Eilen asensin uudelleen The Sims 3 koneelleni pitkän pelitauon jälkeen. Ennen olin ladannut paljon hiuksia, vaatteita ja sisustustarvikkeita peliini. Mutta nyt kun yritin, niin en onnistunut! Muistelin, että vieläkin muistaisin miten peliin ladataan kamoja, mutta nähtävästi en! Eli siis miten se lataus taas tapahtui? Luodaan mods kansio The Sims kansioon ja häh?
Olisin superSUPER kiitollinen, jos joku osaisin virkistää muistiani! Kiitos :)
Hei, Apua!
2
59
Vastaukset
- Olehyvä
onko sulla pc vai mac ?
itse en ole kovin taitava latailemaan, mutta tiedän yhden tosi helpon tavan, joka ei tosin varmastikkaan ole kysymäsi, jos siinä tarvitsee mods-kansioita sun muita. Tämä on kuitenkin mielestäni hyvä, joten suosittelen koittamaan ;) :
http://www.thesimsresource.com/
Käyppäs tuolla (maksuton kirjautuminen) jos 3 ja lataa noita missä ei oo avain kuvaketta (ne on maksullisia tai jotain, en oikein muista), ja paina tosta alaspäin osoittavasta vihreästä nuolesta, joka lataa kohteen suoraan sims 3 aloitussivulle (tai alas tulee "pomppiva" sims kuvake jota painamalla kohde latautuu aloitussivulle). Tämän jälkeen uskonkin sinun selviytyvän itse, se on aika yksinkertaista, menet ensin muistaakseni kohtaan lataukset (?) siis siihen jonka viereen on ilmestynyt huutomerkki ja löydät lataukset sieltä ->lataat peliin.
Tuo linkki siksi että se on ainoita yksinkertaisia lataussivustoja joista ladattavat on mahdollista ladata suoraan sims käynnistyssivulle eikä monimutkaisesti kansioiden kautta ;)- Tyhmä?
Mulla on pc.
Kiitos vinkistä ja linkistä, täytyy kokeilla toimiiko! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460