Hei, Apua!

Tyhmä?

Eilen asensin uudelleen The Sims 3 koneelleni pitkän pelitauon jälkeen. Ennen olin ladannut paljon hiuksia, vaatteita ja sisustustarvikkeita peliini. Mutta nyt kun yritin, niin en onnistunut! Muistelin, että vieläkin muistaisin miten peliin ladataan kamoja, mutta nähtävästi en! Eli siis miten se lataus taas tapahtui? Luodaan mods kansio The Sims kansioon ja häh?

Olisin superSUPER kiitollinen, jos joku osaisin virkistää muistiani! Kiitos :)

2

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olehyvä

onko sulla pc vai mac ?
      itse en ole kovin taitava latailemaan, mutta tiedän yhden tosi helpon tavan, joka ei tosin varmastikkaan ole kysymäsi, jos siinä tarvitsee mods-kansioita sun muita. Tämä on kuitenkin mielestäni hyvä, joten suosittelen koittamaan ;) :

http://www.thesimsresource.com/
      Käyppäs tuolla (maksuton kirjautuminen) jos 3 ja lataa noita missä ei oo avain kuvaketta (ne on maksullisia tai jotain, en oikein muista), ja paina tosta alaspäin osoittavasta vihreästä nuolesta, joka lataa kohteen suoraan sims 3 aloitussivulle (tai alas tulee "pomppiva" sims kuvake jota painamalla kohde latautuu aloitussivulle). Tämän jälkeen uskonkin sinun selviytyvän itse, se on aika yksinkertaista, menet ensin muistaakseni kohtaan lataukset (?) siis siihen jonka viereen on ilmestynyt huutomerkki ja löydät lataukset sieltä ->lataat peliin.

Tuo linkki siksi että se on ainoita yksinkertaisia lataussivustoja joista ladattavat on mahdollista ladata suoraan sims käynnistyssivulle eikä monimutkaisesti kansioiden kautta ;)

• Tyhmä?

Mulla on pc.
        Kiitos vinkistä ja linkistä, täytyy kokeilla toimiiko! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe