Ennakkotehtävien tekeminen jäi mulla tosi viime tippaan, ja uskon etten pääse mihinkään hakemaani paikkaan niillä töillä mitkä sain yhteen kyhättyä...
Eli varasuunnitelma käyttöön! Ajattelin mennä johonkin kansanopistoon yhdeksi lukukaudeksi! Mutta mihin?
Olen kiinnostunut taideaineista, arkkitehtuurista, sisustusarkitehtuurista, maalaamisesta, graafisesta suunnittelusta jne.
Nyt mun listan kärjessä on Lahti, se että paikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä ja kunnon kaupunki on plussaa.
Toisaalta Kankaanpään opiston arkkitehtuurilinja houkuttelee myös..
Muitakin hyviä vaihtoehtoja on, mutta en tiedä miten jaksan olla vuoden pienenpienessä kunnassa, joissa suurin osa opistoista sijaitsee :/
NIIN eli siis kaipaan kokemuksia etenkin Lahden ja Kankaanpään kansanopistoista :)
Lahden vai Kankaanpään opisto?
lahtivskankaanpää
2
705
Vastaukset
- pekkapoutajuokseekov
Kankaanpään opiston tasosta en niinkään tiedä, mutta ystäväni oli Lahden opistossa. Opetuksen taso ei ollut kuulemma sitä mitä oli toivonut, mutta rahasta kun ei ollut kiinni niin ei haitannut välivuosi rentojen ihmisten ympäröimänä.
Olen itse hakemassa Kankaanpään opistoon arkkitehtuurilinjalle. Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseiseltä linjalta ja miten vuoden jälkeen on sitten pärjännyt esim. hauissa korkeakouluihin. - kpää
älä vaan kankaanpään opistoon tuu! Paska opetus! Täysin epäpätevät oppetajat! Ja oikein mikään ei toimi! Mut hyvää ruokaa siel on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831