Samut Prakan

aikas edullinen ?

Tuo paikka on rannikolla aivan bangkokin tuntumassa. Lieneekö luettavan esikaupunkialueeksikin?

Kysymys taasen kuulu ; millaiset kulkuyhteydet Bangkokista on Samut Prakaniin.
Taksin kyllä ymmärrän itsekin,mutta osaako joku kertoa julkisista liikenneyhtyksistä.

Mielenkiinto ko paikkaan johtuu siitä,että löysin vuokrauslinkin kautta
uudehkon pienen yksiön tulta alueelta vuokrahintaan 4000 thb / kk

Siis todellakin neljä tuhatta bahtia. Sama firma välittää Bangkokista yksiötä alk. 16 000 baht .

4

604

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bkkasuja

Nyt tulee vastaus myöhässä, mutta kai tätä tietoa voi joku muukin tarvita. Eli Samut prakan on lähinnä työläisten asuttama esikaupunkialue. Ei mitään kummoista meininkiä ja Bkk:n keskustaan ottaa ainakin 30-50 min. En suosittele, koska ei siellä mitään kummoista näkemistä tai tekemistä ole.

Itse olin vuokralla pikku yksiössä Sukhumvit soi 22:lla ja se maksoi 7000b kuussa. Olivat valmiit tekemään 1kk soppareitakin. Bkk keskustan tuntumasta (siis huomattavasti paremmalta paikalta kuin Samut prakan) löytyy paljonkin n. 5000b hintaluokassa olevia pikku yksiöitä parvekkeella. 4000b hinnan takia ei Samut prakaniin asti kannata lähteä.

Useimmat netissä olevat välitysfirmat vaan pistävät hintoihin selvästi extraa länkkäreiden takia.

• bkkasuja

Niin ja tässä vielä ihan hyvä linkki josta voi etsiä kämppiä. 10 000b hintaan löytyy jo hyvältä paikalta kämppä jossa condossa uima-altaat, kuntosalit ja pelit. Noin 5000b kämppääkin tarjolla.

http://bangkok.craigslist.co.th/apa/

• bkk_jussi

Mulla asuu anoppi tuolla, joskus mietin muuttoa anoppilaan. Tulisi vielä halvemmaksi kuin nyt.
      No aikansa kutakin.

• ylermi_veikko

Paljonko mene bahteja kuukaudessa ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      390
      1515
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      981
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      945
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      77
      944
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      930
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      116
      624
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    Aihe