Koiramme rakastaa mustikkarahkaa

Itse kun en tykkää mistään puuroista, niin syön aamuisin rahkaa & pakastemustikoita. Oppivaisia ovat rääpäleet, kun näkevät että minä syön,
niin jo tarvii laittaa molemmille omat mustikka-rahkat aamulla kuppiin. :D
Lapsen sose-purkkisapuskat myös maistuisi mainioilta, etenkin "jauheliha-kasvissose". :D

8

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+6

Mun koiruus taas on ihan hulluna viiliin,ihan siihen tavalliseen maustamattomaan. :=``)

• Tuo viili on kanssa ihan hyvä välipala. Itse kun en koirille anna
        mitään missä on sokeria ainakaan tietentahtoen eli vasiten. :)

• 11+8
        kaishakunin kirjoitti:

Tuo viili on kanssa ihan hyvä välipala. Itse kun en koirille anna
        mitään missä on sokeria ainakaan tietentahtoen eli vasiten. :)

Niih! Mutta aina joskus tulee annettua koiruudelle jotain makeaakin herkkua,
        vaikka ei pitäisi! Eikä emännällekkään ;=))

• 11+8 kirjoitti:

Niih! Mutta aina joskus tulee annettua koiruudelle jotain makeaakin herkkua,
        vaikka ei pitäisi! Eikä emännällekkään ;=))

:D No ei se nyt niin vaarallista ole. Itsekkin söin eilen kuusi kappaletta "Röllin Yllätysmunia" oli Huovilankadun Siwassa -50% noi pääsiäisestä jääneet suklaat munakotelossa, mutta koirien ei tarvinnut sentään uhrautua! :D
        Mitäpä en tekisi noiden rakkaiden eteen... :D

(on tää kirjoitus vaikeeta ilman virheitä)

• Niin on minunkin koirat, teen niille nykyään viiliä itse niin ei tarvitse olla koko ajan ostamassa, siis lusikallinen viiliä vaan kippoon ja sitten maitoa päälle ja tiskipöydälle muhimaan. Narttu nyt syö ihan mitä vaan, mutta Santtu on ollut nirsompi ja olen tosi tyytyväinen että se on ihan hulluna yrjölänpuuroon ja viiliin, niitten kanssa menee sitten vaikka nappulatkin välillä. :)

• arkipirulainen

Mä oon joskus ostanu vanhasta muistista lasten hedelmäsoseita, kuten aprikoosia ja mitä niitä ny onkaan.

Vaikka niissä ei oikeestaan mitään makua ookkaan. niin ohan niissä sentään ne monet vitamiinit hedelmien muodossa.

• Totta. Lasten ruuat ovat terveellisiä ihan kauppa-tavaranakin, mutta sitten "aikuisten" täynnä kaiken maailman lisäaineita ym paskaa, parempi tehdä ite.

• Misti & Musti

Mun koirulille kelpaa ihan mikä vaan paitsi salaatinlehdet, ne se nyppii ruuan seasta pois ja heittelee sivuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe