Tuo paikka on rannikolla aivan bangkokin tuntumassa. Lieneekö luettavan esikaupunkialueeksikin?
Kysymys taasen kuulu ; millaiset kulkuyhteydet Bangkokista on Samut Prakaniin.
Taksin kyllä ymmärrän itsekin,mutta osaako joku kertoa julkisista liikenneyhtyksistä.
Mielenkiinto ko paikkaan johtuu siitä,että löysin vuokrauslinkin kautta
uudehkon pienen yksiön tulta alueelta vuokrahintaan 4000 thb / kk
Siis todellakin neljä tuhatta bahtia. Sama firma välittää Bangkokista yksiötä alk. 16 000 baht .
Samut Prakan
4
170
Vastaukset
- Bkkasuja
Nyt tulee vastaus myöhässä, mutta kai tätä tietoa voi joku muukin tarvita. Eli Samut prakan on lähinnä työläisten asuttama esikaupunkialue. Ei mitään kummoista meininkiä ja Bkk:n keskustaan ottaa ainakin 30-50 min. En suosittele, koska ei siellä mitään kummoista näkemistä tai tekemistä ole.
Itse olin vuokralla pikku yksiössä Sukhumvit soi 22:lla ja se maksoi 7000b kuussa. Olivat valmiit tekemään 1kk soppareitakin. Bkk keskustan tuntumasta (siis huomattavasti paremmalta paikalta kuin Samut prakan) löytyy paljonkin n. 5000b hintaluokassa olevia pikku yksiöitä parvekkeella. 4000b hinnan takia ei Samut prakaniin asti kannata lähteä.
Useimmat netissä olevat välitysfirmat vaan pistävät hintoihin selvästi extraa länkkäreiden takia.- bkkasuja
Niin ja tässä vielä ihan hyvä linkki josta voi etsiä kämppiä. 10 000b hintaan löytyy jo hyvältä paikalta kämppä jossa condossa uima-altaat, kuntosalit ja pelit. Noin 5000b kämppääkin tarjolla.
http://bangkok.craigslist.co.th/apa/
- bkk_jussi
Mulla asuu anoppi tuolla, joskus mietin muuttoa anoppilaan. Tulisi vielä halvemmaksi kuin nyt.
No aikansa kutakin.- ylermi_veikko
Paljonko mene bahteja kuukaudessa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408