35 nopeimmalla kierroksella Räikkönen on F1-historian kolmanneksi eniten nopeimpia kierroksia ajanut kuljettaja.
Tämmönen vaan pisti silmää.. ei paha
10
246
Vastaukset
- Nopee kaveri.
Eniten kisojen nopeimpia kierroksia yhden kauden aikana (10): Räikkönen 2005, 2008 ja Michael Schumacher 2004
- hoh!!
Entäpä voittoja, paalupaikkoja ja mestaruuksia?
- hyvi menee mut menkö
Paljon on voittoja eli 18kpl ja mestaruuskin on tullut.Ei oo häpee olla nopee.
- djf22
voi kun on vähän voittoja ja mestaruuksia....
räikkönen on surkea tusinamestari joka ei edes pystynyt puolustamaan lahjamestaruuttaan. ei ihme että sai kenkää. - keueujdds
djf22 kirjoitti:
voi kun on vähän voittoja ja mestaruuksia....
räikkönen on surkea tusinamestari joka ei edes pystynyt puolustamaan lahjamestaruuttaan. ei ihme että sai kenkää.paree se on kuin sä. Sä et saa elämässäsi mitään aikaseksi.
- mietihän sitä
keueujdds kirjoitti:
paree se on kuin sä. Sä et saa elämässäsi mitään aikaseksi.
Minä olen menestynyt elämässäni huomattavasti sinua paremmin. Mika Häkkinen on menestynyt paremmin kuin sinä ja räikkönen YHTEENSÄ.
- keueuejd
Et ole menestynyt Kimiä paremmin eli pää kii!!
- Heh heh!
Olen parempi ihminen kuin Kimi. Olen myös komeampi, älykkäämpi ja onnellisempi. Sitä ei voi ostaa rahalla.
- hteheee
Täällä haisee kateus
- kiitsu24
No sitä sopii itse hypätä rattiin ja kokeilla perässä :)
http://www.sun-i.com/illustrations/kimi-raikkonen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744