sinulle_eilisestä...

spiceicewice

Olipa yllättävä ja hämmentävä kohtaaminen. Kohtalo on joskus kummallinen, juuri kun on varma että koko peli on menetetty lopullisesti, niin tapahtuu jotakin. Kumpa tuo vielä toistuisi. Minua niiiiin harmittaa, että kaikki nyt muuttuu.

13

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+2

Sellaistahan se on - elämä... Kaikki voi muuttua yhdessä päivässä täysin päälaelleen....

• aleciaB

Mikä nyt muuttuu? Ei kai ihan KAIKKI muutu/lopu, mun mielestä asiat menee vaan eteenpäin, vaihtaa toiseen näkökulmaan. Mut oli ennen kaikkea mukava kohtaaminen eilen! Nähdään taas, toivottavasti!

• spiceice

Mut oliko sinun eilinen 9.5? Minä en haluaisi vaihtaa näkökulmaa - entinen oli oikein hyvä, sillä sillä näkökulmalla me olisi vielä kohdattu monta kertaa. Huokaus.

• 4+1

Olit söpö...

• AleciaB

Oho mullahan on menny ihan päivät ja sanat sekaisin. Mun "eilinen" oli kans 5.5... Mitä kaikkea sit tarkoitit kun sanoit että niiiiin harmittaa että kaikki nyt muuttuu? Eiks me enää nähdä?

• spiceice

Sinähän sen tiedät, päätit muuttaa maailmaasi ja enää me kohtaamme vain sattumalta. Sattuma oli tuokin kohtaamisemme, mutta kun noita sattumia on niin harvoin, niin siksi harmittaa että päätit muuttaa kaiken.

• AB

Eiks voitais tehdä jotain, ettei tavattaisi vain sattumalta? Järjestetään ihan sovittu tapaaminen! Eiks se muka olisi mahdollista? Mä haluaisin tutustua vähän paremmin..

• spiceice

Hee, oikein mielelläni tapaisin sinut, jos vain suinkin olisit se jonka toivoisin sinun olevan, mutten tosissani kyllä usko, että olisit. Se olisi aika uskomatonta.

• AB

Niinpä, se olisikin uskomatonta ja vähän hämmentävääkin! Mutta jos tapaisit oikein mielelläsi, niin mikset ottaisi yhteyttä häneen, jonka toivoisit minun olevan, ja ehdottaisi tapaamista? Minä ainakin toivoisin että teksisit niin, jos olisit se jonka kuvittelin paikallesi...

• spiceice

AB, ihan pieni testi varmuuden vuoksi :) Minkä värinen auto minulla on?

• AB
        spiceice kirjoitti:

AB, ihan pieni testi varmuuden vuoksi :) Minkä värinen auto minulla on?

hmm... ei me olla koskaan taidettu keskustella siitä. En tiedä itseasiassa mitään sun autosta!

• paskaliisa112

Moderni dildo on käynyt aikojen saatossa läpi valtavaa kehitystä. Se tarjoaa enemmän suojaa kuin vanhat puusta, luusta tai kivestä valmistetut, joissa saattoi olla kolhujen aikaansaamia sirpaleita, vuotavia reikiä ja tikkuja. Toinen valtava edistysaskel on ollut muodossa. Nykyisin dildoissa on varhaisaikoja vähemmän teräviä särmiä.[1]

Tämän lisäksi modernit dildot tarjoavat mahtavan suojauksen. Ei ole pelkoa sukupuolitaudeista, joista vakavimmaksi voin mainita lapsen. Siksi joku voisi miettiä, että "en voisi ikinä käyttää dildoa, koska kondomi on ohut eikä vaikuta paljoa tuntoon". Kuitenkin kondomin tarjoama suoja ei ole vastaavalla tasolla, ja ne toimivat vain jos käytät niitä oikein. Kun taas dildo on rakennettu niin, että ne tarjoavat täydellisen suojan, paitsi jos et käytä niitä oikein, jolloin suojaus on vain hieman parempi kuin kondomilla. Lisäksi naiset aina valittavat miehen "koosta". Tämä antaa itseluottamusta. Dildoa voi siksi käyttää myös alusasusteena. Se antaa ympäristölle miehekkään vaikutuksen. Olitpa sitten mies tai nainen.[2]

Eniten dildo eroaa kondomista siten, että kondomi on kertakäyttöinen, kun taas dildoa voi käyttää sukupolvelta toiselle. Dildoja voidaan myös testata tehtaalla, toisin kuin kondomeja. Siksi ei olekaan yhtään typerää, että dildotehtaalla olisi samalla testiajot, ja tämän todisteena dildot välitettäisiin asiakkaille kosteina, jotta he tietäisivät että on testattu että se toimii oikein..[3]

• Kirjaudusisääntailii

Eilistä en unohda - ikinä. Olimme keikalla, seisoimme ihmisjoukon keskellä. Olin takanasi, melkein kiinni sinussa. Enemmän kuin kuulin musiikin tunsin vain tuoksusi ja ihosi lämmön. Hiljaa kuljetin keikkasalin armollisessa hämärässä kättäni alaselkäsi ääriviivan kohdilla, vain senttien päässä sinusta.
      Et ehkä tiedä, mitä kaikkea saat aikaan minussa, kiitos silti kaikesta.
      En unohda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe