Bemarin dieseli omegassa?

cadillac catera

Siis onko kyseinen motti myös bemarilla käytössä? Jos on niin missä mallissa? Vois ruveta kattomaan pellin alle laadukkaampaa bajerilaisen suoraa kutosta ketjulla. Siihen loppuis jakopää ja venttiilinvarsien yms. ongelmat

1

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BMWsti

Vanhempi Omegan moottori pääpiirteissään sama kuin 525td mallissa, sekä e34 että e39 korissa. Moottorista on muutama päivitetty versio, sekä Opelilla, etää BMW:llä. Opelin moottori on tehokkaampi kuin BMW:n td, mutta taas BMW:n tds versio on tehokkaampi.

Viimeisissä Omegoissa on sama 24 venttiilinen common rail diesel kuin BMW:n 525d mallissa, Nämä Omegat vaikuttaisivat olevan aika harvinaisia, mallimerkintä taitaa olla 2,5DTI.

En tunne diese tekniikkaa niin hyvin että voisin vannoa, mutta Omega voisi olla oikein mukava BMW:n isommalla samaan lohkoon tehdyllä 530d moottorilla, fyysisesti se sinne kävisikin helposti, mutta saako sen koskaan toimimaan Omegassa.

Omegan 4 syl. dieselit eivät ole BMW:n moottoreita.

BMW:n m57 moottori on pitkän kehityksen tulos, mutta lähtökohta on BMW:n pikku bensakutonen m20 1970 luvulta, monet mitat ja ulottuvuudet ovat samoja vieläkin, eli tuommoisen BMW:n bensa kutosen asentaminen Omegaan ei liene järjettömän vaikeaa, koneen korvat, vaihteisto yms. voisivat käydä aika suoraan 2,5 dieseleistä.

Sähköt sitten tietysti erikseen, varsinkin viimeisissä Omegoissa, joissa on jo väylyjärjestelmät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe