Päivitys Yhteisön yksityisyysasetuksiin

Hei Suomi24:n käyttäjät,

päivitämme tiistaina 10.5.2011 Suomi24 Yhteisön yksityisyysasetuksia. Yksityisyysasetuksiin tekemämme uudistukset parantavat käyttäjien mahdollisuutta valita heille itselleen sopivimmat yksityisyysasetukset. Emme ole muuttaneet asetuksia tai lisänneet valintoja, vaan pyrkineet muokkaamaan asetuksista selkeämpiä ja helppokäyttöisempiä.

Käyttäjien turvallisuus on meille tärkeä asia ja siksi haluamme panostaa yksityisyyden suojaamiseen. Yksityisyysasetuksia säätämällä voit valita ketkä pääsevät tarkastelemaan koko profiiliasi tai sen yksittäisiä osia. Lisäksi voit määritellä kuka saa ottaa sinuun yhteyttä, kirjoittaa vieraskirjaasi tai kommentoida kuulumisiasi.

Uudistuksen myötä Kuka pääsee katsomaan profiiliasi -kohdan määrittäminen muuttaa automaattisesti myös kaikkia muita alla olevia asetuksia vastaamaan valitsemaasi asetusta. Voit kuitenkin edelleen muuttaa asetuksia kohta kerrallaan, kuten ennenkin. Tämä tarkoittaa, että voit esimerkiksi päättää, että profiilisi näkevät kaikki, mutta vieraskirjaasi voivat kirjoittaa vain kaverisi. Tai voit päättää, että vain kaverisi näkevät profiilisi, mutta kaikki muutkin käyttäjät voivat lähettää sinulle viestejä.

Tämän lisäksi olemme siirtäneet profiilin piilotuksen yksityisyysasetusten erilliseksi kohdaksi, kun aikaisemmin se tapahtui Kuka pääsee katsomaan profiiliasi -kohdasta. Kun valitset profiilin piilottamisen, et pääse muuttamaan muita yksityisyysasetuksia, sillä niillä ei ole merkitystä profiilisi näkyvyyden kannalta. Jos haluat piilottaa profiilisi, voit tehdä sen merkitsemällä rastin Piilota käyttäjäprofiili -ruutuun. Piilotettu profiili ei ole muiden käyttäjien nähtävissä eikä sitä löydy yhteisöhaun kautta.

Nykyiset yksityisyysasetuksesi pysyvät voimassa niin kauan, kunnes käyt muuttamassa niitä. Jotta uudet asetukset tulevat voimaan, sinun täytyy muistaa klikata sivun alalaidassa olevaa Lähetä-painiketta. Yksityisyysasetuksiin tekemäsi muutokset näkyvät palvelussa pienellä viiveellä.

Mikäli haluat antaa palautetta tai sinulla on kysymyksiä Suomi24 Yhteisön yksityisyysasetuksista, voit kirjoittaa viestin tämän tiedotteen jatkoksi.

Aurinkoista alkukesää toivottaa,
Mari
Suomi24

7

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Error, error, error

      Lupaattehan, että sivut eivät toimi ja postit eivät aukea päivityksen jälkeen?

      • Suomi24-TekninenTuki

        Lupaamme

        Aurinkoista alkukesää toivottaa,
        Pari
        Suomi24


    • helleeeeeeeeena

      Tämän tyhjänpäiväisen päivityksen ansiosta kävijälaskurit lakkasivat taas kerran toimimasta !!!

    • NN

      Käviälaskurit TOIMIMAAN! ja valot tomintakuntoon!
      KIITOS!

      • 15+11

        Ne vierailijalaskurit ei taida toimia? Ja se vihreä online-valokaan ei pala.
        Siitä vihreästä valosta kivasti näki heti, että onko joku tuttu linjoilla.
        Ja miksi jää pitkäksi aikaa online-tilaan, siis siinä omalla yhteisösivulla
        lukee online, vaikka on jo kauan sitten kirjautunut ulos sieltä sivulta.
        Ainakin puoli tuntia se tila näyttää vielä onlinea uloskirjautumisen jälkeen.


    • Tympääntynyt

      Pelkkää puppua tää "uudistus" ja minkä takia väittää että on kirjautunut galleriaan vaikka ei ole! TODELLA RAIVOSTUTTAVAA kun ette edes välitä tota vikaa korjata. Ihan paska koko systeemi nykyään, mikään ei toimi. Vanha takas, sentään toimi, tää "uutuus" on suoraan sanottuna perseestä.

    • eilen.

      "Mikäli haluat antaa palautetta tai sinulla on kysymyksiä Suomi24 Yhteisön yksityisyysasetuksista, voit kirjoittaa viestin tämän tiedotteen jatkoksi. "

      Minä kirjoitin palautetta, ja bannasitte minun tietokoneen?

      Nyt tätä kirjoitan kirjaston koneelta ENKÄ AIO enää Suom24:ssä aIKAA KULUTTAA.

      Asiakaspalauttessani kysyin vain rehellisesti asioita, en haukkunut. MIksi te olette niin herkkiä, että asiakaspalautteen antajat bannaatte?

      Sensijaan oikeita häiriköitä ette bannaa tai edes poista heidän viestejään.

      Sikamaista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe