Ennakkotehtävien tekeminen jäi mulla tosi viime tippaan, ja uskon etten pääse mihinkään hakemaani paikkaan niillä töillä mitkä sain yhteen kyhättyä...
Eli varasuunnitelma käyttöön! Ajattelin mennä johonkin kansanopistoon yhdeksi lukukaudeksi! Mutta mihin?
Olen kiinnostunut taideaineista, arkkitehtuurista, sisustusarkitehtuurista, maalaamisesta, graafisesta suunnittelusta jne.
Nyt mun listan kärjessä on Lahti, se että paikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä ja kunnon kaupunki on plussaa.
Toisaalta Kankaanpään opiston arkkitehtuurilinja houkuttelee myös..
Muitakin hyviä vaihtoehtoja on, mutta en tiedä miten jaksan olla vuoden pienenpienessä kunnassa, joissa suurin osa opistoista sijaitsee :/
NIIN eli siis kaipaan kokemuksia etenkin Lahden ja Kankaanpään kansanopistoista :)
Lahden vai Kankaanpään opisto?
lahtivskankaanpää
2
790
Vastaukset
- pekkapoutajuokseekov
Kankaanpään opiston tasosta en niinkään tiedä, mutta ystäväni oli Lahden opistossa. Opetuksen taso ei ollut kuulemma sitä mitä oli toivonut, mutta rahasta kun ei ollut kiinni niin ei haitannut välivuosi rentojen ihmisten ympäröimänä.
Olen itse hakemassa Kankaanpään opistoon arkkitehtuurilinjalle. Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseiseltä linjalta ja miten vuoden jälkeen on sitten pärjännyt esim. hauissa korkeakouluihin. - kpää
älä vaan kankaanpään opistoon tuu! Paska opetus! Täysin epäpätevät oppetajat! Ja oikein mikään ei toimi! Mut hyvää ruokaa siel on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15311468- 288122
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565954Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664947- 174714
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai374371Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1004262- 903565
- 803280
- 481781