Minua ahdistaa asua asunnossa missä asun nyt ,syynä naapurit.Näetkö minulle muuttoa toiseen asuntoon jos näet niin millaiseen ja onko se asuin paikkakunnallani vai muualla ja koska suuurinpiirtein.
Rosa Rose
4
52
Vastaukset
- RosaRose
Seuraavana vuonna enemmänkin pääset vasta muuttamaan... kylmä ilma tuntuisi sillon olevan.. Sinulle neuvoksi, että katso kaikki paperit tarkasti ja harkitse liikkeitäsi tuon asunto-jutun kanssa. Uuden asunnon näöstä en uskalla sanoa mitään, mutta sijainti tuntuisi olevan suht lähellä, eli olisi melko varmasti samalla paikkakunnalla.
Korvatulpat, talonmiehelle/talonyhtiölle ja tarvittaessa poliisille valitus aina, kun mahdollista voisivat auttaa, riippuu vähän millälailla he häiritsevät sinua.
Voimia, pääset sieltä kyllä pois! :) - nainen kohta 51v
Kiitos vastauksesta,Valitettvasti en voi nyt ,valittaa kellekkään muulle kuin poliisille.Asun omassa asunnossa.Koetan kyllä jo vähintään jouluksi päästä pois,mielukkaammin sitä ennen.Joudun tekemään kämppääni varastoon pientä remppaa ja sit menee multa kämppä myyntiin .Naapuri on käynyt kämpässäni mun poissa ollessa,mut nyt ei pääse ainakaan sieltä mistä kulki..Mulla tunne et sillä aivain minun asuntoon .Mua tarkkaillaan joka hetki kun olen kotona ,ja jos lähden jonnekkin , niin sekin rekiteröidään. ja sekin ketä mulla käy.
- ensin lukot vaihtoon
Vaihdata ulko-oven/ovien lukot ens alkuun. Onpahan seuraavallekin asukkaalle parempi alku, kun ei naapurit kuljeksi tutkimassa.
- nainen kohta 51v
Sitä olen harkkinnut,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784