Hei. Olisin kysynyt tälläistä kun asun VVO:n vuokratalossa ja lattiassa on tollaisia kohtia, joista muovimatto (luultavasti) on lähtenyt irti. Toisessa vähemmän ja toisesta enemmän. Miettisin, että meneekö lattian korjaus mun vai vuokran antajan piikkiin? Ja toinen kysymys on sellainen, että täytyykö koko huoneen muovimatto vaihtaa vai voikohan sen paikata noista kohdista, joista on lähtenyt irti. Säröjen koot. 43x5cm 25x7cm 41x31cm. Eli kolme kohtaa. Talo rakennettu 70 luvulla.
Lattimatto
5
140
Vastaukset
- Tehdään pois vaan
Riippuu siitä kuika kauan olet asunut siinä, eli onko lattiamatosta lähtenyt palat sun aikana -> sun otimiesi johdosta, vai aikaisemmin.
Näkemättä asiaa ehdottaisin kuitenkin että kannattaa vaihtaa koko huoneen matto, ammattilainen mattomies/maalari ottaa seinälistat irti, repii vanhan maton pois, leikkaa uuden maton kokoonsa, levittää liiman, asettelee maton paikoilleen ja napsii listat kiinni vähintään yhdessä työpäivässä - lattia_Tiedustelija
Olen asunnut tässä vuodesta 96. Ja tämä vaiva on ollut about vuoden ikäinen
- trrrrrrrrrggxc
Taitaa olla matto vaihtoiässä.
Yhteys VVO:hon ja tingi sieltä remontti tai ainakin se matto ja asenna se itse. 5-vuotis remppaan saat uuden maton ainakin.
Mitä olet muuten teettänyt 10-rempoissa asuntoosi?
Myöskin VVO:lla, ja ekaa 5v remppaa suunnittelen...- Vuokralla
Vuokran antajan piikkiin jollet ole itse vahingoittanut lattiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070