Onnistuin tässä eräänä päivänä tönäisemään pöydällä olevaa laavalamppuani. Lamppu ei ollut päällä. Se heilahti vähän, mutta ei kaatunut. Laavalampun yläosassa oleva laavaklöntti kuitenkin lähti tippumaan ja nyt se on sen alaosan klöntin päällä.
Kysymys kuuluu, menikö laavalamppuni lopullisesti rikki, tai voiko sitä mitenkään korjata? En ole uskaltanut laittaa laavalamppua päälle enää, koska en tiedä mitä sitten tapahtuisi. Apua, auttakaa!
Laavalamppu rikki?
7
3897
Vastaukset
- laaviksen omistaja
Hei haloo. Joskus "laavaa" jää klöntti sinne ylös kun se jähtyy niin viileäksi että se ei ole juoksevaa, se että se tulee alas kuuluu asiaan. Ei muutakuin lamppu päälle vaa.
- 13 vee :D
no tottakai sitä voi käyttää se laava nousee sinne ylös sitte kun se laava kuumenee uudelleen.......... itekki kaadoin mun laavalampun tänä aamuna ku oli kiire kouluun ja se särkyi.....voiko sitä vestettä korvata normaalilla vedellä??!! :D
- 12 wee :D xD
Mulla on laavalamppu ja se on "rikki" ensin se lämpenee ihan normaalisti, siten hetkten päästä se toimii hyvin, mutta sitten se kaikki "laava" jää sinne ylös eikä laskeudu alas muuten kuin sillon kun sen laittaa pois päältä. Mitä pitäisi tehdä? Ja onko se rikki voiko sille tehdä enää mitään?
- Käpyläläinen
Sinulla on lampussa turhan lämpimästi palava poltin. Kokeile asentaa sinne poltin mikä on wattiluvultaan pienempi.
- Läppääijä
Mul kävi sama heh
- Anonyymi
Mulla meni laavalamppu rikki niin että se ei liiku eikä reagoi mitenkään. Auttakaa!
- Anonyymi
Mulla nyt laavalamppu siellä.
T: AitoBlueteam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741