outoa

åäååääå

M.juupajärvi oy ja kuljetus stop & go oy
kyseiset talot hakevat jatkuvasti kuskeja missä vika ?

27

3478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsikedjedpapfjmgm

      ei ehkä ole mitään vikaa olen vaan kuullut että nyt tää kuljetusala "vetää" eli töitä on tarjolla

    • matti el kokkelman

      Suosittelen kiertämään molemman talot kaukaa
      Stop go ei maksa mitää ylityölisiä muutenkin joka tilissä ihmeellisiä vähennyksiä
      M Juupajärvi ei myöskään noudata tessia vaan paskalla tunti palkalla pitäis soraa ajella

    • o8t765

      Jospa niillä on kurpaa heittää ulos koeajalla epäpätevät, kännykällä ajavat ja oikein tyhmät äijät?

    • oNNea etsintään

      Eikö net ettii näit elämäntapa läppis kuskei joille palkka ei oo ni nuukaa, kuha saapi puukenkei kopsutella vaan ja ajjaa palijo....

    • soraa rattaisiin

      On se kumma jos jopa soran ajosta pitäisi yli kymppi tunnille maksaa! Alkaa meneen jopa törkeeksi tää touhu. Yrittäjien voitot jää turhan pieniksi vaan...

    • no onko ihme ¨

      No Juupajärveä ei voi kyllä suositella niin pielessä on asiat tossa puljussa
      Esim kalusto vanhaa 3 kolmos sarjaa huollot tehty viimeksi 90 luvulla jos silloinkaan
      Palkkaus ihan perseestä jos ei ole tarpeeksi ajoa palkka voi jäädä alle tonnin kuussa ja tuolla summalla ei kukaan tule toimeen jopa virolaiset eivät viihdy kyseisessä talossa ja kyseinen firman on myös tehnyt varmaan ennätyksen roikkumalla mollin sivuilla jo vuosia
      Isännälla myöskin paha asenne vamma luulee itseään maailman omistajaksi ja mahtailee että kyllä töihin tulijoita on

    • samaa mieltääää

      itse olin vähän aikaa töissä tossa talossa ja pakko sanoa että pahempaa kusettajaa saa hakemalla hakea , ylitöistä ei maksettu mitään lisiä samoin jos odotit keikkaa KTK nappula jonossa sitäkään ei maksettu mitään joten en yhtään ihmettele jos kuskit kiertävät tuon talon kaukaa niin kiero pers aukinen kusetteja on tuo isäntä.

    • Mie vaan

      Onko kukaan kyseisestä työnantajan kanssa taisteluita vienyt eteenpäin? Ne vois auttaa seuraavaa sen verran että kyseiselle paskiaiselle ei tarttis mennä töihin!

    • saksanseisojavoimaa

      on miehillä suuret luulot.Kuljetusalan palkat ovat nyt jo karanneet käsistä ja valitettavasti mikään ei riitä. lisää pitäisi saada.vaikka suurin osa ei pysty maksamaan edes tämän hetkistä tasoa.

      täällä taas itkette ,kukin yrittää maksaa resurssiensa mukaan ,eikä kenellekkään ole pakko mennä töihin.

      • mörkö/marko

        no sähän voit ajaa ite sillä kympin tunnilla.... jos hintoja poljetaan et saadaan vaan ajaa niin en ihmettele yhtään...et ei ole varaa maksaa tessin palkkaa... vanhempaa isäntää lainaten jos ei ole vara maksaa liksaa niin onko siin autoilussa mitään järkeä....


        ja jos tähän juupajärvee lisätään niin on kusettaja parhaimmasta päästä...autot täysin pommeja en ole tähän päivään mennessä paskemmalla autolla ajanu..... juupan remontit ja huollot on uus maalipäälle telalla ja menoks jos pysyy kasassa.. on saanu asiakkailtakin porttikieltoja työmaille sen takia et kalusto ei kestä..

        palkaus on 12e tunti kortilla jos saa hyvin puhuttua tai 10e pimeenä... ja palkka
        juoksee vaan tehdyistä tunneista..palkka maksetaan toisen henkilön(toiminimem) kautta....


    • Toimikaa mars

      Saksanseisojavoimaa voikin mennä juupajärvelle töihin ja viiden euron läpituntiliksa on sopiva palkka tuollaiselle idiootille.

    • kapellikyytiä

      Autoilijat on polkenu omat hintansa ja syy on kuskien?Sitte elvistellään
      työvoimapulasta.Olin joskus kusettajalla töissä vähän aikaa.Töitä on
      tessin mukaan maksavilla ja muuten asiallisilla työnantajilla.
      Mee saksanseisojavoimaa itse ajamaan kusettajalla kun niitä niin ko
      vasti ymmärrät.

    • paskaa 6 kkta

      itse olin kuljetus liikkeellä stop go töissä jätti palkkoja maksati eli saatavia yli 20 tuhatta euroa! 2010 vuodelta... ja nykyinen nimi snow express... kyseisellä firmalla myös akt palkkaturva hakemuksia palkkojen takia. eli stop go on myös sgt corporation ja myös snow express.. sama omistaja... kiertäkää liikkeet kaukaa !! ei missään nimessä sinne töihi

      • paskaa 6kk kautta

        siis stc corporation


      • paskaa 6kkta
        paskaa 6kk kautta kirjoitti:

        siis stc corporation

        vittu stg corporation


      • ju88i

        ite kerkesin olla 6 viikkoa töossä ja palkkaa sain 600e.nyt jo toista viikkoa odottanut lopputiliä mutta ei näy!!!!!!!! siis snowexpressiltä


      • PalkatSaamatta

        Job4all oy kuuluu saman omistajan rinkiin. Kiertäkää kaukaa!


    • liittoon

      M.Juupajärvi hakee taas vaihteeksi kuskeja Kuljetus Petri Juupajärvi nimellä.Pulju toimii myös nimellä Areata&Trading oy kaikilla kolmella sama omistaja ei tajua tuokaan kaveri lopettaa hyvän sään aikana.Suosittelen kaikkia kiertämään kaukaa kyseiset firmat tai jos menette sinne töihin liittykää sitä ennen AKT.n koska noissa puljuissa omistaja ei ymmärrä mitä työehtosopimuksen mukainen palkka tarkoittaa.

    • vittuuntunut666

      kuljetus liike snow espress sama omistaja kuin stg corporation ja stop go kusetus firma terveisin entinen työntekijä palkkaturvassa yli 17 tuhatta euroa saatavia tästä talosta!

      • Nasse-Neiti

        Olin M.Juupajärvellä töissä, ryypäsin 3viikoa ja tuli lopputili, TÖRKEETÄ.


    • SeliSelityskö

      Miksi yritys ei kykene korottamaan liksoja ?

    • Älykäs-Rahtari

      Onko koko M Juupajärveä enää olemassa? Ei oo Ivecon romuja näkyny enää missään...?

      • Warmaa_Tietoo

        M Juupajärvi rahtaa nykyään Pietari Moskova suunalla.


    • Anonyymi

      ENTÄS NYKYISIN?

      • Anonyymi

        Juupajärvellä tienaa tosihyvin km-palkalla, kannattaa pyrkiä firmaan.


    • Anonyymi

      Hyvä firma ja hyvin maksaa.

    • Anonyymi

      Millä nimellä nykyään toimivat?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe