Mustaa miestä?

kesäkukkia

Kertokaahan naiset tänne millaisia rakastajia ovat mustat miehet. Meillä on työpaikalla työkomennuksella musta mies, joka on ihan suoraan ehdottanut mulle seksiä. Sanoin kuitenkin ei, mutta toisaalta jäi kaihertamaan, että pitäisikö kokeilla kuitenkin. Mies on todella huomaavainen ja kiltti ja kaikin puolin herrasmies, ei suuttunut tms. kun kieltäydyin. Mutta mitä mieltä olette, pitäisikö kokeilla?

10

8910

Vastaukset

• Totta kai, jos olet sinkku ja terve! :) Minä suostuisin ainakin heti, mutta ei siis ole kokemusta ennestään tummaihoisesta miehestä. Ei se väristä ole kiinni...

• Tiedä sitten eroaako muista muuten. Mutta penikset taitaa olla melko isoja, näin heteromiehenä en ole erektiossa nähnyt, mutta suihkussa huomannut että ainakin levossa on ihan kivan kokoisia :)

• Mä kokeilin. Tiettekö se oli aivan ihana :)
      En ole sellasta kyytiä ennen saanut. Tuntui, että tälle miehelle oli tärkeintä, että mä tykkään. If you are happy, than I'm happy. Ihana mies :) I'm happy now.

• Kerro nyt hieman tarkemmin, miten kaikki meni, kun kerran aloitit viesteilyn.

• Julli77 kirjoitti:

Kerro nyt hieman tarkemmin, miten kaikki meni, kun kerran aloitit viesteilyn.

Olen paneskellut lukuisia kertoja mustan miehen kans, ja täytyy sanoa että on erttäin hyviä kokemuksia siitä. Mustalla miehellä on yleensä suurempi penis, ja se osaa ottaa naisen hyvin. Paras kerta oli kun minua pani kolme mustaa isoa munaa samana yönä, voi taivas kun pillu oli liekeissä koko yön. Suurin niistä kaluista oli 28cm pitkä, ja ympärys oli 17cm, mittasin ompelumitalla, kun kerran olivat minun luona pano reissulla. KOKEILE IHMEESSÄ SITÄ MUSTAA IHANAA KALUA.

• Nainen on aina nainen,eipä juuri ajattele muuta kuin mustaa miestä!
      Sen takia seksi kaupatkin pysyvät pystyssä ku ostavat 30-50 cm pitkiä tekokaluja,joita ahtavat ja venyttävät paikkojaan,ettei Suomi pojan 15-18 cm tunnu miltään!
      Missä mättää? onko korvien välissä vikaa?

• kerran lomamatkalla kokeilin eikä ollut kovin mukava kokemus :-/

• moi olen tuija 49 v pikkunen blondi,mustat miehet on ihania rakastajia,eron jälkeen 6kk olen rakastellut varmaan jo sadan mustanmiehen kanssa,ja yleensä 3-5 kerralla,huh kyllä on paikat venähtänyt........mutta ihanaa on ,suosittelen......

• Oon 50 bii mies käytän muutamaa mustaa
        vakituisesti kovan kovia uppoo helposti ja jaksaa.. Vaimo pari kokeili ei tykännä sano nylkyttäjiksi . Kieli muuri vaikuttaa tunteeseen. Kerran sain mustaa naistaTansaniassa ei oikein kiva...parempi savossa syntynyt..ei käynä rytmi yksiin. 20 senttinen musta ohut banaani on paras..miehekle

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Omakotiasujien ahdinko syvenee.

190.000 kotia lämmittää vielä talonsa öljyllä mutta hallitus kaavailee korottavnsa lämmitysöljyn hintaa veroilla. Kokonaispäästöistä vain 2 % tulee ko
      Maailman menoa
      297
      9314
    2. Ministeri Ohisalo haihattelee kreikka pakolaisilla, kun Suomessa...

..on ihmisilllä hätä. Kun illalla menee ns. "piritorille" Helsingin sörnäisissä ,oli siellä pultsaria ja narkomaania, nuorta juoppoa jne. samassa on m
      Maailman menoa
      291
      8476
    3. Kauanko Maisan avioliitto kestää?

Vuosi vaiko kaksi, mitä veikkaat? Ensi vuonna ero, tämä on veikkaukseni.
      265
      4881
    4. Tappo porissa

Torstaina siis tapettu kohukaunotar
      Pori
      43
      1587
    5. Kuvaile kaipaamasi

henkilön seksuaalista energiaa:
      Ikävä
      74
      477