Toinen kissoistani pitää kovaa meteliä aika hiekkalaatikolla käydessään, toinen ei. Olen kuullut, että joillakin kissoilla on tapana ilmoittaa.
Soitin kuitenkin eläinlääkäriasemalle, epäilin kovaa vatsaa. En ottanut tuhteja parafiinikonsteja käyttöön. Sieltä suositeltiin myös lohiöljyä. Ostin sitä pullon. Annostusohjeet ovat oudot: kissoille, koirille ja hevosille sama määrä!
½ teelusikallista on maksimimäärä, sekin aloitetaan vähitellen. En ole vielä 5 kg hevosta nähnyt, vaikka olen maalaistalosta kotoisin.
lohiöljy
kokoero
1
130
Vastaukset
- tulppa jos on
Suolen toimintaan ei lohiöljy kyllä ole oikea keino, vaan se parafiiniöljy. Jos tukosta ei saa tulemaan silläkään ulos, on sitten seuraava peräruiske ja jos ei vieläkään niin sitten leikkaus.
Lohiöljy on tarkoitettu ihon ja karvan ongelmiin, siis yleensä omega-3 puutoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976