Wow hankkimisen arvoinen tytölle?

Ex_TrackMania

oon 14v tyttö ja haluisin alkaa pelaan wowia, latasin ton 10pv trialin ja ai helvetti ku on koukuttava peli! en kyl ymmärrä siitä paskanvertaa mut waaau... ennenkin oon kokeillu "poikien pelejä" ja luokkalaiset pojat yrittää saada mua pelaan codia tai minecraftia mutten oo suostunu. (itseltäni löytyy langaton wowi headsetti, ja aikani vietän koneella skypessä POIKIEN kanssa, en siis ole "normaali" tyttö joka viettää aikansa kaupungilla jätkien kanssa riehuen"

Suositteletteko tytöille? =D

115

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huspa

      No mikäpä siinä. Kyllä itekkin tiedän muutamia tyttöjä jotka pelaa. Ihan suomalaisiakin. Loppujenlopuks ei ole monta pelin sisäistä isoa 'kiltaa' jossa ei olisi tyttöjä pelaamassa.
      Eipä sillä sukupuolella mitään väliä, jos tykkää nii tykkää. Up to you.

      Tästä tyttöjen pelaamisesta tehään kyll aika turhan iso numero.

    • Ex_TrackMania

      mut sopiiko ko. peli tytölle joka ei aiemmin ole pelannut...

      • fdffdlfdlfdl

        Ihan samalla tavalla kun pojallekin joka ei ole aiemmin pelannut.


    • SkillCapped

      Sopii, wow on nykyää todella casual player ystävällinen tiiän montaki tyttöö ketkä aloittivat wowin vastikään ja vaikka he eivät ole parhaita pelaajia heillä on kuitenki hauskaa tai niin väittävät :D Ei sitä tajua ite jos on huono ainakaan aluks ja mulla oli paljon kivempaa levutella sillon kun en kaikkia juttuja pelistä tiennyt on se oma exploretus tunnelma mukana. Mukaan vaan!

    • Melower

      Olen itse ihan samanlainen tyttö, pelaan wowia ja olen 14. vuotias.
      ALuksi pelasin trialia 2 vuotta (oli niiin koukuttava, että en välittänyt, ihme että jaksoin) nyt olen pelannut 2 vuotta normaalia.

      Suosittelen todellakin, itse pelasin Trialia aluksi, koska opin perusasiat siellä hyvin, joten kokemusta oli.

    • Cerino...

      Mäkin olen 14v tyttö ja olen kohta pelannut 4 vuotta wowia eikä se ole muuttanut mun elämää kummosesti olen jo pari kertaa ajatellu et lopettaisin mut en vaan ole voinu. Olen jo niiden 4 vuoden aikana törmännyt moniin wowia pelaaviin tyttöihin niin kyllä sitä voi muutkin kuin pojat pelata.

    • näitätässä

      Wow o tylsä koukuttava peli... Hanki deus ex, half-life -sarja,. Max payne -sarja,. Slent hill -sarja, ur-quan masters tai f.e.a.r.! Maailman eeppisimmät pelit. Tod sopii tytöilleki

      • 999

        tai sit vaan vellihousu kattelisit niitä PVP videoita ja opettelisit mitä tarkottaa macro keybinds. vitun likanen noob ei kai mikään peli ole hyvä jos on tyhmä kun saapas!!!


    • Aloittaja taas

      Voishan sen sit ostaakkin. kiitos kaikille vastanneille =)

    • mä tiedän

      jos on tissit ja webkamera niin sit tyttö voi pelata wowii. aina pitää näyttää tissit tai painua muualle.

      • tissit<3

        just näin. B tai C-kuppi niin kantsii.


      • vedä hihaas runkkari
        tissit<3 kirjoitti:

        just näin. B tai C-kuppi niin kantsii.

        Kannattaa tulla kommentoimaan

        a) asiatonta
        b) paskaa

        paskaa siks koska kirjain siinä kuppikoossa ei kerro kaikkea, esim.

        80B, 75C, 85A on kaikki samankokoiset

        HOMO!


      • Mamma Mumma
        vedä hihaas runkkari kirjoitti:

        Kannattaa tulla kommentoimaan

        a) asiatonta
        b) paskaa

        paskaa siks koska kirjain siinä kuppikoossa ei kerro kaikkea, esim.

        80B, 75C, 85A on kaikki samankokoiset

        HOMO!

        Eipä tuo kyllä noin mene... :)


    • hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Et ymmärrä paskanvertaa? No miten ylipäätänsä se saattoi olla koukuttava peli jos et ymmärtänyt siitä mtn? Ja ylipäätänsä mitä siinä ei voi ymmärtää? Yksinkertainen pelihän se on.

      • okei268448

        Milläköhän tasolla ja kokemuksella peliä pelaat jos noin sanot :)?


    • kuraa

      Max payne onki helvetin eeppine sarja :D, jaksaa ehkä kerran pelaa läpi ja se on siinä

    • Makelovenotwarcraft2

      :D noi parit kommenttit tuo kyl niin mieleen rune ajan ennen wowia huoh mutta oon kyllä todennut, että kaikkialle niitä kersoja mahtuu :P

      Ala vaan pelaan, jos tykkään^^

    • Poika 14v

      Jos tykkäät niin mukaan vain! Itse olen pelaillut about 3 vuotta wowia ja mahtava peli se onkin :) On muuten valetta, että wowittajat ovat nörttejä no-lifejä joilla ei ole sosiaalista elämää. Päinvastoin :) Tervettuloa Azerothiin!

    • ketjun aloittaja

      Kiitos =)

    • KoneHajos :3

      Millä serverillä pelailet?

    • ketjun alottaittaja

      Magtheridonilla

    • Konehajos :3

      Suosittelisin Sylvanasta tai Ravencrestiä. Ei missään nimessä Sreaveria

      • Huolestunut Taureni

        Kerroppa mulle tai joku muuu et miks SReaverilla e ikannattais pela?


      • 2222

        Kyllä nimenomaan juuri stormille. Vaikka ne Saat4nan pikku vaahtosammuttimet sielä huutaisikin, on aina olemassa /ignore Playername


    • WoWArder

      suosittelen tuleen defias brotherhoodille
      ps pleaa allliancella 85 level ja hahmon nimi on arder tuo nimi merkki oli vaan varattu xD

    • Poika 14v.

      Onko Defias brotherhood RP-servu? Ja onko siel paljo suomalaisia?

    • WoWArder

      juu on RP-PVP serveri ihan hyvää rptä on siellä itekkin olien rptä pelaamassa mut ainoa miinus on nuo kullan myyjät jokka huutelee siel

    • Huoh-.-

      Vitsi kun pelaan Darkspear:lla :(
      Vaihtasin servuu mutkun on kaikki Heirloomit tol servul ja muut kivat jutut...
      No, ehkä jonakin päivänä...

    • Mikä sun skype nimi on?

      • ??huusss

        kenen?


    • wowwari

      WOW! Wow on hieno peli, voikin sanoa, wow! Mukaan tempaava peli, joten hyppää sinäkin wowin hurjiin pyörteisiin!

      • aloittaja^^

        hyppäsin jo =)


    • Kurrrrnauu ;)

      Stormreaveril nykyää

    • ZomgAsdfdsaäölo

      Kuka pelaa stormreaveril?

    • apapapapapapap

      Ketjun alottaja (minä)

      • Halp4kiitansh

        Jos pelaat hordel ni voin auttaa :D


      • apapapapapapapap
        Halp4kiitansh kirjoitti:

        Jos pelaat hordel ni voin auttaa :D

        No mitenkäs autat?


      • Sadbro
        Halp4kiitansh kirjoitti:

        Jos pelaat hordel ni voin auttaa :D

        Lol tääl sitä koitetaa jo flirttaa heti ku kuulee et tyttö pelaa.
        Aijajaijai


      • lolllX)))))))
        Sadbro kirjoitti:

        Lol tääl sitä koitetaa jo flirttaa heti ku kuulee et tyttö pelaa.
        Aijajaijai

        Ihanku joku haluis säätää wowitytön kaa?


      • Täältä idästä
        lolllX))))))) kirjoitti:

        Ihanku joku haluis säätää wowitytön kaa?

        No eihän siinä mitään pahaakaan ole? Minä olen neljätoista ja tyttöystäväni pelaa myös wowia :) tapasimme itse asiassa suomi24:ssä

        Ps. Emme todelakaan ole mitään nörttejä jos saitte sen kuvan :D
        Harrastamme kumpikin liikuntaa ja musiikkia :)


      • muuten kyll
        Halp4kiitansh kirjoitti:

        Jos pelaat hordel ni voin auttaa :D

        pelaan kyl mut mul on jo 5 apuria skypes :D


    • Stormihorde14

      HORDEEE FTW ;D

    • 13v tyttö

      itse alotin wowin 10 vuotiaana, mutta veljeni latasi minulle ohjelman, joka näyttää missä päin karttaa tehtävät sijaitsee. pelasin 2 vuotta 54levelille asti, suosittelen, en edes tiedä miksi lopetin pelaamisen, se vain jäi :--)

      • Hpdpxåhxåyddåugåyxåj

        Alota uudestaa


      • Poika 14v

        Nii tuu pelaa meijankaa x)


    • papapapapapapapappap

      Hei 13v tyttö. Alota pelaaminen taas =) t: 14v tyttö

    • Poika 14v

      Haluuks joku pelaa munkaa ku kaverit ei jaksa taas alottaa wowii x)

    • apapapapapa

      anna skypes

      • Poika 14v

        Nii jos annan täs ni tulee vähä pervertpapoilta viestii nimimerkillä kokemusta on
        Ps: kone teki tenät tos vähä aika sit :D

        Mut joo... Ku tulee uus kone ni alan taas pelaa ku kerkee


    • Lolpojatimekäätikkar

      Miks te vittu haluutte ees pelaa jonku tytönkaa ku se on kuiteki joku läski ruma

      • Poika14v.

        Ööh... Onko sillä ulkonäöllä niin väliä pelatessa? Ja pelaaminen ei tarkota aina sitä että on lihava tai ruma -.-'


    • ketjun alottaja

      "Haluuks joku pelaa munkaa ku kaverit ei jaksa taas alottaa wowii x) "
      "Miks te ***** haluutte ees pelaa jonku tytönkaa ku se on kuiteki joku läski ruma"

      Missä se sano että se haluu pelaa tytön kaa? VALOPÄÄ

      hei Poika 14v pistä sun se skypes sähköpostil osotteesee:

      [email protected]

      • Poika14v.

        En jaks... Laita skypee buffeldrummer. Muutki wowittajat voi laittaa
        Ja uus kone tulee ehk syksyl tai jotn sfffhhjkk :D


    • 13v tyttö

      haha sori, en kerkee varmankaa pelaamaan enää, jalkapallo vie KAIKEN ajan..

    • apappapapappapap

      ... okei ei sit mitää jos oot joku jalkapalloilija X)

    • sadasdasdaasd

      futis on kyllä niin paska laji että kannattaa lopettaa samantien...

      • 14v tyttö

        no älä :D


    • APAPAPAPAPAPAAPAPAP

      HEI KUKA HALUU ALKAA SKYPETTÄÄN MUNKAA TERVEISIN ALOITTAJAAAAAAAAAAAAA

      • Poika14v...

        NO TÄSSÄ !!! buffeldrummer!!!!! LISÄÄÄÄÄ SE


    • hihihihddddddddddddd

      hehe minäkin olen 15 vuotta ja tyttö :D oon totaalllllisesti koukussa wowiin :D! grimp batol on ehk paras paikka koko wowissa ^^ kul tiras kans :) suosittelen

    • viit

      Alottajalle: Ois kannattanu tulla alliancel

      • apapapapapapapapa

        mitä tarkotat?


    • viit

      siis sanoit että oot nytte stormreaver servulla ja pelaat hordella,right? Nii alliancella o paljon hauskempaa peliseuraa

      • papapapapapa

        kaikki kaverit hordei :/


      • 1717

        alliancea on nussittu perseeseen stormilla jo vuosien ajan!


    • viit

      jaa no sitte asia on eri:P

    • säälittävä apapapapa

      kattoo ny ku tuol magtheridol pelannu tyyppii tarpeeks (kyllästymiseen saakka, nyt 59lvl.)

      stormreaverilla oon vaa sentakii ku kaveritki, en oikeest haluis ees olla horde X) kaveri levuttaa sitä mun ukkelia (kyllä, ukkelia) johonki 50lvl saakka että suostuisin pelaa =D

    • SADSAD

      ASD

    • Wowlal

      Terkkuja Sylvanas serveriltä! Tervetuloa tänne pelaamaan, ja nauttimaan!
      Ettiskelen areena partneria, jos sen Skypen omistais ni heittäkää whisperiä Stinús ukkelille. 85dk 3600resiä. Feral druid, enha shammy, retri pala ois jees.

    • Defias___

      Aloittaja annas skypes niin tuun pelaa sunkans okey?

      • apapapapapa

        EIKUN OIKEESTAAN:

        kittennoob haulla löytyy skypestä


    • apapapapappapapa

      No en mää ny ehkä sitä tähän pistä.. mut voisin kyl

    • niin se vaan on-98

      Ei mun mielestä oo kovin ihmeellistä jos joku tyttö tykkää ''poikijen'' jutuista ja toistenpäin.

      • ASDSAD

        Oon ASD


    • asdasdasdLOL

      no ole

    • ASDSAD

      No enkä ole!

      • APAPAPAPAPAPAPAP

        NO OLE!


    • wc 99

      rupee pelaamaan runescape se on paljon parempi peli ja ilmainen www.runescape.com

      • apapapapapa

        rune... ei ikinä


      • Tiiiiii
        apapapapapa kirjoitti:

        rune... ei ikinä

        Tuu runettaa se ei oo sellanen perseläjä ku wowi. Membun hommaat niin kaikilla on hauskaa. Jos et hommaa niin haista paska


    • WoWittajatar

      World Of Warcraft rulez

      • appppppp

        et yhtään homommin osannu kirjottaa?


    • hohoijaa miten järkevää keskustelua..

    • vamppi

      Priva servulla pelailen, ikää löytyy 18v ja olen tyttö! Hyvännäköinenkin vielä ;D ei kukaan uskoisi, että kotona pelailisin wowia.
      Mut poikaystäväki pelaa, ei sekään uskonut ensin ku sanoin et oon pelannu.
      Alussa pelasin aina TRIAL:ia, ei kiinnostanut haaskata rahaa tähän hommaan, mut sit poikaystävä teki tonne privaan sit nii nyt tässähän taas.. lvl 63, kyl välil tylsää koska noob with boobs, en osaa pelaa.

    • örp

      Private server = olet säälittävä.
      Nainen tai mies.
      Ei väliä.

    • joonas13

      pelaan mielummi runee...wowi o vähäse nörtti peli....

      • 18+9

        Rune on paras peli six koska siihen ei tarvita minkään näköistä taitoa mistään suunnasta.


    • ASDSAD

      OLEN ASD

    • JormaRocks

      Ei kannata enää aloittaa, peli tulee pyörimään enää noin vuoden kunnes uudet mörpit saapuva kaupan hyllylle. Jos jossain pelisarja tulee jatkumaan niin kiinassa. Euroopassa ja jenkeissä sitä ei kauaa enää nähdä.

    • ASDSAD

      OLEN ASD

    • ASDSAD

      OLEN TAAS ASD

    • sghatgr

      Voi ei. Pera 2.0

    • ei tuolla sukupuolella ole väliä. itse olen nuori nainen joka aloitti pelaamaan noin 14 vuotiaana ja pelannu melkein 5 vuotta. Kuhan osaat tyydyttävästi englantia niin pääset sillä jo pitkälle :)
      Ja että nämä jotkin ihmiset ovat säälittäviä kommenttejensa kanssa. Voitte mennä muualle päteemään tissien koosta yms.

    • ASDSAD

      OLEN JÄLLEEN ASD

    • papappapaa

      mmh.... trollaaminen on ihanaa

    • ASDSAD

      OLEN NYT ASD ENEMMÄN KUIN KOSKAAN!

    • ASDSAD

      OLEN NYT ASDIMPI KUIN 19.2.2012 00:59!

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • ASDSAD

      OLEN ASD TAAS!

    • ASDSAD

      JES OLEN YHÄ ASD!

    • Olen itse tyttö ja pelaan WoWia erittäin aktiivisesti, olen killan johtaja sekä raid-johtaja heroic modella. Eli tottakai WoW on hyvä peli tytöille!

      • worldofbestcraft

        kertokaa wow nimiä pyydän mielelläni suomalaisia pelaajia kavereiks mut löytää päivisin pelaan päiväs pahim,millaan 13 h


    • Poika 10.v

      Välillä tuntuu, että WOW - sopii ihan oikeastaan tytöille, koska he voivat olla siinä paaljon parempia!
      Mutta melkeinpä puolet tytöistä on sillee : '' - Hyi witzsit miqä beli, ziisz mä niin lähetän textarin Suzille ''...
      Mutta niin, kuten Huspa sanoin : Up to you!

    • Blackchickeen

      WoWia vaan ! Stormreaverille / Horde / Ja kiltakin löytyy valmiiksi < Versus > (10man raid) Ja kaikki jonnet voi unohtaa koska no chance

      • 188

        paska kilta, en liittyis vaikka antaisit spectral tigerin homo


      • Thotzu

        Voi vittu. :D Minun paskalaatunen video. :----DDD Pelaan kyllä peliä vieläkin.


    • Siitä vaan

      Ihan samalla tavalla tätä peliä voi naiset/tytötkin pelata siinä missä miehetkin. Meidänkin 10m raid groupista on 4 naista.. Ainakin killan laneilla on hauskempaa sit ku on molemmat sukupuolet edustettuina!

    • Siitä vaan

      Ihan samalla tavalla tätä peliä voi naiset/tytötkin pelata siinä missä miehetkin. Meidänkin 10m raid groupista on 4 naista.. Ainakin killan laneilla on hauskempaa sit ku on molemmat sukupuolet edustettuina!

    • ( ._.)

      noin 20% wowin pelaajista on tyttöjä,joten et olis ainut

    • anon2

      you know the rules, tits or gtfo

    • XD boy wow player

      onko azjolilla suomalaista kiltaa ???

    • ikhiepdia

      Nyt toi ASDeilu riitti minulle ainakin. WoWi ei oo vain nörteille. Jos tykkää Runesta niin ei oo varaa sanoo et WoWi on huono syistä grafiikat, kontrollit, rodut, hahmoluokat ja niin edelleen. Rune on ehkä ilmanen mut miten se vaikuttaa pelin tasoon? Tyttö voi pelata yhtä hyvin kuin poikakin ja veikkaisin että pelin tekijätkin olisivat samaa mieltä $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$. No oikeastikkin osa rotujen suurimmista johtajista on naisia ja hahmo voi olla nainenkin. WoWittajan ei tarvii olla surkimus/nörtti. Ite saatan olla vähän nörtti mutta se ei riipu WoWista.

    • Poika 14v

      Kuka haluu tulla pelaa ni addaa Dextas skypes :P

      • sama jätkä

        Btw oon täl hetkel 86 level warlock.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe