Olen vampyyri

Vlad40

Hei te kaikki ihanat nuoret neidot, jotka haluatte vampyyreiksi! Olen ulkoisesti 40-vuotias mies ja olen vampyyri. Jos haluat muuttua vampyyriksi, lähetä sähköpostiosoitteesi tälle palstalle, niin otan yhteyttä.

Maistellaan verta yhdessä!

45

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Olet pelkkä vamppi. Tältä forumilta poistoettin jo suosittu vampyyri-keskustelu, jonka Suomi24:n yllpito valitsi "Tästä Suomi puhuu nyt" titelin alaiseksi, eli suomen suosituimmaksi jutuksi.

    • hel-l-oöoöoöoöoö

      noh...annas
      sähköpostisi

      • wearaak

        En haluu muuttuu viel pitkää aikaa


      • Anonyymi

        Haluun olla vamppis niinkun twligthissä


    • kehari3

      voi vittu..

    • hihhhii

      Huhuuh!!

      Reps* Reps*

    • Klaanisi johtaja

      Sää oot pelkkä vamp. loput kirjaimet saat myöhemmin.

    • öö...okei

      Pystytkö todistaa sen muka ???

    • veren voima

      no minäkin olen vampyyri join verta viimeksi 2012 /20 /1.

      • sperman mahti

        Minä olen homo ja join mällit viimeksi eilen.


    • Öö..... okei

      lol no ilmesty sit mulle eikö sun pitäis osata jäljittää tai joitain maanantaina mun koulun jälkeen? ok tuu silloin niin voin uskoakkin

    • Nastamuumio

      Itse olen Mustanaamio. Ugh.

      Ulkoisesti muistutan brasilialaista ladyboyta. Tuleks tuikkaseen seipään mun ihanaan trikooverhottuun bebaan?

    • uskoisko tuota?

      Kivaa, vampyyrisetä! asdfgh

      tervetuloa maistamaan vertani torstaina koulun jälkeen klo. 13.15 meidän talon edessä. jos nyt siis olet.

    • PEDO- BEAR

      et sä mikään saatanan vampyyri oo..
      OOT JOKU VITUN PEDO...!!!!

    • Ihmetellen kauhiast

      Voih, kun olisi tuttavana jokin vampire, että voisin olla varma asiasta... Itse kyllä tekee välillä verta mieli ja se on hyvän makuista ja kaunista juotavaksi... Olenko vampyyri tai seonnut?

      • Anonyymi

        Et oo seonnu veri on hyvän makuista mut en jois suoraan jotai pullo verta


    • ei vittu :DDD

      go verilintu

    • höpö..

      Mitä te täällä pauhaatte? :D

      • Anonyymi

        Mä haluuuun olla vampyyri nyt heti ajatelkaa jos ei tarviis mennä kouluun sais olla rauhassa kotona joten tulkas muuttaa mut klo10 tasan ja asun juuka vuorentie sen vaaleen talon vieressä missä on valkee aita


    • ? ÖÖ?

      Hei sä vampyyri tyyppi . Miten voi muuttuu vampyyriks ja osaako
      vampyyrit juosta hirveen
      nopeesti?

    • Ansku 18v

      Hei sori toi Ansku18v Pikku veli laitto ton joten älä ota yhteyttä kiitos.

      • Ansku 18v

        Eiku ota sittenki yhteyttä, mua vaan aluks pelotti et oot pedo.. Mut sain itteni ylipuhuttuu. :)


    • 12344444444

      Pappa haluaa vain raiskata nämä "nuoret neidot". Ei ole hällä kuin yksi asia mielessä, seksi.

      • Bad wolf

        Kyllä vamppyyrien elämä olisi mukavaa mutta sitten olisin susi joka juo verta


      • Bad wolf

        Kyllä vamppyyrien elämä olisi mukavaa mutta sitten olisin susi joka juo verta


    • Huooh

      Ei herranjumala.. Kai te ymmärrätte, ettei oikea vampyyri kertois netissä kaikille itsestään? Niitä ei ensinnäkään ole täällä, ja jos olis, ne pitäis varmasti itsensä salassa.

    • jjioknb

      voi hele oikeesti lapset toi on joku pedo.... se haluu vaa pesää...

    • Si111a

      Olen vampyyyri ja se on ihan totta RAKASTAN verta yli kaikeno (∩ ω ∩) o

    • Vlad40

      Viesti, jonka kirjoitin vuosia sitten, on pelkkä vitsi. Luulin, että ylläpito olisi jo poistanu koko kirjoituksen aikoja sitten.

      En ole mikään vampyyri. Kukaan ei ole. Vampyyreita ei ole olemassa.

      • Anonyymi

        Totta


    • OlenVampyyrui

      olen itsekkin vampyyri ja verilintu vampyyrit juo ihmisverta ja selviää sillä ja juoksen paljon nopeampaa kuin normaalisti on torahampaat ja voin lentää pyyhkiä muistin
      parannun 2 sekassa ja voin pistää teidät transsiiin

    • DecebalVonBravu

      Kehtaatte vampyyriteeskentelijät häiritä minua aitoa vampyyriä näillä jutuillanne! Minä en muuta teitä vampyyreiksi. Juon vain teidät kuiviin. Mutta vampyyreiksi muutan omaan valtakuntaani sopivan hoikkia, terveitä ja kauniita 20-30 -vuotiaita naisia. Jos kaunis nainen haluat kirjaimellisesti ikuisen nautinnollisen elämän, laita sähköpostiosoitteesi. Otan yhteyttä kun aikasi koittaa.

      • hushuspois

        Syös kuule valkosipuli! :D


      • DarkPrinceOfTheNight

        Mitä sinä kuivahtanut muumio niillä yli-ikäisillä eukonruppanoilla teet? Parhaat veret tulevat teini-ikäisten neitseiden maidonvalkeista kauloista. Nainen on parhaimmillaan 17v. iässä. Sitten kun joku paskantaja on käynyt nusaisemassa, veri on jo pilalla, maistuu ihan spermalta! Myönnä nyt suosiolla, että olet oikeasti homo, etkä suinkaan mikään vampyyri. Aika moni homo on olevinaan "vampyyri" tai "taiteilija", koska häpeävät homouttaan.

        Minä sen sijaan olenkin oikea vampyyri ja lupaan jokaiselle alle 20-vuotiaalle blondille ja isorintaiselle kauniille neitsyelle ikuisen elämän ja ikuisen nuoruuden haaremissani. Kaikki te joita kiehtoo veriuhri kuolemattomalle rakkaudelle, ilmoittautukaa!


    • Valevampyyriap

      Aloittajan lääkitys pitää korjata. Se ei imeisestikään tepsi.

      PS. olet kuitenkin 60 äijä, joka kuvittelee saavansa vampyyrileffoista hullaantuneita teinejä sänkyynsä.

    • IhmisapinaVain

      Et ole. Olet vain pelkkä apina

    • Anonyymi

      Eikö se ole ensimmäisenä vaarallista muuttua?
      Eikö alussa ole heti mieli verta?

    • Anonyymi

      Pakko sanoa, etten usko kenenkään täällä olevan AITO vampyyri, mutta jos olen väärässä (ja olet valmis todistamaan asian), laita minulle sähköpostia Gmailiin. cutebubblebath ja pääte on com

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan vastata melkein 10 vuotta vanhaan viestiin? lol Ja on aivan selvää että pelkkä vitsi se vain oli, itkettävää on se miten moni penska oli ihan täpinöissä..Miksi tämä palsta on täynnä lapsia??


    • Anonyymi

      Olet homo ja paska

    • Anonyymi

      Jooooooooooo asun juuassa toittaasti et oo feikki mutta vuorentie se talo

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe