Jätkät vastaaa!!!!!!!11

cookie monster

Haluaaks kaikki jätkät vaan panna vai haluaaks ihan tosi joku olla parisuhteessa ja rakastaa...vai paneeks ne sittekki vaan muita muijia jos omalta ei heru???

[x]kaikki jätkät vastaa

???????????????????????????????????????????????????????????????

Kyse on niinku noin 14-18 vuotiaista!

19

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 14v.

no...mä ainakin haluun rakastella ja helliä ja olla yhdessä kulkea vaikka keskustassa. olla yhdes koulus. tekstailla tunneilla. miettiä mitähän se nyt tekee? ajatteleeko se mua tällä hetkell...khyl sä kässäät.

• Sevenzero

On olemassa monenlaisia ihmisiä. On olemassa monenlaisia jätkiä. On niitä rääväsuisia "koviksia," joilla ei tosiaan tunnu olevan mitään muuta mielessään kuin seksi. Sitten on niitä romanttisempia yksilöitä, jotka jopa ihan oikeasti haluavat rakastaa ja helliä seurustelukumppaneita. Valitettavasti rääväsuut tuntuvat tekevän naisiin suuremman vaikutuksen.

Terveisin 15-vuotias poika

• Saga De Celli

Asiaa tuossa.

• moi mä haluun ainakii hellii ja olla parisuhteessa ja rakastella terveisin 13-vuotias poika

• cookie monster

Kiiiitoss

• poeka..13451

Jos tyyppi haluaa panemisen lisäksi tehdä kanssasi muutakin, ja häntä kiinnostaa sinun asiasi ja huolesi tms, niin silloin hän todennäköisesti välittää sinusta ihan oikeasti.

• ........

UP

• TheInvisibleMan

Häiriköt ja kovaääniset henkilöt on yleensä ne jotka ovat enemminkin seksin perässä. Useimmiten hellimmät rakastajat ja parisuhdekumppanit löytyvät niiden rauhallisempien joukosta :)

• hjlfhkfy544

>14-vuotias
      >Vakava parisuhde

Does not compute.

• cookie monster

okok...

• β

Olen sen verran aseksuaali, että mua ei oikeestaan kiinnosta mikään seksiin liittyvä lainkaan. Jos satun joskus saamaan tyttöystävän, niin kyllä mulle on tunteet tärkeämpiä kuin suoritukset :)

En tarkoita ettenkö haluaisi koskaan harrastaa seksiä, mutta seksi ilman rakkautta kuulostaa järjettömältä ajatukselta.

• rg

Totuus että,rääväsuut niillä yleensä ei mitään kokemusta mutta kavereille
      leveillään.

• :(

Niimpä nii :(

• patajätkä.,.,.,

Ei. Haluan olla myös suhteessa

• UP

UP

• forever alone :D

Itseäni kiinnostaa enenmmän seurustelu :) viettää kivoja/romanttisia hetkiä jonkun kivan henkilön kanssa :)

• 2plus4

Kyllä mua ainakin kiinnostaa enemmän jonkun tytön kanssa käveleminen, syöminen ja yhdessä oleminen kun mitä sen alapäässä on. Pillu on kaikilla tytöillä samanlainen, persoonallisuudet on erilaisia.

• jäbä94

täytyy myöntää et kyl kaikil jätkil aina seksi mieles on mut onha tytöilki?! ja silti tytöistäki löytyy paljon niitä ketä haluu keskittyy ite suhteesee eka ja sit vast seksiin..eiköhä meist jätkistäki niit löydy:) mulle esim. luonne on tärkeempi ku mikää muu:)!

• jäbä94

ja oon rääväsuu xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3491
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1876
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      355
      1527
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1349
    Aihe