A vectra (Kytkin jää pohjaan)

A Luokan Vectra

Hesburgerin pihassa kun olin hakemassa pirtelöä kuulu lievä/pehmeä (klonks) Tjsp. Tyttöystävä ajo ( Sai paripv sit kortin) Ilme meni vaikeeks ja sano et kytkin jäi pohjaan, ilme se vaa kasvo ja kasvo ja huuto koveni siis tyttöystäväs xD Noh siihe sitte stumppas Ooppelin ja ajattelin itse amatööritietämykselläni että vaijeri poikkes.

Ongelma : Poljin on pohjassa eikä palaudu (Liikkuu kyllä edes takas kun kädellä koittaa)

Tämänhetkiset tutkaukset : Vaijeri on kyllä kiinni polkimessa että ei sieltä ole ainakaa irronnut. Polkimien takana olevassa "seinässä" Oli jonkunlaista nestettä sellasta hikoilua, en tiedä sitte että mitä nestettä onko tehostimen vai kytkimen.

Mieltä askarruttavia asiota jotka vavisuttavat planeettojen kiertoratoja :

- Minne tämä kytkimen vaijeri menee polkimesta ja miten paikallistan sen.
- Jos kytkin päästää nesteet, missä neste näkyy.
- Olenko järkevällä polulla kun päätin ostaa vuoden -89 2.0 A Vectran (Etuveto)

T: Parikymppinen Opel kuski joka janoaa asfalttia.

Ps. En saanut edes sitä prkl pirtelöä.

4

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A Luokan Vectra

      Haluan tarkentaa että kytkin siis ei irroita.

    • ennen A- nykyää b-96

      kokeileppa vaikka katsoa vaihdelaatikon päältä? saattas ehkä löytyä. jos et tiedä missä laatikko on seuraa kabiinista tulevia vaijereita ja katso mihin ne menee? yksi pitäisi mennä sihen akun ja venttiilikopan väliin (SUUNNILLEEN)

      jos ei löydy unohda koko homma ja vie korjaamolle.

      ihan hyvä autohan tuo A-vectra on. 8V konetta ei ajamalla paskaks saa jos öljyt muistaa vaihtaa ja jäähd. nesteet tarkistaa/lisätä.. helpsti menee sen 500tkm ainakin. eikä haittaa vaikka jakopään hihna napsahtaa poikki. matka tyssää kyl siihe mutta eí hajota mitää muuta.

    • A Luokan Vectra

      Vaijerin kun paikallistin niin homma oli suht simppeliä, olihan se kyllä vittumainen 15minuuttinen laittaa se siihen polkimeen kiinni ja leikkiä sen jousen kanssa hippaa mut mut put put eteepäi.

      @ ennen A- nykyää b-96

      Juu, kiitos neuvoista vaikka sainkin jo päivällä puhelimen välityksellä neuvon missä vaijeri sijaitsee, jep juuri tuo 8V Malli.

      VECTRA FOR LIFE

    • jouko8657

      Se on paras malli Opel Vectroista moottori 8venttiilinen ja toiminta varma. Teillä on ehkä löysännyt kytkinvaijeri konehuoneen puolelta tai sitten se on katkennut.
      Kytkimessä ei ole nesteitä. Osta vaijeri ja säädä se oikein myös että se ei ole koko ajan päällä. Menee kytkimen painelaakeri nopeasti jos sen kiristää liian kireälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe