Ongelma google sovellusten kanssa

xperia x10 mini

Kirjottelen nyt tästä samasta aiheesta tänne, kun tuonne sony ericssonin keskusteluunkin. Eli kyseessä sony ericsson xperia x10 mini puhelin(android käyttis siis) ja dna:n matkanetti (512 kbt), jos noilla tiedoilla nyt jotain väliä sattuu olemaan. Netti siis normaalin selaimen kautta pelittää hyvin, mutta google sovelluksia en pääse käyttämään. Kun yritän rekisteröidä gmail tilini, se miettii/lataa sitä näilä sanoilla hetken "your phone needs to communicate with google servers to set up your account" ja alkaa sitten herjaamaan jotain tämäntyylistä "Can't establish a reliable data connection to the server ".

Ja kaikki tämä samaan aikaan kun pääsen muualle nettiin surffailemaan normaalisti. Mikäköhän voisi olla pielessä? Tosiaan kun juuri tuon gmail tilin rekisteröinnin kautta pääsee androidmarkettiin,facebookkiin erillisen kuvakkeen kautta,youtubeen jne.. Nettiyhteys tosin täällä maaseudulla toimii melko hitaasti mutta eikai sen tuohon pitäisi vaikuttaa? Apuja!

8

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gmail tili kannattaa luoda tietokoneella...... Oletko kokeillut, että pääsetkö esimerkiksi Opera mobile selaimella nettiin? Minulla oli melkein vastaava ongelma. Toimi vain puhelimen oma selain, mutta muut asennetut sovellukset eivät päässeet nettiin.

      • xperia x10 mini

        Siis mulla on jo valmiina gmail tili,yritän vaa saada sitä rekisteröityä toho puhelimen omaan google sovellusjuttuun.. Ja toi Opera idea oli hyvä niin kauan kunnes huomasin että senkin lataukseen tarviais saada rekisteröityä ton gmail tilin, enneku sitä ite operaa pääsee latailee! Kiitti kuitenki :) Voi fak,mitäköhä tässä keksis


    • Mikä liittymä sinulla on käytössä?

    • hj,h,jh,

      siis eikö tunnista puhelinta jos menet m.opera.com,ainakin nokiat tunnistaa ja voit lataa heti samantien

      • xperia x10 mini

        Dna:n liittymä on käytössä, kuten tossa aiemmin jo mainitsinkin. Ja kun menen tohon m.opera.com sivulle tulee tällanen teksti "Laite havaittu: Android" sit alle tulee linkkejä "Lataa Opera mini 6 for android" "Lataa opera mini 11 for android" "muut latausasetuket" Jos klikkaan vaikka ekaa opera mini 6 latausta, aukeaa "Set up your google account" elikä lähtöpisteessä ollaan taasen..


    • xperia x10 mini

      Noni nyt pelittää!! Suurkiitos!:)

    • Ole hyvä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe