nopee.
- djf22
voi kun on vähän voittoja ja mestaruuksia....
räikkönen on surkea tusinamestari joka ei edes pystynyt puolustamaan lahjamestaruuttaan. ei ihme että sai kenkää. - keueujdds
djf22 kirjoitti:
voi kun on vähän voittoja ja mestaruuksia....
räikkönen on surkea tusinamestari joka ei edes pystynyt puolustamaan lahjamestaruuttaan. ei ihme että sai kenkää.paree se on kuin sä. Sä et saa elämässäsi mitään aikaseksi.
- mietihän sitä
keueujdds kirjoitti:
paree se on kuin sä. Sä et saa elämässäsi mitään aikaseksi.
Minä olen menestynyt elämässäni huomattavasti sinua paremmin. Mika Häkkinen on menestynyt paremmin kuin sinä ja räikkönen YHTEENSÄ.
- keueuejd
Et ole menestynyt Kimiä paremmin eli pää kii!!
- Heh heh!
Olen parempi ihminen kuin Kimi. Olen myös komeampi, älykkäämpi ja onnellisempi. Sitä ei voi ostaa rahalla.
- hteheee
Täällä haisee kateus
- kiitsu24
No sitä sopii itse hypätä rattiin ja kokeilla perässä :)
http://www.sun-i.com/illustrations/kimi-raikkonen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627