Mietin sellaista asiaa, että saako merkinnän käydystä direktiivipäivästä vaikka on käymässä samaa aihetta kaksi kertaa?
Onko tietoa tai kokemusta ko. asiasta?
Direktiivikoulutuspäivät
6
241
Vastaukset
- bv
Voit käydä vaikka saman kurssin 5 kertaa ja täyttää asetuksen
- jepsulis
Niin kunhan käyt ennakoivan/ taloudellisen kurssin se on pakollinen!
- kantokuski
kertokaa ny mulle mitkä on sanktiot jos ei käy mitään näistä kursseista.saako sitte ajaa työksensä kuorma-autoo ollenkaan ja kuka valvoo onko kurssit käyty.yhtä kaikki on tää aivan helvetin naurettavaa touhua...
- Kohta ex-julli
kantokuski kirjoitti:
kertokaa ny mulle mitkä on sanktiot jos ei käy mitään näistä kursseista.saako sitte ajaa työksensä kuorma-autoo ollenkaan ja kuka valvoo onko kurssit käyty.yhtä kaikki on tää aivan helvetin naurettavaa touhua...
Kuule ei tuu sanktioita, kukaan ei valvo ja ketään ei kiinnosta. Itse en käy todellakaan yhtään kurssia kun pomo ei niitä todellakaan maksa ja sitä ei kiinnosta. Poliisia ei kiinnosta valvonta. Tuolla ajellaan ilman liikennelupia, kuormat mitä sattuu, nukuttu joskus (edellisviikolla), katsasteltu joskus (3v sitten) jne. Polakit ja ryssänkilpiset puskee meneen telit maassa ympäri Suomea. Mahtavaa. Kiitos kokoomus ja ek!!!!
- saksanseisojavoimaa
Kohta ex-julli kirjoitti:
Kuule ei tuu sanktioita, kukaan ei valvo ja ketään ei kiinnosta. Itse en käy todellakaan yhtään kurssia kun pomo ei niitä todellakaan maksa ja sitä ei kiinnosta. Poliisia ei kiinnosta valvonta. Tuolla ajellaan ilman liikennelupia, kuormat mitä sattuu, nukuttu joskus (edellisviikolla), katsasteltu joskus (3v sitten) jne. Polakit ja ryssänkilpiset puskee meneen telit maassa ympäri Suomea. Mahtavaa. Kiitos kokoomus ja ek!!!!
Täysin turhaa koko direktiivi koulutus.Kaikkien pitäis jättää kouluttamati ,ni katsotaan kuka ne kuormat vie.Kaikkia pidä niellä mitä tuolta Eu,sta tulee.Itse en aio kouluttaa yhtään kuskia.
- Kuljetuspatruuna
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
Täysin turhaa koko direktiivi koulutus.Kaikkien pitäis jättää kouluttamati ,ni katsotaan kuka ne kuormat vie.Kaikkia pidä niellä mitä tuolta Eu,sta tulee.Itse en aio kouluttaa yhtään kuskia.
Näin! Juuri näin! Kerrankin joku puhuu järkeä. En minäkään todellakaan aio maksaa haisuleille mitään tuhansien eurujen kursseja jossa jullikat istuu kulmakapakissa!!!! EI VETELE EI!! Sitten naama kuskinvirneessä mainostellaan että kuulutaan ATK:hon ja on käyty kaikki kurssit. Otan kuskit vennään maalta, siellä on mistä ottaa eikä maksa maltaita. Eikä ne pojat kysele kurssien perään ja itke ventoista. Ehkä neljännen venttapäivän jälkeen voi sergei soittaa että koskas se kuorma tulee? Minä maksan siitä kun auto liikkuu. Eli, ykskin duunarihamppi joka mulla töissä on ja käy noita kursseja niin--->fudut ja sillä sekunnilla!!!!!! NÄIN TOIMIN MINÄ!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837