Hei!
Huomasin olevani raskaana ja matka turkkiin olisi edessä kesäkuussa. Turkki on matkakohteena tuttu, mutta nyt mietityttää kuitenkin ruokavalio matkustaessa. Raskaana ollessahan on kielletty mm. pastöroimattomat maitotuotteet. Suomessahan tuo sulkee pois lähinnä vain pehmeät juustot, mutta mites Turkissa, uskaltaako maitotuotteita nauttia? Entäpä paikallista kalaa?
Kiitän kovasti :)
Raskaana matkustaminen ja ruokavalio
3
444
Vastaukset
- 3 lapsen äiti
Voi hyvän tähen, raskaana ne on turkkilaiset naisetkin, kuis ne ennenvanhaan ihmiset pärjäs kun ei ollut pastöröintiä. Elä sie hyvä nainen usko kaikke mitä vouhkataan, ei raskaus ole sairaus. Syö mitä ennekin ja sillä siisti.
Hyvää matkaa ! - mami rv9
Täällä kanssa ensi viikolla lähtö ja raskaana olen rv 9 . Aion kyllä hieman katsoa mitä suuhuni laitan, lähinnä juuri maitotuotteiden kohdalla. sekä katson että ruoka on hyvin kuumennettua.
Mukavaa matkaa, eiköhän kaikki mene ihan hienosti. Itse aion ainakin melkein kaikkea syödä maalaisjärjen kanssa.. - paksuna
Minulle ensimmäinen tulossa, siksi varovaisuus... Reissun aikana viikkoja pitäisi olla koossa n. 10. Maalaisjärkeen täälläkin luotetaan ja hyvästä ruuasta aion nauttia, mutta nuo maitotuotteet on niitä, joita pitää vähän kuitenkin varoa. Muuten ihan perus käsihygienia ja maitohappobakteerit vatsaa tasapainottamaan. Mukavaa reissua teille, toivottavasti on jo mukavat ilmat! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255