Tilanne:
- noin 30kg
- kohta 4.v seropi - ensisynnyttäjä.
- 63 tiineyspäivä meneillään.
- tissit kuin lehmän utareet
Tähän asti kaikki mennyt ok. Viimeyönä koira alkoi kaivaa "poteroa" sängyn alle ja "linnoittautui" sinne. Välillä käy pihalla tarpeilla, ja eilen lopetti syömisen, tänään kuitenkin syönyt jonkin verran.
Tänään koira on läähättänyt kokoajan, tiheä hengitys, kun olisi lenkillä ollut juoksemassa..
Kun ei ole koskaan ollut koiralle "kätilön" hommissa ( ei miullekkaan), eikä muutenkaan tiedä mikä on "normaalia" ja milloin on syytä huolestua.
Tuo jatkuva läähätys hieman häiritsee, ja lisäksi koira juo paljon..
Olisko kokemuksia ??
Koira tiineenä, viimeisillään. Milloin syytä huolestua ?
Isäntä - "kätilö"
1
578
Vastaukset
- ............
Noh, synnytystähän tuo enteilee. Että kyllä pian pitäisi jotakin tapahtuakin. Nyt kyllä kannattaisi hankkia kokenutta apua, tai ainakin kilauttaa sinne lääkärille. En tiedä, miten kauan koiran synnytys kestää yleensä, omani kun oli kovin syöksysynnyttäjä, joten homma oli parissa tunnissa ensioireista ohitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197