Aptus show helsinki 21-22.5

linde14

Moi oon varmaan tulos kattoon tonne mun kaverin kans ja sellast haluisin kysyy et miten ne liput hankitaan? Pitääkö varata vai voiko ostaa ovelta? Saako tonne ylipäätään mennä katsojaksi, vaikka ei tunne ketään, joka osallistuisi? Kiitos vastauksista!

9

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa tiedossa

      Saa sinne mennä yleisöksi ja katselemaan koiria yms. sieltä voi myös ostaa kaikenlaisia koiratarviikeita, ruokaa yms . omalla koiralle jos haluaa.
      Lippuja myydään ovella.
      Siellä näyttelyn nettisivuilla on varmaan mainittu hintakin, mitä yleisöltä maksaa.....
      Varmaan teille tulee mielenkiintoinen päivä katsella kaikenlaisia koiria ;))

    • Tyytymätön

      Porttialueen vahtien käytös ei ole asiallista. Vaimoni halusi kävellä koiran kanssa näyttelyalueelle pienen matkaa, joten jätin hänet kyydistä ja menin auton kanssa pysäköintialueelle. Alueelle ei päässyt ilman koiran omistajaa (joksi minutkin oli ilmoitettu), ja tulkintana oli, että pitää olla lähetetyt paperit mukana. Ok, mikä siinä, soitin vaimon paikalle ja pääsin sisään. Mutta siinä välissä sain kuulla vanhemmalta "herrasmieheltä" portilla kysymyksiä siitä, "etkös sä jo yrittänyt aikaisemminkin" ja puhetta "verukkeista" ja syytöksiä yrityksestä saada parkkipaikka aiheetta. Törkeää, loukkaavaa, herjaavaa ja asiatonta käytöstä. Asiakaspalvelu on vaikea laji, mutta yleensä tällaisissa tehtävissä edellytetään edes peruskäytöstapoja, joihin ei maksaneen asiakkaan valehtelijaksi syyttäminen missään nimessä kuulu!

      En voi sanoa, että Helsingin Seudun Kennelpiirin toiminta kovin suuresti vakuuttaa, ainakin koulutusta selvästi kaivataan. Itse näyttely toimi sujuvasti, siinä ei ollut mitään valittamista, mutta huono maku jäi suuhun. Emme varmasti tule toiste näitten tahojen järjestämään tai sponsoroimaan näyttelyyn!

      • voi sinnuu

        Pääsyliput:
        Aikuiset 6 euroa
        Alle 16-vuotiaat lapset ilmaiseksi
        Luettelo kuuluu ensimmäisen koiran ilmoittautumismaksuun (poislukien veteraanit). Näyttelyyn ilmoitetun koiran kanssa pääsee yksi henkilö ilmaiseksi sisään. Näyttelyssä ei ole pysäköintimaksua, pysäköintitilaa on rajoitetusti.

        Näyttelyalueelle ei voi tuoda näyttelyyn osallistumattomia koiria.

        Näyttelyn järjestävät * The show is organised by
        Borderterrierikerho ry * The Finnish Border Terrier Club
        Helsingin kennelkerho ry
        Suomen Irlanninsusikoirat ry * The Irish Wolfhound Club In Finland
        Suomen snautserkerho ry * The Finnish Standard Schnauzer Club
        Helsingin Seudun kennelpiiri ry * The Helsinki Kennel Club


      • Niin?
        voi sinnuu kirjoitti:

        Pääsyliput:
        Aikuiset 6 euroa
        Alle 16-vuotiaat lapset ilmaiseksi
        Luettelo kuuluu ensimmäisen koiran ilmoittautumismaksuun (poislukien veteraanit). Näyttelyyn ilmoitetun koiran kanssa pääsee yksi henkilö ilmaiseksi sisään. Näyttelyssä ei ole pysäköintimaksua, pysäköintitilaa on rajoitetusti.

        Näyttelyalueelle ei voi tuoda näyttelyyn osallistumattomia koiria.

        Näyttelyn järjestävät * The show is organised by
        Borderterrierikerho ry * The Finnish Border Terrier Club
        Helsingin kennelkerho ry
        Suomen Irlanninsusikoirat ry * The Irish Wolfhound Club In Finland
        Suomen snautserkerho ry * The Finnish Standard Schnauzer Club
        Helsingin Seudun kennelpiiri ry * The Helsinki Kennel Club

        Miten tuo liittyy asiaan? Kyse oli pysäköintialueelle saapumisesta, ylimääräiset maksut olivat myöhemmin alueella. Ja ennenkaikkea kyse oli käytöksestä, jollaista ei oikeassa asiakaspalvelutapahtumassa hyväksytä. Ehkä vapaaehtoistoiminnassa on toisin, mutta ei pitäisi olla. Silti, en ymmärrä tätä "voi sinnuu" -kirjoituksen logiikkaa?


    • nuuka eli pihi

      Kannattaako tuosta nyt helvetinmoista haloota nostaa, johan olette päässeet ilmaiseksi sisälle, vaikka normaalisti yksi pääsee koiran ilmoitetun koiran kanssa;).
      Se kyllä kuulostaa oudolta, että omistajan muka pitäisi koiransa viedä näyttelyyn - ainakin meidän koira on kulkenut kasvattajansa ja meidän perhetuttujenkin kanssa näyttelyissä, kun emme itse ole päässeet työesteiden takia viemään itse koiraamme.
      Pääasia, että koiran rok.tod ja paperit on kunnossa ja mukana , aivan sama kuka sen kanssa käy näyttelyissä.
      Jospa se olikin niin, että yritit päästä maksamatta sisälle, selittämällä, että sun koira ja vaimo menee jo siellä edellä.
      Siis vain yksi ilmaiseksi koiran kanssa, vaikka omistajia olis viisi tai viiskymmentä!!!

    • juuri noin

      Samaa mieltä

    • <<<

      VOIKO SINNE MENNÄ VIELÄ TÄNÄÄ....OLIN SILLOIN JO 2005 KUN SE OLI TUOMARINKARTANOSSA

    • Hieno Ilma tänäänkin

      Kyllä sinne voi vielä tänäänkin mennä. Ja nythän on hieno ilma! Sinne vaan, mars mars.

    • <<<

      täytyy mennä kesällä jos tulee tuomarinkartanoon < olisi ihanaa omistaa useita eri rotuisia koiria

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe