Miten mies hyväksyy entisen liiton lapset? Minun pitäisi hyväksyä ja palvoa hänen lapsiaan, mutta hän ei anna mitään arvoa mun lapsille. Jos kiellän meidän yhteistä, huudatan kuulemma sitä... Minä maksan vuokran ja ruuat. Hän omat elatusmaksunsa ja sähkön, todella tasapuolista. Ainut mikä sujunut kunnolla tähän asti on seksi, ja sekin nyt viimeaikoina jäänyt. Jotain piristystä arkeen...
Suututtaa
13
302
Vastaukset
- Segsolokin Neuvo
Hanki somali-rakastaja?
Niin se maailma pelastuu!- MÄ Vain
En koskis ees pitkällä tikulla vieraaseen...
- wilma60
Etkö sinä jo seurustelun aikana nähnyt sitä miten mies hyväksyy entiset lapsesi? Toivottavasti et rynnännyt suin päin asumaan miehen kanssa vaan katsoit tilannetta pitempään. Jos näyttää että mies ei lapsia hyväksy niin silloin suhde loppuu. Kyllä meidän äitien on pidettävä huolta siitä että lapset saavat hyvää ja tasapuolista kohtelua myös uusperheessä ja myös siltä perheeseen tulleeseen toiselta aikuiselta.
- MÄ Vain
Hän oli ihana lapsilleni alkuaikoina, n.reilu vuosi yhteenmuuton jälkeen alkoi pikku hiljaa olemaan sanallisesti ilkeä lapsilleni. Ikinä ei ole huutanut eikä lyönyt, pahoilla sanoillaan vaan loukkaa lapsiani. Asettaa ihan hulluja rajoja esim. keittiössä oloajat...en ymmärrä. Asuimme aluksi tai siis seurustelimme reilu puoli vuotta ennen yhteen muuttoa.
- eipä ihme
Tyypillistä! Heti kun mies ei hyväksy naisen lapsia, on se hirvettä ja hävytöntä, mutta naiseno n oikeus hylkiä miehen lapsia, ja se on muka normaalia!!! Siitäs sait..
- MÄ Vain
En ole sanallakaan väittänyt että olisin ilkeä hänen lapsille. minulle hänen lapset ovat myös arvokkaita, ei se lasten vika ole jos aikuisilla ei homma pelitä. ELI SIINÄ SULLE!!!!
- lissu on ääliö
älä sinä lissu puutu asioihin, mistä et mitään ymmärrä..............
- uusp
älä välitä muutamista kommenteista. Kyllä miehesi näyttää muuttuneen. Samoni mulla. Alussa oli oikein killtti lapsilleni tms. nyt äänensävy on semmosta luokkaa...että... semmone ilkeä äänensävy..kun niille puhuu. Kannattee miettiä jatkoa miehen kanssa. muist alapsesi ovat tärkeimpiä sulle. Niinkuin mulle..seuraan tilannetta ja sitten jos äänen sävy ei muutu, nii lomppaan pihalle sen. Mäkään en puhu ilkeällä sävylllä hänen lapsilleen, niin ei hänkään saa puhua ilkeesti mun.näin se menee. Kylä sen huomaa nopeaan, mitä mieltä toinen on toisen lapsista.
- mene hoitoon pian
Heh.. saitko aiheen mediasta? Siinä käsiteltiin aihetta, niin päätit sitten kuvtella itsellesi saman tilanteen?? Heh.. hauskaaa..
- ääliö lissu
Paraski sanoja, sulla on niitä mielikuvitus juttuja täällä pilvinpimein lissu.
Otappas lääkkeesi ja mene uusimaan reseptisi, ei noi lääkkeesi enää tehoa. - Lissulle lääkitys
Monesko persoonallisuus sulla on nyt menossa? Milloin oot naapuri, eläkeläinen, onnellinen....lukemattomia keksittyjä tarinoita sinulta....HeH...ei ollenkaan hauskaa....
- MÄ Vain
on se jännä juttu että ei tääl suomenmaassa voi enään mistään saada asiallisia vastauksia kysymyksiin. Oikeasti tilanteeni on hankala. Ja ei tosiaankaan mistään mediasta!!! Ihan arkipäivää....onneks lapset nukkuu öisin kun äippä paiskii töitä, ettei kotona tuu mitään kovenpaa riitaa.
- zwqå
Kuulostaa tutulta. Rakastan miestäni, mutta hänen käytös on muuttunut lapsiani kohtaan avioiduttuamme. On ikävä kun joutuu muistuttamaan aikuista asiallisestä kielenäytöstä. Seukka-aikana esitti niin huomaavaista ja fiksua aikuista. Lapsetkin olivat mielissään. Ja hän kyllä tiesi ottaessaan saavansa koko paketin. Lapseni tekevät ikäkautensa mukaan kotitöitä ja ovat suhteellisen hyväkäytöksisiä, rajat ovat olemassa. Toisin on puolisoni aikuinen lapsi, joka loisii meillä, mutta kun se on se yksi ja ainoa ja minulla on viisi niin sen vuoksi häntä ei saa arvostella. Pitää vain vaienten palvella ja odottaa, että lapsi (yli 20v) häipyisi joskus omilleen. Eihän häntä voi kotoa poiskaan ajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060