Moi, oon 13-v tyttö Etelä-Suomesta!Etsin tiibetinspanielin pentua, ja narttu olis kiikarissa..Haluaisin, et laittaisitte jonkun kennelin nimen, missä jalostetaan tipsuja millä on paksu turkki ja ei oo geenin kantaja.Nimikin olis kiva, jos keksisitte, ihan mikä vaan, mut ei niitä perusnimiä, ne on tylsiä, mut nimen pitäs olla helppo, et koiraa on helpompi kouluttaa ja kutsua sillä nimellä, esim: jos koiran nimi on: Nita-Rose-Nala-Minttu-Fifi-Pulla ni eihän tollanimellä voi sanoa:
Nita-Rose-Nala-Minttu-Fifi-Pulla istu!Se koira ei ymmärtäis sitä, ja siks toivotaankin, et nimi on mahd, lyhyt ja söpö ja ehdottomasti TYTTÖKOIRAN nimi :D
LUKEKAA TÄÄ!!!
2
173
Vastaukset
- täytyy itse etsiä
Hups.
Kyllä rekisteröidyn koiran nimi on yleisesti ottaen aika pitkä ja vaikea lausua koulutuksesssa, siksi koiralle just annetaan sellainen lyhyt nimi mitä sitten käytetään jokapäiväisessä elämässä. Vähä niinkuin ihmisillä ESIM: Anna-Liisa olis Ansku ja Markku esim. Make.
Ja sen oman kutsumanimen saa ihan itse keksiä mikä parhaiten sopii just sille omalle koiralle, mutta se pitää sitten pysyä samana että koira tuntee sen nimekseen.
Kyllä sinun täytyy äitisi kanssa googlettamalla etsiä niitä kasvattajia ja soitella niitä sitten läpi ja kysellä onko pentuja tulossa yms. - etsii itse
Tässä on tuore listaus vapaana olevista pennuista..
http://www.tiibetinspanielit.fi/cms/fi/pentuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603004
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541769Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461734Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571570- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301376The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761200- 1581072
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025