Laavalamppu rikki?

dfghyt

Onnistuin tässä eräänä päivänä tönäisemään pöydällä olevaa laavalamppuani. Lamppu ei ollut päällä. Se heilahti vähän, mutta ei kaatunut. Laavalampun yläosassa oleva laavaklöntti kuitenkin lähti tippumaan ja nyt se on sen alaosan klöntin päällä.
Kysymys kuuluu, menikö laavalamppuni lopullisesti rikki, tai voiko sitä mitenkään korjata? En ole uskaltanut laittaa laavalamppua päälle enää, koska en tiedä mitä sitten tapahtuisi. Apua, auttakaa!

7

3897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laaviksen omistaja

Hei haloo. Joskus "laavaa" jää klöntti sinne ylös kun se jähtyy niin viileäksi että se ei ole juoksevaa, se että se tulee alas kuuluu asiaan. Ei muutakuin lamppu päälle vaa.

• 13 vee :D

no tottakai sitä voi käyttää se laava nousee sinne ylös sitte kun se laava kuumenee uudelleen.......... itekki kaadoin mun laavalampun tänä aamuna ku oli kiire kouluun ja se särkyi.....voiko sitä vestettä korvata normaalilla vedellä??!! :D

• 12 wee :D xD

Mulla on laavalamppu ja se on "rikki" ensin se lämpenee ihan normaalisti, siten hetkten päästä se toimii hyvin, mutta sitten se kaikki "laava" jää sinne ylös eikä laskeudu alas muuten kuin sillon kun sen laittaa pois päältä. Mitä pitäisi tehdä? Ja onko se rikki voiko sille tehdä enää mitään?

• Käpyläläinen

Sinulla on lampussa turhan lämpimästi palava poltin. Kokeile asentaa sinne poltin mikä on wattiluvultaan pienempi.

• Läppääijä

Mul kävi sama heh

• Anonyymi

Mulla meni laavalamppu rikki niin että se ei liiku eikä reagoi mitenkään. Auttakaa!

• Anonyymi

Mulla nyt laavalamppu siellä.

T: AitoBlueteam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe