Ennakkotiedoissa Maaliskuun väitettiin laskeneen parilla kymmenyksellä Helmikuusta, mutta se olikin harhaa, TUKEVA TALOUDEN NOUSU JATKUU KUUKAUDESTA TOISEEN KATKEAMATTOMANA.
Romahdus on peruttu, sori vaan tuherot.
Eipä laskenutkaan
6
74
Vastaukset
- mutta kun
Muttakun palstan talousnero kari lupasi jo vuonna 2002 että kohta pääsen omaan kotiin.
- Näinhän se piti olla
Kaksion hinnalla kolmio ja autonvaihtorahat vielä kaupan päälle.
- Jatkaakohan
konkurssitkin yhä tasaista raketointiaan..työttömyydestä puhumattakaan.
- kausivaihtelua
Yritysten määrä kasvussa ja työttömyyden muutoksetkin virhemarginaalin sisällä, joten raketonti lienee vähintäänkin väärä ilmaisu.
Nyt keväällä tietysti valmistuu kaksi vuotta sitten kouluihin dumpattuja työttömiä, mutta syksyllä luvut kaunistuukin sitten sitäkin rivakammin.
- ____________________
Mutta kun jo tuolloin 2002 minun Opel Kadett miellettiin vanhaksi autoksi.
Kuka ne autonvaihtorahat mulle nyt maksaa? - Kuilu kasvaa
No selkeä asiahan tuo että nousu nostaa hiljalleen päätään, rommaus peruttu vuosiksi eteenpäin.
Tässä alkuun pari syytä miksi näin on:
- Suomalaisten varallisuusarvot ennätysmäisen korkealla tasolla
- Työllisyyslukemat ovat hyvät
- Käteenjäävät tulot eivät ole koskaan olleet kansalla keskimäärin näin suuria
- Koron nousu maltillisiin, normaalimpiin lukemiin on tuonut vain lisää luottamusta asuntomarkkinoiden oikeaan tasoon ja tulevaisuuteen eli lyhyesti tervehdyttänyt markkinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 291706
- 50798
- 68737
- 108711
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7641Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27560Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14538Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t25533Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138435Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426