Lahden vai Kankaanpään opisto?

lahtivskankaanpää

Ennakkotehtävien tekeminen jäi mulla tosi viime tippaan, ja uskon etten pääse mihinkään hakemaani paikkaan niillä töillä mitkä sain yhteen kyhättyä...
Eli varasuunnitelma käyttöön! Ajattelin mennä johonkin kansanopistoon yhdeksi lukukaudeksi! Mutta mihin?

Olen kiinnostunut taideaineista, arkkitehtuurista, sisustusarkitehtuurista, maalaamisesta, graafisesta suunnittelusta jne.

Nyt mun listan kärjessä on Lahti, se että paikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä ja kunnon kaupunki on plussaa.

Toisaalta Kankaanpään opiston arkkitehtuurilinja houkuttelee myös..

Muitakin hyviä vaihtoehtoja on, mutta en tiedä miten jaksan olla vuoden pienenpienessä kunnassa, joissa suurin osa opistoista sijaitsee :/

NIIN eli siis kaipaan kokemuksia etenkin Lahden ja Kankaanpään kansanopistoista :)

3

1013

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekkapoutajuokseekov

Kankaanpään opiston tasosta en niinkään tiedä, mutta ystäväni oli Lahden opistossa. Opetuksen taso ei ollut kuulemma sitä mitä oli toivonut, mutta rahasta kun ei ollut kiinni niin ei haitannut välivuosi rentojen ihmisten ympäröimänä.
      Olen itse hakemassa Kankaanpään opistoon arkkitehtuurilinjalle. Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseiseltä linjalta ja miten vuoden jälkeen on sitten pärjännyt esim. hauissa korkeakouluihin.

• kpää

älä vaan kankaanpään opistoon tuu! Paska opetus! Täysin epäpätevät oppetajat! Ja oikein mikään ei toimi! Mut hyvää ruokaa siel on!

• Anonyymi00003

Ettekö jo tajua, että kaikissa tilanteissa se paikka tai vaihtoehto mikä on negatiivinen, onkin paras. Me ihmiset, kun ollaan erilaisia? Toiselle huono , toiselle parhain!
      Mene ihmeessä Kankaanpäähän! Saat sitä mitä tarvitset! Et kadu! Potkua matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe