Kuinka paljon prosenttei on elyseessä?????
ELYSEE SHAMPANJA???????????
10
1659
Vastaukset
- Jende
elyse ei ole shampanja vaan kuohuviini...
- minä
on saman verran kun kuohuviineissä yleensäkin ;)
- kokemusta on..
Nousee päähän hetkessä ku metrinen halko ja tulee samaa reittiä ulos vielä nopeemmin!
- Laura
elikkäs,siinä on se 12%... :)
- EpäTeini
Voi perkele, pissis! Et kai vaan menny keskelle Espaa vetämään kuohuviiniä pullonsuusta, kun PERUSKOULU LOPPUI?
Voe voe voe...- Tyttö
En mennyt..vaan kaivariin :) mitäs sitte? mä en ole pissis. Älä tuomitse ihmistä kun et vielä tunne :) ihan vinkkinä vaan.. ;)
- minä
Tyttö kirjoitti:
En mennyt..vaan kaivariin :) mitäs sitte? mä en ole pissis. Älä tuomitse ihmistä kun et vielä tunne :) ihan vinkkinä vaan.. ;)
pissis ni miks ihmeessä oot täällä kyselemässä elysee shampanjan (eli siis kuohuviinin) prosentteja. "Lapsikin" tietää että ruokakaupasta ~4,5% viinit ~12% jne.
Ps. pissiksillä on tapana HUUTAA ELI KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA ja laittaa ihan simona kysymys- ja etenkin huutomerkkejä, joten tekstin perusteella tuomitseminen on ymmärrettävää.
"älä anna sellaista kuvaa, jota et halua antaa" -S. Virtanen (kai) - tyttö
minä kirjoitti:
pissis ni miks ihmeessä oot täällä kyselemässä elysee shampanjan (eli siis kuohuviinin) prosentteja. "Lapsikin" tietää että ruokakaupasta ~4,5% viinit ~12% jne.
Ps. pissiksillä on tapana HUUTAA ELI KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA ja laittaa ihan simona kysymys- ja etenkin huutomerkkejä, joten tekstin perusteella tuomitseminen on ymmärrettävää.
"älä anna sellaista kuvaa, jota et halua antaa" -S. Virtanen (kai)EN OLE PISSIS. Laitoin sen takia paljon kysymysmerkkejä, sillä minun piti saada tietää pikaisesti paljonko siinä on promilleja.Ja en tiennyt paljonko siinä on,sillä tapoihini ei kullu kamala juopotteleminen. Et voi vain sillä perusteella sanoa että olen pissis, jos laitan paljon kysymysmerkkejä ja kysyn jostakin kuohuviinistä.Ottaa niin päähän tollaset vittuilijat..ohhoh.. Tekstin perusteella tuomitseminen EI TODELLAKAAN ole ymmärrettävää. Ihan sama minkälaisen kuvan jossakin palstalla itsestään antaa..!! Olet erittäin lapsellinen kun jaksat täällä ""haastaa riitaa"". PISTE.
- Anonyymi
Järkyttävän pahaa se Elysee. 80-luvulla sitä juotiin, ikäänluin mitään muuta ei olis voinu ostaa yo-juhliin..
Vhän sama kun että 80-luvulla lennettiin vaan Finskillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920