Koiramme rakastaa mustikkarahkaa

Itse kun en tykkää mistään puuroista, niin syön aamuisin rahkaa & pakastemustikoita. Oppivaisia ovat rääpäleet, kun näkevät että minä syön,
niin jo tarvii laittaa molemmille omat mustikka-rahkat aamulla kuppiin. :D
Lapsen sose-purkkisapuskat myös maistuisi mainioilta, etenkin "jauheliha-kasvissose". :D

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+6

Mun koiruus taas on ihan hulluna viiliin,ihan siihen tavalliseen maustamattomaan. :=``)

• Tuo viili on kanssa ihan hyvä välipala. Itse kun en koirille anna
        mitään missä on sokeria ainakaan tietentahtoen eli vasiten. :)

• 11+8
        kaishakunin kirjoitti:

Tuo viili on kanssa ihan hyvä välipala. Itse kun en koirille anna
        mitään missä on sokeria ainakaan tietentahtoen eli vasiten. :)

Niih! Mutta aina joskus tulee annettua koiruudelle jotain makeaakin herkkua,
        vaikka ei pitäisi! Eikä emännällekkään ;=))

• 11+8 kirjoitti:

Niih! Mutta aina joskus tulee annettua koiruudelle jotain makeaakin herkkua,
        vaikka ei pitäisi! Eikä emännällekkään ;=))

:D No ei se nyt niin vaarallista ole. Itsekkin söin eilen kuusi kappaletta "Röllin Yllätysmunia" oli Huovilankadun Siwassa -50% noi pääsiäisestä jääneet suklaat munakotelossa, mutta koirien ei tarvinnut sentään uhrautua! :D
        Mitäpä en tekisi noiden rakkaiden eteen... :D

(on tää kirjoitus vaikeeta ilman virheitä)

• Niin on minunkin koirat, teen niille nykyään viiliä itse niin ei tarvitse olla koko ajan ostamassa, siis lusikallinen viiliä vaan kippoon ja sitten maitoa päälle ja tiskipöydälle muhimaan. Narttu nyt syö ihan mitä vaan, mutta Santtu on ollut nirsompi ja olen tosi tyytyväinen että se on ihan hulluna yrjölänpuuroon ja viiliin, niitten kanssa menee sitten vaikka nappulatkin välillä. :)

• arkipirulainen

Mä oon joskus ostanu vanhasta muistista lasten hedelmäsoseita, kuten aprikoosia ja mitä niitä ny onkaan.

Vaikka niissä ei oikeestaan mitään makua ookkaan. niin ohan niissä sentään ne monet vitamiinit hedelmien muodossa.

• Totta. Lasten ruuat ovat terveellisiä ihan kauppa-tavaranakin, mutta sitten "aikuisten" täynnä kaiken maailman lisäaineita ym paskaa, parempi tehdä ite.

• Misti & Musti

Mun koirulille kelpaa ihan mikä vaan paitsi salaatinlehdet, ne se nyppii ruuan seasta pois ja heittelee sivuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe