Herään kosketukseen?

kosketusta..

Eli, en tiedä mitä teen. Kun tunnen väkisinkin ahdistusta tässä talossa. Apua en netistä löytänyt, kun olen yksin kotona, alkaa yleensä tapahtua. Ensinmäinen kokemus oli, kun nukuin yöllä (parvisängyssä) heräsin kosketukseen kun joku olisi yrittänyt tukehduttaa minut. Takaata ilkeesti tarraavat kylmät kädet puristivat suutani. Sain paniikin ja nousin heti ylös ja tajusin ettei mitään ole tapahtunut. Luulin sen olevan unta. Mutta mietin kuitenkin sitä. Pari viikkoa myöhemmin, heräsin taas kosketukseen kuin joku olisi yrittänyt sängyn laidan yli ollutta kättäni avustaen repiä minut alas sängystä. Sain paniikin taas ja herätin koko talon huutaen. Kuin taas muutaman päivän kuluessa, tein läksyjäni keittiössä. Pysähdyin ajattelemaan omiani, kun taas tarrasi kädestä joku niin kovalla puristuksella että sattui. Huitaisin käden pois ja lensin tuolilla selälleen. Tämä kaikki on tapahtunu alle kuukauden sisällä ja en enää pysty olemaan täällä yksin. Tunnen aina kun olen yksin että en ole yksin, aina on sellainen olo kuin joku vakoilisi. Tunne on pelottava ja selkää karmii kun ajattelen että mistä nappaa nyt. Ahdistuksen tunne on suuri kun olen yksin tässä talossa.

7

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omat neuvoni

      Uskovaisena rukoilisin Jeesukselle, se on auttanut ennenkin, tai Isämeidän rukous, jos uskallat niin pitkää rukousta rukoilla niin pelottavassa tilanteessa?

    • rauhallisesti_vain

      Koita puhua "hengelle" pyytää/käskeä poistumaan,ja jättämään sinut rauhaan.. En asiasta enempää tiedä,mutta kuulemma saattaa toimia..
      Kuulostaa aivan kiusan-hengeltä..
      Päätä ettet pelkää,pelko lisää omaa ahdistustasi..

      • tämä tepsii

        Henget eivät poistu kuin Jeesusken Kristuksen nimessa ja rukouksessa.


    • samassa tilanteessa

      Itselläni on sama tilanne kuin aloittajalla. Asun myös hvyin epämiellyttävässä talossa, ja kun olen yksin, täällä alkaa kuulua askelia kaikkialla, vaikka minun lisäkseni talossa ei olisi ketään. Minuun ei ole vielä onneksi tarrattu kiinni, mutta usein tuntuu, että joku on aivan selän takana. Olen kuitenkin tuntenut jonkun kosketuksen olkapäälläni.
      Monesti tunnen yläkerran portaissa ahdistusta, aivan kuin joku aikoisi työntää minut niistä alas. Kellarissa taas tuntuu, että minut ollaan lyömässä tajuttomaksi milloin vain.
      Kun olen nyt vuoden asunut muualla ja käyn kotona silloin tällöin, aavistukseni ovat alkaneet vahvistumaan. Kun käyn tässä talossa vain silloin tällöin, pystyn huomaamaan sen eron itsessäni. Kun astun ovesta sisään, minusta tuntuu todella raskaalta ja loppuunpalaneelta.
      Olen myös muutaman kerran "puhunut" jonkun kanssa yöllä huoneessa, jossa ei ollut ketään muuta kuin minä. Olen herännyt siihen, että joku on kysynyt minulta jotain ja olen vastannut hänelle. Olen miettinyt monia teorioita, myös sitä, että olisin voinut nähdä unta, mutta kuitenkin olin valveunessa, kun vastailin jollekin, ja tajusin jotenkuten, mitä tapahtuu.

      Itse olen yrittänyt puhua näille hengille, ja se on toiminutkin jonkin aikaa, kunnes toiminta alkaa taas. Olen lähes tottunut näihin ilmiöihin, mutta on se silti kieltämättä karmivaa.

    • kosketusta...

      En tiedä, mutta viime viikko on ollut yhtä painajaista. Muutama päivä sitten, korjailin kevariani kellarissa. Kun käynnistin tämän ja olin ottamassa ruuvimeisseliä työkalupakista säädelläkseni kaasaria, käänsin selkäni ja "joku" antoi koneelle kaasua. Vaihdekkin oli ykkösellä, mutta pyörä oli pukilla. rengas pyöri kun katsoin taakseni. Sain sietämättömän ahdistuksen vallan ja karmi selkää myöten. Painoin tappokatkasijasta nopeasti ja juoksin suorinta tietä ulos talosta.. Seuraavana päivänä uskoltauduin taas kellariin, että saan pyörän pihalle. Laitoin satavarmasti lankun rappusia vasten jota pitkin työnnän pyörän ylös rappuset. Kun hain kevarin ja tulin rappusille lankku nojasi taas seinään. Sain tarpeekseni, käynnistin koneen ja painoin kaasua ja työnsin pyörän ylös rappuset kaasun avulla. Pyörä oli pihalla. Tulin takaisin ja lankku makasi rappusia vasten niinkuin olin sen laittanutkin. Puhuin sinä päivänä vanhempieni kanssa asiasta jälleen. Sanoin tapahtumista, isä vain nauroi ja sano että se on muistissa ja pyörässä vika. Äiti taas harkitsi että pitäisikö etsiä apua jostain. Illalla myöhemmin kävin nukkumaan. Juuri kun sain unta, kuulin tallista, jossa kevari on. Kone käynnistyi, otin fileointi veitsen pöydältä, ensin mielessä vilahti että joku yrittää varastaa pyörääni. Pääsin talliin, pyörä oli käynnissä. Mutta muuta ei ollut tapahtunut. Sammutin pyörän ja seisoin hetken jähmettyneenä. Kunnes isä tuli talliin ja kysyi että mitä mä täällä vielä teen ja metelöin. Kerroin mitä tapahtui. Kevarini joka on kisapiikki, ei lähde itsestään käyntiin, sähköstarttia siinä ei ole. Ja kun pyörän polkaseekin käyntiin voimaa saa käyttää. Mietin että kohta löydän sen osina tallista. Joten seuraavana päivänä vein pyörän kaverin talliin. 12pv tätä kuuta... ei ollu tapahtunut mitään sen jälkeen kun olin vienyt pyörän kaverille. Tulin koulusta kotiin ja äiti istui pihalla olevalla penkillä. Kysyin että miksi oli siellä. Sanoi ettei voi olla talossa, ja uskoi kaiken mitä olin sanonut. Tiesin kuinka vaikeaa on kertoa näitä asioita niin en kysynyt että mitä tapahtui.. Isä alkoi etsimään apua. Eilen, toin pyöräni takaisin. Ja se on saanut olla tähän mennessä rauhassa.. Vastauksienne mukaan, yritin puhua hengelle. Ensin tietenkin sanoin että antaisi jotain merkkiä läsnäolostaan. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut, turhauduttuani raivostuin ja puhuin vihasella äänellä että pyörääni ei ole koskemista, ja jos teet sen vielä kerran saat katua sitä jokaista karvaasi myöten. Mitään ei tapahtunut joten annoin olla. Yöllä heräsin, joku löi minua. Vaikka peitto oli päällä. Niin sain kovan iskun vatsaan. Heräsin ilmat pihalla. Ja vatsassa mieletön kipu. Huusin talon hereille. Tällä hetkellä olemme mökillämme. Ja kotiin ei ole paluuta ennenkuin tiedämme tarkkaan mitä tehdä. Myös kellarissa, tavaroitani on sekoiteltu. Milloin on kolvin töpseli ollut seinässä ja makanut pöydällä. Vaikka suljen sähköt kellarista lähdettyäni ja otan töpselit pois seinistä. Olen yksinkertaisesti neuvoton. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.

      • Epäuskoinen

        Mahtaako olla tottakaan ja jos olisi niin muuttaisin pois. Sen pituinen se.


    • Anonyymi

      Luettuani teidän tarinat voin myös kertoa omia kokemuksia. Ja niitähän on. Miten eksyin tälle palstalle oli koska äskeisten omien kokemuksien jälkeen googletin "herääminen kosketukseen". No tämä kokemus oli tällä kertaa sellainen että makoilin sohvallani ja juuri nukahtaneena herään sellaiseen kosketukseen mitä en vielä ole aikaisemmin kokenut. Annokn asian olla kuten aina paria sekoamista lukuunottamatta ja torkahdin uudestaan. Niin taas säpsähdin ja taas hyvin henkilökohtaiseen kosketukseen. Yleensä ymmärtääkseni yksinäiset joutuvat näiden henkien riivaamiksi joten erikoista kun äskeisen tarinassa perhe kyseessä. Harkitaisin itse papin hankkimista paikalle viimeistään jos muutan omaan taloon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe