NYT KAIKKI MIETTTIII JA VASTAAA SITTE TÄHÄN!!!!11

cookie monster

Elikkäs tää ongelma on se että mun pikkuveli 3v,pikkuveli 6v,pikkusisko 9v,naapuri 10v ja naapuri 11v...Ne kaikki penikat riehuu tuol ja mulla seisoo jo SILMÄT päässä ku hermot menee nuitten pentujen kans ja mul on kaikki ideat lopussa miten saisin nuitten olemaan hiljempaa pienellä vaivalla??!

Eli kertokaa nyt kaikki miten saan ison penikkalauman pitämään hetken turvat kiinni ja perseen paikoillaa?

Kiitos vastauksista jo näin etukäteen.

Hyvää illan jatkoa kaikille! :D

[x]kaikkia kinosti
[x]syvällistä

18

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moikkamoimoi

      Jospa teippaist niiden suut? =D

    • Ärde

      Lapset leikkii, anna leikkiä

    • ehotus

      tuttu tunne juu .. mäkin oon yrittäny kaikkea eikä sille oikeen voi mitään.. Osta niille vaikka jotain herkkua ja laita kattomaan jotai elokuvaa ..

    • odota muutama vuosi ja niistä tulee yhtä synkkiä teinejä kuin sinä

    • Mene ja huuda heille, että vittu nyt hiljempaa!

      Ei se sen vaikeampaa ole.

    • käyttäkää järkee

      Hei! Tiiän mikä auttaa:OSTA KORVATULPAT!!!!!!!

    • Hmm...

      Näytä niille nuorimmille Pokemon-jaksoja ja vanhemmille lapsille näytät mikä on Runescape.

    • da sportz
    • xDDDDDDDDD;))))

      Toi oli kyl nii paras toi et "Näytä niille nuoremmille Pocemon-jaksoja ja vanhemmille lapsile näytät mikä on Runescape." xDDDDDDDDDDD vitsi ku repesin!!!!!!!!!!

    • lapset..

      kerro niille joku uus leikki, piilosta esim..? siin pitää olla hiljaa :D Itse mun naapurin kakarat on semmosia 4-11 vuotiaita

    • JUST.

      Anna lasten olla lapsia ja mitäs hommasit lapsia jos et jaksa niitä...

    • just.

      NYT KAIKKI MIETTTIII JA VASTAAA SITTE TÄHÄN!!!!11

    • mwahahahahahah

      Tee niinku mä tein kerrran ku pihapiirin kakarat ärsytti:

      Pukeudu mustaan/muuten vaa hullun näköseks, mee seisoo niiden lähelle, tuijota kunnes ne reagoi, päästä mielipuolinen nauru. Ei oo sen jälkee kukaa metelöiny mun mennes oh. Varsinki ku otin tavaks rupee mumisee ittekseni ku meen niiden ohi.

      Toimii kylläkin vaan sisätiloissa. Naapurirauha saattaa kärsiä jos tiukkapiposet vanhemmat.

    • KasvatuspsykologiErj

      Tulin tänne nuorten "palstalle" hieman tutkimaan, ja sain kyllä taas järkyttyä millaista kielenkäyttöä on, miten lapset neuvovat toisia lapsia jne jne... Pienten lasten on tärkeä kehittää motorisia kykyjään juoksemalla ja liikkumalla, kunhan se tarjotaan turvallisissa oloissa. Ehkä Sinun pitäisi mennä yhdessä leikkimään lasten kanssa, jotta saisit heihin paremman yhteyden? Tasainen, tukeva sisarussuhde on tärkeä jokaisessa perheessä, ja sen puuttuminen saattaa aiheuttaa vakavia emotionaalisia lukkoja aikuisiässä

      Terveisin Erja, kasvatuspsykologi

    • t

      Laita ne istumaan telkun eteen ja osta niille jätskiä/karkkia, se saa ne hiljenemään. ;)

    • gbbtgf

      Pidä hiljasuus kisoja

    • OLEN..........

      palstahörhöTuuli.26.8.2012 18:230 SULJE
      myönnän kirjoittaneeni kaikki viestit S 24 palstoilla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe