Mitä bertsu maksaa tänä päivänä?? Kertokaa
hintojen päivitys
7
195
Vastaukset
- koira<3
siinä 1500e ympyröissä. siis ihan kennelistä..
- eikenneliä
Ai 1500 kennelistä... Entä sit ne jotka ei oo mistään kennelistä, vaan ihan kotona perheen keskellä kasvaneet? Onko niilläkin sama hinta? Mitä se kennel nimi siinä edessä vaikuttaa. Aivan yhtä hyviä koiria varmasti tulee kennelittömästäkin pentueesta.....
- haaveissa
Huh Huh. Hinnat kohillaan...
- tiinajustiina
kannattaa ostaa virosta, tai virossa matadorilla astutettuja pentuja. Sikoja säkissä...............
- haaveissa
tiinajustiina kirjoitti:
kannattaa ostaa virosta, tai virossa matadorilla astutettuja pentuja. Sikoja säkissä...............
Niin sit varmaan täytyy, tai lähtä ruotsiin lomalle ja tuoda sielt. Sielt taitaa tonnilla irrota. Tuleepahan uutta verta.
- svensson87
haaveissa kirjoitti:
Niin sit varmaan täytyy, tai lähtä ruotsiin lomalle ja tuoda sielt. Sielt taitaa tonnilla irrota. Tuleepahan uutta verta.
Mene vaan lomalle ja tuo uutta verta....Suomessa jo liikaakin svenssoneita suvultaan.
- jihiohäöo
1200e on aika yleinen hinta. Ja rekisteröimätöntä (bernhardin)koiraa en kyllä ostais koskaan. Muutaman satkun jos pennun hinnassa säästää saattaa sen kyllä jo alkutaipaleella joutua laittamaan lääkärikuluihin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949